Top zeer vriendelijk goed geholpen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Jan Bos Nijkerk 10-03-2016 Ik ben ongeveer 15 jaar klant bij Autobedrijf Domselaar tot zeer grote tevredenheid.Ik heb diversen gebruikte auto,s gekocht maar ook nieuwe auto,s Vorig jaar mei heb ik bij v.Domselaar een nieuwe Mitsubihi Space Star gekocht wat mij weer erg goed bevallen is Maar ik had problemen met de achtervering die stote. Maar Mitsubishi onderkende het probleem niet en deed er niets mee. Autobedrijf v.Domselaar kwam met de oplossing en zette er hulpveren onder.Dit noem ik nog eens sevice eerste klas.Jan v.Domselaar hartelijk dank.van een zeer tevreden klant.Een autobedrijf om van harte aan te bevelen!!!!!!

• Reden bezoek Andere reden

Wonend in Leeuwarden en op zoek naar een andere auto, via het internet een geschikte auto gevonden bij Domselaar in Barneveld. Afspraak gemaakt en een goed ontvangst met lekkere koffie. Uiteindelijk een mooie deal gesloten en trotse eigenaar van een witte Seat Exeo geworden. Na het monteren van mijn car-kit was er een storing opgetreden in het systeem van de airco en verwarming, dit kwam pas op de reis naar Leeuwarden bij Zwolle aan het licht. Gebeld met de heer Domselaar en een afspraak gemaakt om het te verhelpen. Super geregeld en alles heel prettig opgelost. Wat ik hier graag kwijt wil aan mogelijk nieuwe klanten van Domselaar is dat het mij opviel dat de heer Domselaar zeer open staat voor het oplossen van problemen, een prettig persoon waar mee je goed mee kunt communiceren over het probleem en hoe deze op te lossen. Hieruit blijkt bij mij wel dat de garage 100% achter zijn auto’s staat. Klant gericht bedrijf voor 100%. Ondanks de afstand beveel ik deze garage zeker aan bij familie, vrienden en kennissen in Friesland Met vr gr. Marcel Koster

Ach ja, je kan natuurlijk hier een heel verhaal neerschrijven, maar mijn ervaring is echt goed. Iets verder van huis maar dat is zeker geen probleem, ik hoefde toch niet terug voor ditjes of datjes. Natuurlijk kom ik nog terug, als de APK gegeven moet worden en anders voor een andere auto. Hoewel dat wel even zal duren. Mijn Opel Vectra GTS 2.2 Elegance voldoet prefect. Ik geef autobedrijf van Domselaar dan ook de: Gouden Leeuw, de Warme Douche en wat je allemaal nog meer hebt. Bedankt mijnheer van Domselaar voor een hele fijne auto, goede service, het nakomen van afspraken. Mijn vrouw vind uw koffie erg lekker. Uiteindelijk is het toch een heel verhaal geworden, maar ja,daar kan ik ook niks aan doen, het komt gewoon omdat ik tevreden ben.

Ik ben weer zeer goed geholpen met de reparatie van mijn auto zeer betrouwbare garage die oplosniks gericht meedenken en je niet onnodig op kosten jagen

Mercedes C200 estate bij van Domselaar gekocht. Erg tevreden over het hele verkoop traject, alle afspraken stipt nagekomen.

Zeer vriendelijk en professioneel personeel, echt een fijne garage

Reparatie aan de auto keurig opgelost.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dit is een ouderwets garage bedrijf waar je altijd kunt aankloppen voor advies heb schade gehad zogt nieuwe velgen met jan gebeld en die heeft voor mij de nieuwe uitgezocht wat een juiste keuze bleek verder ben je er altijd welkom ook voor een praatje dus een super bedrijf

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Eerlijk en netjes je krijgt gelijk een goed gevoel en niet van die gladde praatjes of verkoop trucs. Als je een auto zoekt en Jan van Domselaar heeft hem dan zal ik als ik u was hier toch maar even gaan kijken.

Zeer tevreden over de deskundigheid van het werkplaats personeel Heb er inmiddels al weer mijn tiende auto gekocht wordt altijd goed meegedacht en gezocht naar maatwerk voor de klant ik ben weer zeer tevreden

Prima, deskundig, vriendelijk, no-nonsense en ook \'s avonds open.

Bij Jan van Domselaar een mooie A5 cabriolet gekocht. Vriendelijke bejegening en nette onderhandeling over de inruil. Op de dag dat mijn zoon en ik de auto kwamen ophalen bleek het navigatiescherm behoorlijk bekrast te zijn door te hard poetsen. Dat had ik niet gezien omdat ik tijdens de proefrit met de kap dicht had gereden en dan valt het niet op. Jan gebeld en overlegd. Zonder enige discussie is er een gloednieuw scherm ingebouwd met update. Keurig door de Audi dealer gedaan en de kosten kwamen op € 700,-. Geen gezeur en alles voor rekening van Jan van Domselaar. Zoek je een goede gebruikte auto en een fantastische garage? Maak de rit naar Barneveld. Jan van Domnselaar en zijn team weten nog wat service is. Jan Willem

Vanaf het eerste contact had ik er een goed gevoel over. Echte vriendelijkheid zonder de bekende ikwiljewataansmerensmile. Het bedrijf denkt mee zonder poespas. Kortom een aanrader voor mooie en goed geprijsde auto\'s.

dit is een top bedrijf ben al jaren vaste klant maar door verhuizing nu niet haalbaar door afstand

meerdere auto\'s gekocht, volgende komt hier zeker weer vandaan staan altijd voor je klaar TOP bedrijf.

Thorbeckelaan 87 3771ED Barneveld

342414 181