altijd goed

eerlijke en vriendelijke behandeling

er werden geen reparaties die niet nodig waren uitgevoerd

Top bedrijf!

Ze staan altijd voor je klaar en regelen alles perfect!!

prima!

prima, fijne feestdagen

Gewoon , goed.

Afspraken , goed en duidelijk . Kenners in mijn geval automatisch versnellingsbak is van hoog niveau.

Vriendelijk en professioneel!

Snel geholpen, zeer tevreden!

Snel en betrouwbaar

Apk

Vriendelijk personeel. Als je een afspraak maakt ben je snel aan de beurt.

Perfecte service

Snelle service

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Je bent snel aan de beurt .

Geweldige service en erg vriendelijk personeel.

Ben zeer tevreden.

altijd goed

apk beurt nieuwe accu en vervangend vervoer. Top geregeld

Vakkennis

Specialisme is herkenbaar.

Prettig contact, goede service

Goede uitleg waarom bepaalde dingen gedaan moeten worden. Afspraken worden nagekomen

Super!!!

Altijd goed geholpen!!

Een fantastisch bedrijf met zeer kundig personeel

Deze garage is zeer professioneel en het werk wordt kundig en in korte tijd gedaan. Niet voor niets heb ik met hen besproken dat, ondanks dat ik in Hoofddorp ga wonen, ik bij deze garage blijf omdat ik veel vertrouwen heb in hun vakmanschap.

Betrouwbaar en eerlijk

Het onderhoud van de auto wordt goed gedocumteerd en op vragen wordt goed antwoord gegeven.

Duidelijk, meedenkend, professioneel.

Super service. Probleem oplossend mentaliteit. Behulpzaam. Overal gezellig.

Vaak is auto in één dag klaar

Altijd tevreden

Ik heb alleen maar positieve berichten. Prima bedrijf. Ontzettende aardige mensen. Kundig en denken mee en in oplossingen. Top.

top

Snelle vakkundige medewerkers.

Altijd op tijd

Zeker een 10 waard

Op aanraden van een andere garage de automaatbak van mijn Polo GTI laten spoelen. Een offerte gevraagd en ik kreeg al binnen een uur antwoord. Na wat heen en weer mailen een afspraak gemaakt. Ik kon de week daarna terecht en zo gezegd zo gedaan. De auto dinsdag eind van de middag gebracht en woensdag halverwege de middag kon ik de auto weer ophalen. De kosten kwamen overeen met de offerte. Ondanks dat ik maar een eenmalige ervaring heb zou ik dit bedrijf zeker aanbevelen. Mocht er ooit een revisie van de automaatbak nodig zijn dan weet ik bij welk bedrijf ik moet zijn.

Super, sneller dan verwacht de werkzaamheden perfect uitgevoerd!

Zaterdag om 12.00 uur de auto zonder afspraak gebracht, en maandag waren de werkzaamheden al gedaan. Het zal ze niet met alle werkzaamheden zo snel lukken, maar dit kwam voor mij heel goed uit.

Walserij 12

2211SJ Noordwijkerhout