Snel en goed gehandeld, ik kon mijn auto al dezelfde dagophalen. Helaas was dat voor mij op dat moment niet haalbaar en ze deden niet moeilijk over dat ik de volgende dag om 8 uur de auto kwam omruilen. Ze waren transparant over de kosten en informeerde mij hierover ook voordat ze het gingen repareren. Heel fijn.

Vriendelijk en vertrouwen gevend.

Zie boven.

Superservice en meedenkend

Zie boven

goed tevreden

Wij zijn tevreden en zijn goed geholpen.

Goede service, blijven meedenken

Prima en flexibele klantenservice.

Alleen maar lof voor de service.

Ze hebben mij goed geholpen.

Auto die ergens in een woonwijk nog stond en niet meer wilde starten, was geen probleem! Auto opgehaald door jullie en savonds al contact gehad over wat er mis was. Direct benodigdheden besteld, zodat de auto de dag erna al klaar zou zijn. Vriendelijk en open contact gehad.

Betrouwbaar, vakkundig, staat altijd netjes te woord.

Ik kom al jarenlang bij garage kees roks, prima service en lekker kort bij huis.

Geweldig bedrijf

Altijd tijd voor je

Duidelijk en betaalbaar

Altijd behulpzaam en nemen je vragen serieus. Proberen het op te lossen zonder grote kosten te maken.

goede ervaring

goed en vriendelijk geholpen plekje gevonden voor het onderhoud van mn auto

Positief, reparatie snel ingepland en snel verholpen

Positief, reparatie snel ingepland en snel verholpen

Klantvriendelijk en eerlijk.

Ben goed vriendelijk en eerlijk geholpen met de apk keuring. Kees Roks gaat mijn vaste garage service worden.

zeer klant gericht

zie boven

goede vaklui

vriendelijk altijd staat hij klaar

Prima en snelle service.

Ik kwam 's middags voor een nieuwe mistlamp aan de voorkant en na een paar uurtjes was hij al gerepareerd.

Betrouwbaar

Autobedrijf Kees Roks komt bij mij betrouwbaar en vakbekwaam over. Er wordt netjes van tevoren contact met klant opgenomen om toestemming te krijgen voor niet voorziene kosten. BRAVO!!!!

Top garage

Goede service.

Prima ervaring

Alles liep volgens afspraak, aardig personeel. Wat wil je nog meer.

Fantastische mensen

Goede service, eerlijke prijzen, warme mensen, wat wil je nog meer?

Goed geholpen.

Duidelijke informatie voordat tot reparatie wordt overgegaan.

uitstekend

je wordt snel en vriendelijk geholpen

Ik ben meer dan tevreden over het bedrijf van Kees Roks. Ze staan je vriendelijk te woord en ze geven m.I. Voldoende informatie over de vragen die ik stel.

Top service

Afspraak is afspraak!!

Helemaal tevreden over de beurt van de auto en de manier waarop ik te woord werd gestaan, aan de telefoon en aan de balie.