Duidelijk en betaalbaar

Altijd behulpzaam en nemen je vragen serieus. Proberen het op te lossen zonder grote kosten te maken.

goede ervaring

goed en vriendelijk geholpen plekje gevonden voor het onderhoud van mn auto

Positief, reparatie snel ingepland en snel verholpen

Positief, reparatie snel ingepland en snel verholpen

Klantvriendelijk en eerlijk.

Ben goed vriendelijk en eerlijk geholpen met de apk keuring. Kees Roks gaat mijn vaste garage service worden.

zeer klant gericht

zie boven

goede vaklui

vriendelijk altijd staat hij klaar

Prima en snelle service.

Ik kwam 's middags voor een nieuwe mistlamp aan de voorkant en na een paar uurtjes was hij al gerepareerd.

Betrouwbaar

Autobedrijf Kees Roks komt bij mij betrouwbaar en vakbekwaam over. Er wordt netjes van tevoren contact met klant opgenomen om toestemming te krijgen voor niet voorziene kosten. BRAVO!!!!

Top garage

Goede service.

Prima ervaring

Alles liep volgens afspraak, aardig personeel. Wat wil je nog meer.

Fantastische mensen

Goede service, eerlijke prijzen, warme mensen, wat wil je nog meer?

Goed geholpen.

Duidelijke informatie voordat tot reparatie wordt overgegaan.

uitstekend

je wordt snel en vriendelijk geholpen

Ik ben meer dan tevreden over het bedrijf van Kees Roks. Ze staan je vriendelijk te woord en ze geven m.I. Voldoende informatie over de vragen die ik stel.

Top service

Afspraak is afspraak!!

Helemaal tevreden over de beurt van de auto en de manier waarop ik te woord werd gestaan, aan de telefoon en aan de balie.

Behulpzaam en meedenkend personeel. Zeer vriendelijk.

een uitstekende garage met een goede service en advies.

een uitstekende garage met een goede service en advies.

Ik ben vriendelijk en deskundig te woord gestaan, ze komen de gemaakte afspraken na.

Ik ben prima geholpen en afspraken werden goed na gekomen

Top garagebedrijf

Ik kom nu al jaren bij Autobedrijf Kees Roks en het bevalt me prima. De service is eerlijk en goed en snel. Deskundig en vriendelijk personeel helpt met alle vragen die je hebt.

Vriendelijk en goede service

De mensen zijn vriendelijk en de service is goed. zijn goed en snel telefonisch te bereiken en hebben geen lange wachttijden. En goede leen fietsen .

Schade netjes en snel opgelost samen met beurt

De schade aan mijn auto is snel en netjes opgelost voor een redelijke prijs. Omdat het samenviel met een beurt was het ook nog handig gepland.

Héél tevreden.

Goede service, vriendelijke medewerkers.