Klantvriendelijkheid in top

Altijd vriendelijk ontvangst. Naar vragen wordt goed geluisterd en ze worden altijd naar tevredenheid opgelost.

Klantvriendelijkheid in top

Top service bij banden wissel

Klaar terwijl je wacht met koffie en daarna fris gewassen auto weer mee naar huis. Top!

Top geholpen

Tijdens de bandenwissel kunnen wachten in het eetcafé met een heerlijke bak koffie met wat lekkers erbij.

goed geholpen

is goed geholpen

goede service

Staat altijd klaar voor de klant

Zonder afspraak s 'ochtends langs geweest voor een storing op de display. Uitgelegd of dit kwaad kon, omdat ik die middag een grote afstand moest afleggen. De monteur heeft direct gekeken en kon het euvel snel verhelpen. Zeer tevreden ging ik weer weg. Zo hoor je klanten te behandelen.

Vlot geholpen

Geholpen volgens afspraak, correcte medewerkers. Wel erg geschrokken van de rekening.......

prima service

standkachel kapot van mijn 15 jaar oude auto. ze hebben prima meegedacht over een betaalbare oplossing. ze hebben zelf een 2e hands ergens opgespoord en deze er in gezet.

Uitstekende service!

In de middag gebeld vanwege een kapotte verstuiver en 2 dagen later weer op weg. Zeker een aanrader en eerlijke service.

De afspraak was snel gemaakt en prima uitgevoerd. Goede service!!

Prima en klantgericht bedrijf

top, professioneel, goed personeel

Duidelijkheid staat voorop

Goede en vriendelijke contacten met verschillende medewerkers ,top

Prima service en heel behulpzaam

Prima service en heel behulpzaam, ook autowassen als extraatje bij de banden wisseling.

Prima service !!

Zeer begaan met de klant en zijn probleem met de auto

Gewoon ouderwetse service en bereidheid te helpen.

Vriendelijke persoonlijke ontvangst en hulp, Het euvel van de auto kon direct worden verholpen en kon wachten goede communicatie wat er werd gedaan Dit wordt mijn nieuwe garage

Goede en snelle service !

Ondanks grote drukte in de garage toch snel en goed geholpen. Ik ben dan ook zeer tevreden !

Vakkundig

Gewoon goed. Goede en duidelijke communicatie, prima overleg, en vakkundig!

Klanten service is heel goed

Word altijd netjes behandelt en komen de afspraken altijd na

Fijn geregeld

Ruim voldoende

Reparatie helaas niet in 1 keer goed, kan gebeuren

A P K keuring laten doen. Auto was in 1 keer goedgekeurd.

Op korte termijn kon er een afspraak gemaakt worden

netjes en correct

goed geholpen