goede service en denken mee

Je wordt bij Huzen altijd goed en snel geholpen

Prettige ervaring

Keurig en vlot geholpen.

Tot nu alleen maar goede ervaringen

Vanaf dat ik mijn auto bij Erik Huizen gekocht heb alleen maar goede ervaringen en service gehad! Ga zo door!

De ervaring met onze Volvo.s (3-stuks) bij Autobedrijf Erik Huzen is al jaren lang professioneel, vriendelijk en correct vanaf het éérste contact tot en met het factuur toe gewoon TOP dus. Eigenlijk zoals je het verwacht doch zeker niet altijd krijgt is onze ervaring elders. Peter

Top...

Prima onderhoud,nu winterbanden wissel,zomerbanden bij hun in bandenhotel,en als je je auto ophaald is ie ook nog mooi door de wasstraat gegaan.(gratis).

Top...

Vlot en netjes geholpen.

Persoonlijk contact was erg prettig en de werkzaamheden zijn naar wens uitgevoerd.

De ervaring met onze (3 stuks) Volvo.s bij Auto bedrijf Erik Huzen is zoals het naar onze menig zou moeten zijn namelijk professioneel vriendelijk en correct van begin afspraak tot en met de factuur.

De ervaring met onze Volvo.s (3 stuks) bij Autobedrijf Erik Huzen is al jaren lang datgene wat je eigelijk wilt hebben en verwacht te krijgen doch zeker (elders) niet altijd krijgt namelijk een natuurlijke en prettige service vanaf de afspraak tot en met het factuur.

Accu slecht. Werd meteen aangepakt. Kon erop wachten. Top service.

Onze ervaring voor onze (3)Volvo.s is zoals al jaren, dat gene wat je eigelijk van een garage verwacht maar lang niet altijd krijgt. Bij Auto bedrijf Huzen is onze ervaring gewoon goed. Peter, Rudy en Dominique.

Prima service.

Prima service.

Klantvriendelijkheid in top

Altijd vriendelijk ontvangst. Naar vragen wordt goed geluisterd en ze worden altijd naar tevredenheid opgelost.

Handelsweg 2 7451PJ Hulten

0548 36 61 01