Uitstekende service bij Erik Huzen

Je wordt als klant serieus genomen. Je wordt niet afgescheept maar er wordt direct geprobeerd je te helpen.

ok

Afspraak gemaakt voor APK en werd in één keer goed gekeurd "Top"

prima service!

Auto voor de APK, snel duidelijk wat er moest gebeuren aan de auto, snel gerepareerd en mocht even een leenauto meenemen

Alles prima geregeld!

Je kunt de auto dag van te voren brengen. Auto wordt op de afgesproken dag/tijd gemaakt.

Zeer klantvriendelijk

Al jaren een goede en betrouwbare relatie met de garage

komt afspraken na.

Ondanks erge drukke periode en ziekte bij personeel komt men de afspraken na. Mijn camper was klaar voor ik met vakantie ging.

Geweldige service

Met m’n kinderen vanuit Goor onderweg naar Dondertman naam ik stil te staan in Holten met een lekke band. Van het team van Erik Huzen waren ze bereid mij te komen helpen. Binnen een half uur waren wij weer onderweg. De volgende dag heb ik bij hen mn band laten wisselen (vond ik zelf wel zo netjes). Vriendelijk personeel, goede service en een lekkere kop koffie tijdens het wachten. Nogmaals dank voor jullie hulp!!

Nette autos

Nette autos, nette mensen, goede service.

Hen hier vorige week een auto gekocht na de proefrit werd er veel tijd genomen om rustig op vragen die ik had te beantwoorden. Voor mij een hele prettige ervaring bij dit autobedrijf gehad.

Prima en correct

Goede ervaring en correct behandelt

Toppers

Toppers

Topbedrijf,gastvrij,behulpzaam en meedenkend

Al ruim 25 jaar klant,super tevreden oplossingsgericht en fijn contact

De service en betrokkenheid zijn prima.

Afspraak maken eenvoudig en goed geregeld. De servicebeurt is prima uitgevoerd. Vriendelijk en betrouwbaar personeel.

Betrouwbaar familiebedrijf

Inmiddels de 2e auto gekocht bij dit familiebedrijf. Klantvriendelijk en betrouwbaar. Goede service. Communicatie kan soms nog iets beter (maar dat geldt voor vrijwel autobedrijven in NL, het blijven tenslotte techneuten:-). Al met al zou ik Erik Huzen B.V. zeker aanbevelen!

Top service. Fijne mensen

Ik ben door Huzen zeer goed geholpen bij aankoop van onze auto

Gewoon goed

Gewoon goed daar weten ze waar ze over praten

Betrouwbare en klantvriendelijke garage

Service staat bij hen hoog in het vaandel. Onderhoudsbeurt tijdig uitgevoerd en volgens Skoda voorschriften. Wel zou het beter zijn om vooraf aan te geven welk soort onderhoudsbeurt door garage Erik Huzen wordt uitgevoerd. Doordat het Long lifeprogramma moest worden uitgevoerd, is de rekening hoger dan verwacht. Desondanks ben ik zeer tevreden.

Prima praktisch verhaal i.p.v mooie gladde verkoop praatjes!

Snel geholpen

Met pech onderweg hier naar toe gereden, snelle en goede service, vriendelijke mensen.

Goed en snel

Pech op de A1, in de buurt van Holten. Andere garage verwees ons naar Erik Huzen. Daar werd onmiddellijk naar het probleem gekeken, een adequate oplossing voorgesteld. De volgende dag werd het bestelde onderdeel gemonteerd en kon de auto gehaald worden. Gebracht naar en gehaald van het treinstation. Zeer correcte prijs. Kortom, het had niet beter gekund.

Snel gehandeld

Snel gehandeld ondanks alle drukte

goede service en denken mee

Je wordt bij Huzen altijd goed en snel geholpen

Prettige ervaring

Keurig en vlot geholpen.