zeer tevreden

vriendelijk, goede uitleg van uitgevoerde werkzaamheden , prima werk afgeleverd zeer tevreden . goed team en beschikt over veel kennis.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? niet veel ik zou zeggen ga zo door!!

Goede seevice en klantvriendelijk

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Deskundig en vriendelijk geholpen.

Erg goed

Wordt altijd keurig en goed geholpen

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Geweldig, vakbekwaam en eerlijk bedrijf

Ik ben er alle jaren klant en ze nemen mij nog altijd serieus hi ..hi...hi.... De reparaties en beurten worden altijd heel goed gedaan en als er dure mankementen worden geconstateerd wordt er altijd contact opgenomen. Ik blijf nog wel ff klant.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Apk uit laten voeren met kleine onderhoudsbeurt

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Fijne garage, enthousiaste monteur!

Fijne garage, enthousiaste monteur!

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

De service en het advies is TOP !!!

De service en het advies is TOP !!!

Kundig en goed

Heel fijn bedrijf.

Professionele persoonlijke gezellige service

Gewoon goed

N hele goeie service

N hele goeie service, staan altijd direct voor je klaar

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Staan altijd voor me klaar

De garagisten staan altijd voor ons klaar. Onderhoud en eventuele reparaties worden vlot uitgevoerd. Men is steeds bereid eventuele vragen te beantwoorden en een en ander gaat altijd in goed overleg.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Geen opmerkingen

We worden altijd fantastisch geholpen

Altijd goede service

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Alles, werkelijk alles perfect opgelost en ja, kwaliteit heeft een prijs maar monteurs met een passie doen meer dan alleen hun werk en geven ook advies omtrent onderhoud dat op termijn zinvol is (spoelen versnellingsbak in mijn geval)

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Perfect, eerlijk zonder poespas.

Al 25 jaar goede service, met een eerlijk kostenplaatje.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Goede service maar geen strak proces

Strak in de service en werkzaamheden volgens plan uitgevoerd. Alleen is voor de zoveelste keer de bandenspanning niet opgeslagen in de "boordcomputer" en is het onderhoudsboekje niet bijgewerkt.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Processen strak volgen en controleren.

Erg lang moeten wachten

Ditmaal bandenwissel, verder niets. Helaas erg lang moeten wachten (5 kwartier) ondanks een afgesproken tijd. Dat kwam mij als eigenaar van een restaurant erg slecht uit. Door eerdere ervaringen ga ik er van uit dat dit eenmalig was. Ben verder op de hoogte gebracht van een klein euvel wat na bestelling onderdeel direct wordt verholpen. Dat is - zoals ik gewend ben bij hen - natuurlijk prima.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Informeren bij lange wachttijd

Vriendelijk, ze zijn er voor je.

Betrouwbaar, ik voel me hier op mijn gemak

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Zo blijven

Auto gratis gerepareerd omdat deze vanaf de aankoop een mankement had.

Met de monteur een afspraak gemaakt dat zodra ze wisten waar de rammel vandaan kwam ze deze zouden maken, maar de rammel ging steeds weg als ik naar de garage reed. Dit keer hebben ze hem wel gehoord en kunnen maken, alles kosteloos en ook een leenauto voor 3 dagen. Zoals beloofd.

Vriendelijk, deskundig gewoon top

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Goede service en heel klantvriendelijk

Zeer complete service van de aankoop van een auto tot hulp bij pech onderweg.

Altijd meedenken

Fijn dat een betrouwbare garage probeert om zo goed mogelijk met je mee te denken over de mogelijke oplossingen.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Geen idee

Geruststellend

Geen gejaag...... Lekker provinciaal, in de goede zin van t woord

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Ik kom al jaren bij Frans & Rian en ook al moet ik nu één (1) uur rijden, ik blijf er komen!

Broxven 6

5296 NV Esch

Over Autoservice van de Zande B.V.

Autoservice van de Zande een erkend BOVAG- partner en sinds 1989 niet meer weg te denken in Esch en omstreken. Persoonlijke service staat bij ons voorop. Wij proberen met iedereen een persoonlijke band te onderhouden en uitstekende service te verlenen. Ons autobedrijf in Esch beschikt over een fraaie showroom waar u terecht kunt voor jonge, betrouwbare occasions. Daarnaast is Autoservice van de Zande voorzien van een ruime, moderne werkplaats waar u terecht kunt voor al uw auto gerelateerde werkzaamheden, ongeacht welk merk. Bent u opzoek naar uw droom auto, leaseauto of naar het juiste adres voor APK-keuringen en voor de bandenwissel? Wij helpen u graag!