Alles volgens plan

Goed geregeld, en netjes en vriendelijk

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Denken echt met je mee!!!

...

Super bedrijf

3 weken terug een prachtige renault clio station gekocht. Als koper zeer gastvrij onthaald zowel door de heer en mevr. Vd zande als ook het personeel. Zij zijn zeer service gericht, voelde heel goed , auto is een betrouwbare auto met goede garantie , kan iedereen dit bedrijf ten zeerste aanraden ! Janny en Rein uit Ommeren ( Betuwe)

hoi

Zeer goede service.

Wij zijn hier al meer dan 10 jaar klant en wonen in Zeeland er zit veel rijstijd in om er te komen maar worden altijd goed geholpen heb alle vertrouwen in wat er gebeurd aan de verschillende auto's die we daar al gekocht hebben. Nu hadden we een lekkage aan de koppeling even een belletje en we konden gelijk komen er werdt plaats gemaakt voor de reparatie aan onze Peugeot was met 2 uur gefikst en konden we weer veilig terug naar Zeeland dat is buiten gewoone services. Daarom van ons een wel verdiende pluim voor deze service. Wij weten eigenlijk niet beter. Dus blijven we nog wel stuitje.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Verhuizen naar Zeeland.

Klantvriendelijk goed overzicht van wat er gedaan is betrouwbaar

very good and satisfactory

the problem with the car well explained and taken care of. they take the issues very seriously and explained you in detail before making any big change on your car and only do it after your consent.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? All good

Doen echt moeite voor hun klanten

I.v.m. een geluid was ik eerder bij een andere garage geweest, deze gaven aan dat na controle niets was gevonden. Hierover had ik mijn twijfels. Dan dan autoservice v.d. Zande in Esch (deze kende ik nog van eerdere contacten met mijn zoon). Frans en zijn monteurs hebben serieus werk gemaakt van het onderzoeken van mijn melding met als resultaat dat het geluid is verdwenen. TOPService en monteurs die hun werk serieus nemen.

Betrouwbaar

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Goed geholpen bij het vinden van een andere auto

Er wordt goed geluisterd naar je wensen

Vertrouwd

Deze keer was t een hele grote zoektocht om te vinden waarom de auto steeds af sloeg. Maar met goed personeel kom je tot een eind oplossing. Heel erg jammer, dat t benodigde onderdeel zo lang op zich liet wachten....maar t eindresultaat is dat mijn auto weer terug is. Ik ben zeer tevreden, mede ook omdat Frans alles eraan zal doen om t tot een goed einde te brengen. Nu hopen dat de auto t langer volhoudt dan de vorige keer maar ik hen er vertrouwen in.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Betrouwbaar, bekwaam en goed autobedrijf

Dit bedrijf is een groot contrast met grote garages en dealers. Bij Frans en Rianne in Esch is service nog heel gewoon. Geen fratsen maar gewoon eerlijk en goed werk met een hartelijke benadering. Ook mijn youngtimer Volvo die soms wat extra aandacht behoeft op de details is bij hen in goede handen. Frans heeft een hart voor Volvo's en daarom rijd ik er als ondernemer prima bij in een mooie Volvo! Prijs kwaliteit is gewoon echt goed en bovendien kun je altijd langs voor een vraag of gewoon een bakske koffie en word je meteen geholpen. Dank voor jullie service!

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Niets, blijf vooral zoals jullie zijn!

Super geholpen met de koop van mijn nieuwe auto !

Super vriendelijk en meedenkend geholpen met de koop van mijn huiduge en inruil van mijn vorige auto.

Fijn en klantvriendelijk bedrijf

Word altijd fijn geholpen

zeer tevreden

vriendelijk, goede uitleg van uitgevoerde werkzaamheden , prima werk afgeleverd zeer tevreden . goed team en beschikt over veel kennis.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? niet veel ik zou zeggen ga zo door!!

Goede seevice en klantvriendelijk

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Deskundig en vriendelijk geholpen.

Erg goed

Wordt altijd keurig en goed geholpen

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Geweldig, vakbekwaam en eerlijk bedrijf

Ik ben er alle jaren klant en ze nemen mij nog altijd serieus hi ..hi...hi.... De reparaties en beurten worden altijd heel goed gedaan en als er dure mankementen worden geconstateerd wordt er altijd contact opgenomen. Ik blijf nog wel ff klant.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Apk uit laten voeren met kleine onderhoudsbeurt

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Fijne garage, enthousiaste monteur!

Fijne garage, enthousiaste monteur!

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

De service en het advies is TOP !!!

De service en het advies is TOP !!!

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Over Autoservice van de Zande B.V.

Autoservice van de Zande een erkend BOVAG- partner en sinds 1989 niet meer weg te denken in Esch en omstreken. Persoonlijke service staat bij ons voorop. Wij proberen met iedereen een persoonlijke band te onderhouden en uitstekende service te verlenen. Ons autobedrijf in Esch beschikt over een fraaie showroom waar u terecht kunt voor jonge, betrouwbare occasions. Daarnaast is Autoservice van de Zande voorzien van een ruime, moderne werkplaats waar u terecht kunt voor al uw auto gerelateerde werkzaamheden, ongeacht welk merk. Bent u opzoek naar uw droom auto, leaseauto of naar het juiste adres voor APK-keuringen en voor de bandenwissel? Wij helpen u graag!