uitstekende service en dienstverlening

en ook nog meegedacht i.v.m. uit te voeren APK keuring

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? nog beter? kan niet !!!

Top service!

Goede service, vriendelijke mensen! Wij komen graag terug!

Prettige persoonlijke service

Na het zien van een mooi busje was ik al snel in contact gekomen met Autoservice van de Zande B.V. Het contact was erg positief, klantgericht en persoonlijk. De auto moest nog een APK, op basis hiervan werden de verdere acties in de koop bepaald. De auto was een twijfelachtige voldoende voor de keuring, er werd direct uitgesproken de auto liever in betere staat mee te geven. De nodige reparaties voor een zeer nette prijs gekregen. Bij het afhalen van de auto was alles netjes op orde. Na het lekkere kopje koffie en het afrekenen heb ik de auto met veel plezier meegenomen. Echter op de terugweg ging de rode lamp voor koelvloeistof al snel branden. Deze was waarschijnlijk wel na het leeglopen weer aangevuld, maar niet meer door het systeem/reservoir laten pompen en daarna nogmaals aangevuld. Een spannende terugreis dus. Al met al een heel erg positieve en goede ervaring!

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

goed advies en goede service

Nogal wat zaken aan mijn oude Peugeootje 206CC. Frans heeft een pre-keuring gedaan en kwam met een eerlijk en duidelijk advies. Alle reparaties laten uitvoeren en hij rijdt weer als een nieuwe. Ik kom er al jaren, en steeds op dezelfde persoonlijke wijze geholpen!

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Goede snelle hulp als het nodig is

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Goed en snel geholpen met pech onderweg

Snel en goed geholpen onderweg, vriendelijk en netjes. In de garage aangekomen meteen verder geholpen met auto te maken. Administratieve en financiële afhandeling correct. Zeer tervreden.🌞

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Prettig zaken doen bij de aankoop van auto.

Alle afspraken gemaakt bij de verkoop waren uitgevoerd. Nu staat niets meer in de weg om er vele km mee te maken.

top garage

Goede informatie , doen wat er wordt afgesproken, erg klantvriendelijk en behulpzaam. Goed advies. Prettig in contact.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Fijne mensen om te komen en zeer vakkundig👍

De perfecte garage voor mij

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Niets

Goede vriendelijke service

Keuring van mijn auto is snel en keurig afgewerkt.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Perfect... Meer dan Perfect,, mijn complimenten als klant.

buiten gewon goed.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? ga zo door.

Goed service

Na een telefonisch contact snel geholpen. Kleine moeite, groot gebaar: de auto in de garage klaargezet ipv buiten, zodat de baby droog in de auto gezet kon worden.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Duidelijke afspraken en reminder.

Makkelijkste bereiken om afspraken mee te maken. Ben tot volle tevredenheid geholpen.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Klant gericht en eerlijk advies

Zeer goed bereikbaar, eerlijk en goed advies gegeven. Zelfs tijdens het rijklaar maken van de auto een leenauto gekregen en vervolgens mijn nieuwe auto echt heel mooi afgeleverd.

Prijs kwaliteit verhouding.

Ik ben allervriendelijks geholpen. Maar het verschil tussen wat ik dacht te moeten betalen en de feitelijke factuur was m.i. veel te groot.

Hele goede behandeling

Ben er twee keer geweest om naar een auto te kijken . Ze nemen je serieus en nemen de tijd voor je geen opdringerig verkoop gewoon je moet een goed gevoel er bij hebben . Moet de auto nog ophalen over een paar dagen maar weet nu al dat dit gewoon een top garage is .

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? Heb nog geen idee

De service straalt betrokkenheid met de klant uit.

Er is een grote persoonlijke betrokkenheid met het wel en wee van de klant en zijn auto. Bij een servicebeurt wordt er uitleg gegeven van wat allemaal aan de auto heeft plaatsgevonden. Dit is juist het stukje extra bij wat er op de factuur staat.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? navigatie updaten

Snel en efficient

Zeer prettige ontvangst en persoonlijke behandeling.

• Wat zouden we voor u kunnen veranderen in ons bedrijf? N.v.t.

Zeer persoonlijke service. Direct reacties op mail of vraag. Goede kwaliteit/prijs. Zeer tevreden!

Fijne betrouwbare garage!

Je wordt vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Service is prima en de prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Ze doen dingen altijd in overleg en nooit teveel.

Deskundig, Klantgericht, Gastvrij

Dit is de eerste keer dat ik vertrouwen heb in een garagebedrijf, goed geholpen met advies, goede uitleg, PRIMA

Héél fijn bedrijf

Meedenkend en behulpzaam

Prettige medewerkers waar we een goed gevoel bij hebben

Duidelijk en komen afspraken na

Snel en vriendelijk geholpen

Alles keurig volgens afspraak afgehandeld

Prettige hulp van zowel Rianne als Frans

Belangstellend en meedenkend hardwerkend stel.

Over Autoservice van de Zande B.V.

Autoservice van de Zande een erkend BOVAG- partner en sinds 1989 niet meer weg te denken in Esch en omstreken. Persoonlijke service staat bij ons voorop. Wij proberen met iedereen een persoonlijke band te onderhouden en uitstekende service te verlenen. Ons autobedrijf in Esch beschikt over een fraaie showroom waar u terecht kunt voor jonge, betrouwbare occasions. Daarnaast is Autoservice van de Zande voorzien van een ruime, moderne werkplaats waar u terecht kunt voor al uw auto gerelateerde werkzaamheden, ongeacht welk merk. Bent u opzoek naar uw droom auto, leaseauto of naar het juiste adres voor APK-keuringen en voor de bandenwissel? Wij helpen u graag!