Goede snelle en vriendelijke service

Bedrijf denkt mee en zorgt dat je mobiel blijft. Puntje van verbetering: communicatie over de voortgang van de reparatie. Note: de privacy verklaring is niet helemaal conform de AVG. Ik ook nergens aangeven wat ik wel niet wil dat er met mijn gegevens gebeurt. Ik vraag U hierbij om de privacy policy onder de loep te nemen en ook zaken specifieker te beschrijven.

Goed werk geleverd

Ook gekeken naar de toekomst. Welke kosten komen er binnen afzienbare tijd aan. Uitleg over de kosten.

Deskundige, meedenkende en betrouwbare mensen.

Ik heb een aantal weken geleden een auto gekocht bij dit bedrijf. Altijd moeilijk, zeker als je er geen verstand van hebt. Ben prima geadviseerd en superfijn geholpen. Frans en Rianne hebben meegedacht en zich 100% ingezet om de deal naar ieders tevredenheid af te handelen. Prettig bedrijf waar je gerust een auto kunt kopen.

Prima garage!

Mijn ervaring is na al die jaren ( ongeveer 10) . Nooit veranderd. Staan altijd klaar., zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Prettige sfeer. Goede reparaties. Zeer vertrouwd.

Zeer deskundige

Zeer goed en klantvriendelijk

Fijne persoonlijke benadering. Voelt meteen vertrouwd :-)

Door het oprechte meedenken was er meteen vertrouwen . Dit vertrouwen was heel terecht! Er is prima werk geleverd. Dank je wel hiervoor.

goede service

goede service duidelijk en vriendelijk

Ik ben een zeer tevreden klant

Bij autobedrijf van de Zande word ik snel, deskundig en vriendelijk behandeld.

Service op maat

Klantvriendelijk

Vertrouwd en klantvriendelijk met een uitstekende service.

Goed..?

...?...

Alles cf spraak afgehandeld.

Niet alles in 1 keer opgelost. Maar vervolgens wel binnen alle redelijkheid en volgens goed afspraken opgelost.

het is prima bevallen, anders kwamen weniet zo vaak terug. ik geloof dat dit al de vijfde auto is die we bij jullie kopen

fijn contact en goede service

Duidelijk verhaal!

Nette deal kunnen maken met goede service!

Snel een goed taxatierapport opgesteld

Zeer snel opgesteld na kort telefonisch contact.

Snelle actie en reactie!

Zelfde dag geholpen! Prima service en vertrouwen.

Fijn bedrijf met fijne mensen

Frans en zijn vrouw zijn fijne persoonlijkheden en behulpzaam. Ik heb afgelopen week een auto gekocht en de service is uitstekend. Ik weet natuurlijk nog niet of de auto ook goed is, dat zal in de toekomst moeten blijken. Maar zoals het er nu naar uitziet, ga ik daar zeker terug.

Geweldige en klantvriendelijke service

Direct al een goed gevoel bij het eerste contact . Er wordt niets opgedrongen en het feit dat ik ter plekke een kenteken check mocht doen, gaf vertrouwen. In dat vertrouwen zijn we niet beschaamd !

Goede service. Staan altijd klaar als er problemen zijn!

Zie hierboven

Goede afspraken,die ook waar gemaakt worden.Vriendelijk en behulpzaam en prima service.

Klantvriendelijk, behulpzaam deskundig in alle opzichten.snelle handelingen.

Prima op alle vlakken

Twee bussen geleend, allemaal prima geregeld!!

Perfecte service en volgens afspraak

Werdt perfect geholpen en mooi op afspraak. Dus ga zo door

Geweldige service

Gewone mensen met een buitengewone kennis, service en vriendelijkheid.