Fantastisch!

zeer vriendelijke en deskundige hulp na overlijden

Zeer goede service

Zeer goede service

Goed gewerkt

Zoals telkenmale goed en zorgvuldig.

alles verloopt zoals afgesproken.

goede, vertrouwde indruk.

Ik ben goed behandeld door Frans.

Het is voor mij een goede garage.

Er wordt gezegd wat er zal worden gedaan, en vervolgens wordt gedaan wat is gezegd.

Bij Autoservice van de Zande wordt goed geluisterd naar wat de klant wil, en naar beste kunnen uitgevoerd wat noodzakelijk is. Er wordt meegedacht mbt het kostenaspect van onderhoud en reparatie. Het plezierig contact met klanten staat voorop bij elk van de personeelsleden die ik heb gesproken. Een garagebedrijf waar veel andere garages een voorbeeld aan kunnen nemen.

Zeer goede koop

Zeer nette (gebruikte) auto, schoon en in uitstekende staat verkerend. Goed afgeleverd, voelt en ruikt als nieuw, terwijl de auto al 12 jaar oud is. Ik ben er blij mee

goede comminucatie

Prettige en menselijk sfeer. Fijne oplossings gerichtheid en vakundige heer van de Zande die graag wil zien dat de klant tevreden naar huis gaat.

goed geholpen

uitstekende service

Een warme deken van rust duidelijkheid en liefde die je omgeslagen krijgt of over je heen Heel fijn

Een heel rustige en aardige man is Frans naar mijn idee ook eerlijk geeft me een goed gevoel en veiligheid geen imitatie geen dingen doen daarna vragen Gewoon een garage met gevoel en er alles aan doet om je weer tegen een redelijke prijs veilig de weg op te sturen zodat ie en jij een fijne nacht rust kunnen hebben wetende dat je auto weer goed en betrouwbaar in elkaar zit en der weer tegenaan ken Dank je wel Groetjes Alain weeber

Goede service.

Maar men moet wel de juiste rekening voor je maken, niet dat je later nog wat bij moet betalen.

Ze nemen de tijd voor ietereen

Weer een auto via dit Bovag garagebedrijf gekocht, ondanks de drukte, op de gevraagde tijd geleverd! Hij ziet er prachtig uit! En ruikt nieuw! Bedankt voor de uitstekende service! Hopelijk nog voor vele jaren!

Erg goed

Erg goed.. al meerdere auto,s gekocht. Alle onderhouden en apk. Dik tevreden

prima service geleverd

prima garagebedrijf met prima service

Wederom perfect geholpen

Reparatie prima gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede klantvriendelijkheid, ze nemen de tijd voor de klant en er wordt zorgvuldig gehandeld. De auto is op en top afgeleverd waarbij alle gebreken aan de auto volgens afspraak zijn opgelost. \r\nWij hebben een prettige ervaring met dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed bedrijf, je wordt er altijd netjes geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je. Top!!!\r\nKomen hier al vele jaren en dat is niet voor niks.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Apk en wat reparaties aan m\'n Ascona; auto rijdt weer als nieuw!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al bijna 20 jaar met plezier. Je wordt hier altijd op een Brabantse en eerlijke manier geholpen, en nog deskundig ook.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heb een bus gehuurd, prima geleverd netjes en schoon.\r\nwenselijk aandachtspunt zou zijn. een blauwe parkeerkaart en omdat de huur bus een trekhaak heeft een kenteken plaat voor evt aanhanger mee te nemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en klant vriendelijk. Veel mogelijkheden zijn bespreekbaar. Wij komen hier terug.

Over Autoservice van de Zande B.V.