prettige garage en vriendelijk personeel

Gevraagd of er op korte termijn de bandenspanning van de auto gecontroleerd kon worden en dat lukte. Erg Fijn.

Altijd goede service.

Auto in onderhoud.

Prettig!

kan er altijd op rekenen dat het snel wordt afgehandeld, en zeer aan te bevelen! Fantastisch bedrijf.

Auto gekocht, uitstekende samen werking met Joost deze man heeft verstand van auto's maar ook van zaken doen. Geweldige garage ga zo door volgende Auto, ga ik weer naar veenings. Dank voor alles gr Rob.

Eerlijk en betrouwbaar

2e hands auto gekocht via viabovag.nl Onder de diverse aanbieders sprong Henny Veenings Garage meteen in het oog door de eerlijkheid van zaken doen. Geen leugentjes, gewoon eerlijkheid dat was voor ons heel goed dat Henny Veenings Garage dat nastreeft.

Geweldige garage

Na een grote beurt en APK kan ik alleen maar zeggen dat ze zeer goed werk leveren. Ze zijn duidelijk en eerlijk over wat ze doen en zien en geven ook advies over wat zij denken dat handig is en zijn eerlijk/transparant over kosten. Daarnaast ook altijd heel vriendelijk! Kortom, echt een verrijking voor de omgeving en ik blijf er komen.

Goede service en eerlijke prijs!

Ieder jaar wordt mijn camper hier gekeurd. Er wordt gedaan wat nodig is en bij noodzakelijke reparaties wordt er eerst contact met mij opgenomen voordat de reparatie wordt uitgevoerd. Zo weet je direct waar je aan toe bent.

Een mooi familiebedrijf om trots op te zijn.

Via advertentie autoscout terecht gekomen bij garage Hennie Veenings (en kids), gebeld voor een proefrit. Bij aankomst stond de auto (vw beetle cabrio) al buiten te glimmen. Vriendelijk ontvangen in een showroom waar je van de vloer kan eten. Gaf ons meteen een goed gevoel. Hier voelt het dat een auto kopen niet hetzelfde is als een broodje hamburger. Ze weten de waarde van een auto. Dit familiebedrijf heeft echt wat met auto’s. Als je op zoek bent naar een “special” (zoals wij) of naar een “gezinsauto” dan kan ik iedereen zeker aanraden om bij Garage Veenings aan te gaan. Bedankt voor de geleverde service, we zijn superblij met onze Beetle. Marjo en Co Kentrop één minpuntje! Moet nu na elke rit de vliegjes en muggen eraf wassen anders mag de wagen de garage niet in. :)

Prima geholpen en op de hoogte gebracht over het onderhoud en de kosten.

Ik kom volgend jaar weer.

Top service, daardoor al jarenlang trouwe klant.

Goede ervaringen met aanschaf en verkoop van een auto. Ook voor onderhoud ben je hier op de goede plek.

Professioneel en helder

Camper voor beurt en APK gebracht telefonisch op de hoogte gebracht van de te verwachten kosten en reparatie. Geen verassingen achteraf, prima deskundig personeel

Top bedrijf!

Ik voel me altijd echt welkom in dit bedrijf, iedereen is eerlijk en je wordt hiet nooit belazerd! Zowel Jennie aan de receptie als Joost of Bart en de monteurs voor elke “klacht” is een oplossing.

Een top bedrijf.

Zeer vriendelijke monteurs en receptioniste.

Altijd alles ok!

Jarenlang klant bij henny maar nu MOET ik wel reageren! Baliemedewerkster (jenny) bijzonder goed en vriendelijk tegen de klanten. Gewoon de beste voor haar werk. Kees Zaandam.

top

ben vandaag bij garage veenings geweest voor banden wissel ben weer fijn geholpen door Jenny en de collega's een top garage groet henk uit wormer

Auto gekocht

Ik had een ford focus gekocht ondanks dat ik van ver kwam had ik hem noet gezien dus zonder te kijken en wel alleen telefonisch contact gehad over de auto daar wordt ik heel vriendelijk te woord gestaan en alles goed uit gelegd dus zonder te kijken zo auto betaald en gekocht kon hem ook snel ophalen bij het ophalen zag ik hem voor het eerst en de auto is supper en mankeert ook helemaal niks zo garage had ik nog nooit gezien echt een toppers ik durf zo blind weer een auto te kopen hoef ook niet eens te kijken want ik weet zeker dat de volgende auto ook goed zijn dankjewel garage veenings voor de goeie en top service met vriendelijke groet dhr afr Dokter

baliemedewerkster geen visitekaartjes

het bedrijf Henny Veenings is prima, maar een andere baliemedewerkster zou het bedrijf zeker sieren. Ik heb de ervaring dat zij er met tegenzin aan het werk is en ik hoor dit van meer klanten. Henny Veenings aanbevelen wil ik best doen, maar zal er nadrukkelijk bijzeggen dat de baliemedewerkster niet de vriendelijkste is!

Prima reparatie na onkunde en onwil bij kwikfit resp. dealer.

Een storingsmelding mbt. het roetfilter stelde Kwikfit voor raadsels en inspireerde de dealer tot een raparatievoorstel van duizenden euro's. Op 20 april is door jullie Remco na overleg zonder onnodige kosten de storing prima verholpen.

Altijd goed!

Werkzaamheden zoals afgesproken uitgevoerd en goed advies gekregen m.b.t. tot een reparatie die nog onder de garantie van de merkgararage valt.

Alles goed geregeld, geen aanmerkingen.

Betrouwbaar.

Als ik hun hulp nodig heb , kan ik direct terecht. Zonodig ook direct geholpen of een afspraak op korte termijn. Evt leen auto vind ik ook heel fijn. Personeel allemaal even vriendelijk.

Mooie youngtimer bmw gekocht

Mooie youngtimer bmw gekocht. Goed geadviseerd en de koop verliep soepel. Auto is helemaal nagekeken en verkeert in top staat. Nu genieten van het mooie weer met de kap open.

Al 36 jaar een tevreden klant en recentelijk weer een auto gekocht bij garage Henny Veenings. Een echt familiebedrijf waar de klant centraal staat.

Andere auto gekocht en prima geholpen door Joost. Dit bedrijf zal ik iedereen aanraden.

Geweldige service !

Denken met je mee. Ontzettend vriendelijk betrokken personeel. Je bent daar geen nummer.

Vlasblomweg 18

1521 PW Wormerveer