Nieuwe winterbanden klaar terwijl je wacht, vriendelijk personeel, goede service.

Nieuwe winterbanden, erop gezet terwijl je wacht. De service is altijd top.

Netjes, beleefd en goede service

Knappe auto's voor scherpe prijzen.

Prima service vriendelijke mensen

Goed geholpen met aandacht voor de klant

Snel en vakkundig en goede klantbehandeling

Prettige ervaring met de monteurs, duidelijke uitleg over het waarom van de reparatie.

Prettig personeel en vakkundig

Altijd snel en vakkundig geholpen. Van te voren bericht voor een APK. Denken met je mee bij oplossingen

Topservice en betrouwbaarheid

Nu mijn 2e auto bij Veenings gekocht en de hulp die ik hierbij heb gehad was uitstekend. Vooral bij een stukje techniek heb ik deze hulp hard nodig en daarbij is het vertrouwen voor mij van groot belang.

Prima garage bij aankoop auto

We zijn goed geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto en kregen een goede inruilwaarde voor onze oude auto. Auto zag er tiptop uit toen we deze op kwamen halen. Vriendelijke medewerkers allemaal, dat is heel fijn. Tot nu toe dus heel goede ervaring met de garage

mijn ervaring is goed.. en netjes en eerlijk. hoe het in elkaar zit of zou moeten zitten en de problemen goed op gelost.auto doe het weer , Prima ..

Vakkundig en vriendelijk

Topgarage. Vriendelijk personeel, verstand van zaken en eerlijke prijs. Altijd overleg vooraf met betrekking tot de reparaties die moeten plaatsvinden.

Zoals altijd top service

Mijn auto moest voor de grote beurt, uiteindelijk werd het een kleine beurt, grote beurt was niet nodig was het advies, ze denken mee, voeren alles top uit en je wordt op de hoogte gehouden. De service is top en ik ben er heel blij mee. Vakkundig.

Goede service en communicatie

Onderhoud en reparatie worden naar tevredenheid uitgevoerd

Altijd goede service

Positief. Vooraf telefonisch contact over de kosten en zoals afgesproken einde dag weer klaar

Goede service bij aankoop occassion.

Een half jaar geleden heb ik een zoekopdracht gegeven voor een "jonge" tweedehandsauto. Specifiek gericht op een gedeeltelijk elektrische auto, SUV-model, en niet ouder dan 2 jaar. Uiteindelijk heeft Garage Veenings een prima auto geselecteerd. Deze heb ik afgelopen maand uiteindelijk aangeschaft.

Betrouwbaar garagebedrijf die doen waar ze voor staan.

In 2018 heb ik een Ford en in 2021 hebben we een Fiat Panda bij dit bedrijf gekocht. In beide auto's wordt met plezier gereden. Onderhoudskosten zijn voor zover ik kan beoordelen acceptabel. Kortom ik heb vertrouwen in dit bedrijf.

Accu liet het afweten

De volgende dag is er al een nieuwe geplaatst

Uitstekende Service

Betrokken, Denken mee, Vriendelijk. Daar is wel de prijs naar!

Geweldige service en vakmanschap

Dit is al decennia lang mijn vaste garage en dankzij hun toewijding, geweldige service en vakmanschap naar volle tevredenheid.. Ik zou ze iedereen aanraden en hoop nog heel lang klant te zijn!

Zeer klantvriendelijk en vakkundig geholpen.

Klantvriendelijke en kundige mensen.

Het lijkt me een degelijk, deskundig en zorgvuldig werkend bedrijf.

Ik ben tevreden over de aankoop die ik heb gedaan. De prijsstelling van de gekochte auto was heel redelijk en en verkregen inruilprijs zeker ook. Heel aantrekkelijk (echt beter dan dan bij heel veel anderen) is het geboden garantiepakket. De medewerkers zijn heel plezierig en voorkomend in het contact.

Erg goed!

Duidelijkheid over wat er gedaan is. Vriendelijk en goed contact. Gewoon goeie service.

Mijn ervaring is alleen maar positief, door de jaren heen.

Je wordt op een leuk en professionele wijze geholpen cq te woord gestaan, wat al begint bij meldingsbalie.

Goede en eerlijke service

Al jaren klant en altijd het gevoel dat we eerlijke info krijgen over de reparaties en niet worden afgezet. Vriendelijk en kundig personeel.

prettige garage en vriendelijk personeel

Gevraagd of er op korte termijn de bandenspanning van de auto gecontroleerd kon worden en dat lukte. Erg Fijn.

Altijd goede service.

Auto in onderhoud.