Prima lekker

Niets was te veel, snel en adequaat afgehandeld

Professionele en klantvriendelijke benadering.

Mijn wensen tav de aanschaf van occasion zijn volledig vervuld.

Jullie zijn altijd helder en transparant.

Ik ben al jaren heel tevreden met jullie service!

Goede en betrouwbare service

Al jaren klant, auto plus camper, nooit problemen.

deskundig , vriendelijk en betaalbaar

Net als bij de aankoop van de auto is de service erg goed. wij komen met plezier naar de garage.

Prima service.

Ontvangst, luisteren, overleg en afhandeling is goed verzorgt. Prima communicatie en prijs waardig.

Open en eerlijk

Bij werkzaamheden word je altijd correct geholpen. Voor er gestart wordt met de werkzaamheden krijg je altijd een belletje over de kosten. Toen wij een auto wilden aanschaffen moesten wij de verkoper overtuigen dat we er echt een wilden.

Ze zijn vriendelijk, vakkundig en oprecht. Je wordt prettig ontvangen en dat begint al bij het telefonische contact.

Goede service en zeer klantvriendelijk!

Prima geholpen aan een goede occasion

Prima geholpen aan een goede occasion

Altijd goede service en ontvangst

Gewoon goed!

Top garage

Vriendelijk personeel overleg als er niet echt wat nodig is aan de auto goede service en advies

Hele goede service.

Word altijd goed geholpen. Vriendelijke mensen en een eerlijk bedrijf.

Er is een leenfiets beschikbaar, de monteur gaf duidelijke uitleg over de aan te raden reparaties, het is prettig dat er telefonisch contact is na de online boeking van de datum voor de APK / reparatie

ik ben goed te spreken

de firma staat altijd voor ons klaar. met vriendelijke groet, Evert Verhulp

Vriendelijk

Je word vriendelijk geholpen

Prima!

Prima service.

Heel tevreden!

Mijn auto hier naartoe voor een kleine beurt, apk en winterbanden. Vooraf wordt de auto keurig bekeken en word je daarna gebeld met welke defecten er zijn en wat het ongeveer gaat kosten. Reparaties die eventueel kunnen wachten tot een volgende beurt, worden ook op die manier aan je gemeld. Kun je zelf bepalen hoe en wat. Auto wordt weer keurig opgeleverd en rekening sluit goed aan op datgene dat voorgespiegeld is. Kortom, zeer tevreden!

Eerlijk en professioneel.

Al jaren de enige garage waar ik blindelings op kan vertrouwen.

Altijd hulpvaardig staan altijd voor je klaar

Trustworthy & Excellent Service

I like the fact that they don't push you to have work done and explain what is necessary and what can be left for the future if desired. I have only experienced 1st class service here.

• Would you recommend us? Yes

Top als altijd

Winterbanden wissel, klaar terwijl je wacht. Vriendelijk, deskundig fijn personeel

Winterbanden wissel, klaar terwijl je wacht, vriendelijk personeel.Top!

Nieuwe winterbanden klaar terwijl je wacht, vriendelijk personeel, goede service.

Nieuwe winterbanden, erop gezet terwijl je wacht. De service is altijd top.