Zeer tevreden.

Goed bedrijf, correct, accuraat en altijd vriendelijk met adviezen e.d. Echt tevreden klant.....al jaren!!!

Top garage!!

Onlangs mijn 2e occasion bij Garage Veenings gekocht!! Goede inruilprijs, zeer tevreden met nieuwe auto!!! Enthousiaste vakkundige medewerkers, zowel monteurs als receptie! Top bedrijf!!!

Top service en hulp

Ik kom al ongeveer 19 jaar bij garage Henny Veenings en ben altijd professioneel, vriendelijk en goed geholpen. De medewerker geven je altijd het gevoel dat je welkom bent en dat ze hun best gaan doen om je te helpen. Ze denken met je mee zonder je het gevoel te geven dat ze je iets opleggen. In het bijzonder moet Jenny even genoemd worden! Haar vriendelijke groet bij binnenkomst en dan altijd even tijd om een praatje te maken is een aanwinst aan de voorkant van de zaak.

Gezellige top service

Overzichtelijke website met ruime keuze en goede vriendelijke service en aandacht in de garage.

Goed geholpen, goede professionele uitleg en vriendelijk personeel

top garage

vandaag auto voor servicebeurt en apk gebracht alles fijn en top gegaan bedankt voor alles groet henk uit wormer

Prima onderhoudsbedrijf en service

Duidelijke communicatie over uit te voeren werkzaamheden en kostenindicatie. Verder gewoon een goed bedrijf!

Goede reparaties en goed overleg met monteurs en dame aan de balie

Vind de kosten van de reparaties wel altijd erg duur

Zeer klantgerichte garage

Bij kleine problemen wordt er direct gekeken of het opgelost kan worden. Dit bv met loszittende uitlaat gehad, even de garage gebeld kon dezelfde dag nog komen en er op wachten. Prijs/kwaliteit is ook in orde, heb duurdere garages gehad.

Super service altijd snel geholpen

Ik ben al vele jaren een zeer tevreden klant, fantastische service en wordt altijd goed en snel geholpen.

Fijn familie bedrijf met goede persoonlijke service

Goede service, bij beurten altijd contact met de monteur over werkzaamheden en kosten.

Snel, goed en vriendelijk

Zoals altijd werd ik vriendelijk geholpen. APK en kleine beurt zijn snel en goed uitgevoerd. Mijn auto rijdt weer als een zonnetje!

Prettig, klantgericht en professioneel autobedrijf

Prettige samenwerking omtrent aanschaf auto’s. Vriendelijke en professionele begeleiding en keurige levering binnen de afgestoken tijd.

Aardige vakkundige mensen.

Persoonlijk, tot in de puntjes geregeld en maakt gedane beloften waar.

Alweer vijf jaar na mijn aankoop van een vrij jonge tweedehands auto kom ik hier met vertrouwen terug. Geen verrassingen, persoonlijk, zeer vriendelijk. Ik maak graag een kleine omweg vanuit mijn woonplaats Haarlem omdat ik daar een aantal teleurstellingen en slechte ervaringen achter elkaar meemaakte.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Top garage. Eerlijke dienstverlening en vooraf wordt aangegeven wat de kosten zijn.

Blij dat we garage henny veenings hebben gevonden

Wat een eerlijke garage! Waar vind je dat nog? Met veel vertrouwen brengen wij er onze bij hun gekochte mazda voor een onderhoudsbeurt, apk of reparatie. Ontvangst receptie altijd vriendelijk, jenny is het gezicht van de zaak, gezellige dame! Het telefoontje waarin de monteur je belt met een update over de eventuele extra kosten is erg fijn. De broers joost & bas zijn toppers en geven je het gevoel alsof je al jaren klant bent! Dat zijn wij (nog) niet maar dat gaan we wel worden, want ondanks niet naast de deur, wij rijden onze bolide alleen nog maar bij hun de garage binnen! Inmiddels komen mijn ouders er ook en die zijn net als ons meer dan te vreden! Wat een mooi maar bovenal goed bedrijf! Jullie mogen trots zijn op wat jullie elke dag weer neerzetten met elkaar!

Vanaf binnenkomst met daarna bericht over de uit te voeren werkzaamheden per telefoon duidelijk en correct

Super bedrijf en dito mensen

Een mooi voorbeeld van een geweldig familiebedrijf; betrokken bij de klant, service staat altijd voorop, deskundig en prima communicatie. Na meer dan 30 jaar klant te zijn zeg ik: een aanrader voor aanschaf én voor onderhoud van je auto!

prettige samenwerking en goed en deskundig personeel

eerlijke raadgeving . vriendelijke bediening en een deskundig advies

Altijd prima

Goede service en eerlijke informatie.

Helemaal super

Altijd overleg en vertrouwen.

Heel goed!

Juni 2023. Onze Renault Megane was toe aan de APK en een onderhoudsbeurt. Uitgevoerd door Ruud. Hij belde heel netjes om te vertellen dat een mistlampje plus wat erom heen hoort, stuk was, dat dit besteld moest worden waardoor onze auto een nachtje/dagje langer bij Veenings zou blijven. Hij had ondertussen uit zichzelf al gecheckt of we de leenauto daarom ook langer konden gebruiken en dat was zo, heel fijn! Ook het totale kostenplaatje kon hij vrij nauwkeurig voorspellen, autorijden blijft natuurlijk duur, maar bij Veenings weet je gauw waar je aan toe bent. Heel fijn! We waren alleen vergeten te melden dat een strip van de autoportier aan bestuurderskant los zat/zit en of dat verholpen zou kunnen worden. Helaas is Ruud dat wrs niet opgevallen, dus we rijden nu nog met een stuk losse strip. Maar er zijn ergere dingen hè. :)) Ook even complimenten aan Jenny. Ik heb haar deze keer niet persoonlijk gesproken omdat mijn man de auto wegbracht en ophaalde, maar als ik de baas van Veenings zou zijn...zou ik heel zuinig zijn op Jenny! Ik vind haar echt hèt visitekaartje van het bedrijf, ze is zo goed op de hoogte van alles en heeft op een leuke manier altijd even aandacht voor de mensen die bij haar aan de balie komen. Echt een Topper!

Beste garage die er is!

Sinds jaren al mijn auto,s bij Henny gekocht. En dat zijn er al heel wat. Altijd eerlijk, altijd de beste service. Zeer klantvriendelijk en zeer bekwaam personeel. Ook kosten worden altijd netjes overlegd. Voor mij is er geen beter en gezelliger garagebedrijf dan Henny Veenings.

Goed geholpen en goede service

Ik ben zowel aan de balie als door de monteur goed geholpen. Ze lieten me zelfs de schokdemper zien die vervangen moest worden, zodat ik zelf kon zien wat er aan de hand was.