goede survice

auto deet het niet en meteen op te halen en een leen auto

Adequaat afgehandeld

Keurig overleg per telefoon en daarbij duidelijke informatie i.z. Werkwijze.

Accuraat en betrouwbaar en klantvriendelijk

Prima behandeling en een overzichtelijke en toch uitgebreide rekening.

Goed meegedacht over leenauto

Gewoon heel erg goed.

Ik kwam kijken voor een occasion en had er 2 gezien op internet. Dit waren toch niet de auto's voor mij. Ze hadden net nog een paar auto's binnen gekregen die nog niet op internet stonden. Joost heeft mij deze laten zien en daar zat een auto bij die mij heel erg aansprak. Proefrit gemaakt en besloten voor die auto te gaan. Een heel mooie prijs afgesproken en een 10 dagen later de auto opgehaald en wederom heel prettig geholpen door Joost en alles was perfect geregeld.

Eerste garage die er echt is voor de klant.

Geweldige garage waar ik me als klant serieus genomen voel.

Allerbeste garage.

Vooral Jenny is heel aardig. Alle monteurs zijn super bekwaam.

Een vriendelijk, duidelijke en eerlijke garage.

Vanaf maken van een afspraak tot de uitleg over de gedane arbeid bij ophalen van de auto is alles gewoon goed verlopen. Duidelijke uitleg bij brengen van de auto, tussentijds overleg over de werkzaamheden die gedaan moeten worden. Meedenken waar nodig over eventuele beslissingen en het belletje wanneer de auto gehaald kan worden. Alles gaat eerlijk en helder. Eventueel aanbod van vervangend vervoer is geen probleem en alle mensen die er werken zijn beleefd en behulpzaam. Topbedrijf en dat geeft me een gerust gevoel.

Prima geholpen

Deskundige beoordeling van lichte schade aan auto. Goed advies voor reparatie en snel en netjes opgelost.

Verfrissend!

Na eerdere onplezierige ervaringen bij “grote”dealers heb ik een auto gekocht bij Veenings. De in te ruilen auto had wat verborgen gebreken, hetgeen teleurstellend was voor mij heeft Veenings echter een coulante en faire oplossing geboden waar ik mij prima in kon vinden. De aangekochte wagen afgelopen zaterdag opgehaald, in een woord keurig geregeld, voldoende tijd gemaakt door Veenings en de auto keurig opgeleverd. Mijn tip voor het einde van dit jaar, ga eens langs bij deze toppers, fijne mensen met een goed gevoel om de klant relatie warn te houden.

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam

Prettig familiebedrijf, gericht op de klant

Bij Veenings word je persoonlijk te woord gestaan, je gaat de mensen kennen en dat is wederzijds. Ook word je gewoon geholpen als je een probleem hebt. Er wordt met je meegedacht ipv de dure standaardoplossingen van de merkdealer. Een bedrijf moet geld verdienen, maar dit is geen "snel geld" bedrijf. Gericht op service en lange termijn. Ik blijf hier nog lang klant als dit zo blijft.

Vriendelijke en goede service

er wordt ltijd goed meegedacht met het vinden van een oplossing. Service is prima ondanks dat ze het heel druk hebben. Vriendelijk en professioneel gaan hand in hand, aanrader!

Prettig

Fijne goede service met personeel dat erg vriendelijk is en goed met je mee denkt.

Erg tevreden.

Is goed.

Super snel geholpen. Top!!

Even bellen voor een nieuwe pijlstok. Volgende dag keurig aanwezig. Netjes bericht gehad. Super snel en fijn.

Nette en zeer goede service

Prima, zoals altijd

Vriendelijke, correcte behandeling. Leenauto geen probleem. Altijd overleg over niet-routinematige verrichtingen. Stipte afspraken. Een extra verrassing was, dat mijn auto was gewassen, als extra service.

Snel en fijne communicatie

APK en grote beurt was makkelijk zelf online in te plannen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de kosten. Fijne communicatie.

Duidelijk, top garage waar klant nog koning is alle lof voor de medewerkers/ster, klantvriendelijk, vakkundig, kwaliteit,prijsverhouding, alles top, dikke pluim.

VOLLE TEVREDENHEID

JE BLIJFT NIET VOOR NIETS AL MEER DAN 20 JAAR BIJ HENNY VEENINGS

snel geholpen

Fijn en adequaat geholpen.

Top garage

Wij werden heel goed en vriendelijk geholpen. Ook heel deskundig. Er werd ook tijd voor ons genomen.