Goede service!

kon niet sneller en beter

vond het geweldig dat jullie zo snel ter plekke waren om mij te helpen

Prima geholpen

Vriendelijk, kundig ,netjes geregeld

Vriendelijk en gastvrij

Via Bovag site bij autobedrijf Tjeerdsma terecht gekomen. Snelle reactie en prima inruil voorstel. Prettige partij om zaken mee te doen, zeker een aanrader!

vriendelijk en goede service

staan altijd voor je klaar en de auto wordt gehaald en gewassen weer terug gebracht toppers.

Altijd goede en snel service.

Ze kennen de klant, weten wat je wilt en doen altijd hun uiterste best om daaraan te voldoen.

No nonsense bedrijf.

Een bedrijf met een zeer nette uitstraling.

Top garage

Altijd goede service

Super en klantvriendelijk

N.a.v. Adv mooie Audi A4 op een dag waarop bedrijf gesloten was, toch langs kunnen komen en na uitgebreide medewerking proefrit mogen maken. Ivm feit dat er nog een aantal auto’s bekeken werden en gekozen werd voor een ander merk, toch deze auto niet aangeschaft. Ondanks dat dikke plus voor Tjeerd. Auto voldeed volledig aan beschrijving, klantvriendelijkheid super en mooie rit mogen maken. Aan te bevelen !

Zeer prettig.

Ik heb goeie ervaring met de garage. Betrouwbaar. Aardig personeel.

in een woord SUPER

Vriendelijk netjes en hulpvaardig. Snelle service en persoonlijke aandacht/belangstelling . Waren verrast door de lekkere attentie die we mee naar huis kregen.

Grote beurt

Ik had een afspraak om 10.00 uur gepland. Om 12.00 uur kreeg ik een telefoontje dat de auto net op de brug stond en uiteindelijk was deze even voor 17.00 uur klaar. Als je een afspraak om 10.00 uur hebt gepland vind ik het aannemelijk dat de auto dan ook meteen aan de beurt is. Verder vind ik het bedrijf wel professioneel.

Fantastische service

Mijn nieuwe auto keurig netjes afgeleverd. gekregen binnen een paar dagen na mondeling alloord al op kunnen halen. Super!

Super fijn, gemakkelijk en professioneel

Via DTC-lease kwam ik de auto tegen die bij Autobedrijf Tjeerdsma stond. Het proces van het bekijken tot het akkoord verliep vloeiend en erg fijn qua contact. Ik raad het zeker aan om via Autobedrijf Tjeerdsma uw auto aan te schaffen.

Eindelijk onze auto gevonden in gekocht. Hele vriendelijke mensen. Hele goeie service top. Bedankt voor alles Gr. Anne en Mick

Geweldige mensen

Top bedrijf

korrekt

Vriendelijk geholpen.

netjes en goed geholpen

mijn ervaring is goed.

super service

Vriendelijke mensen, goede service, goede prijs.

Goede Service

Vriendelijk personeel, goeie service

Zeer snelle service

Vriendelijke mensen goede service en bekwaam

Gehoord worden bij reparatie en goed geadviseerd!

Voor het eerst op aanraden van vrienden/kennissen de auto naar Tjeerdsma gebracht. Veelal werden zij aangeraden door de goede prijs/kwaliteit verhouding. Er was zeker overleg mogelijk over de reparatie en ik werd goed geadviseerd over de mogelijkheden maar ook over welke aanpassingen nodig waren en welke nog wel konden wachten

Prettig

prima en vriendelijke klanten benadering

Een heel mooi familiebedrijf met vriendelijke mensen. Kundig en correct. Mooi assortiment auto's dus voldoende keus. Ook wordt de koop niet afgeraffeld maar neemt men er de tijd voor. Dus onze eerste kennismaking met dit bedrijf was zeer positief

Eerste Kruisdiep 95 WZ

7831CC Nieuw weerdinge