Fijn bedrijf

Fijn geholpen. Aardige mensen. Hoop dat ik kan genieten van mijn mooie auto.

Super tevreden over de dienstverlening van Autobedrijf Tjeerdsma

Vriendelijk en naar alle tevredenheid geholpen door Tjeerd bij de zoektocht en aankoop van onze auto. Ook de inruil van onze oude auto is goed en netjes afgehandeld. Professioneel en fijn familiebedrijf.

Top! Goede Service!

Goede zoekopdracht uitgevoerd. We hebben nu de auto die we zochten!

Mijn ervaring is zeer naar tevredenheid

Het is voor mij uniek dat ik een garage bedrijf vertrouw. Ik het veel slechte ervaring. Maar bij Autobedrijf Tjeersma is mijn vertrouwen wel aanwezig.

Meer dan goed!

Zeer vriendelijk, eerlijke prijzen, eerlijke en goede service.

Ook kleine problemen meteen opeglost.

Toppie

Zeer goede service

Prima ervaring met de service en snelheid

Goede service en afhandeling.

Super monteurs.

Prijsafspaak blijft ook afspraak. En een leen auto. Alles was super geregeld. Echt top. Bedankt.

zeer goed geholpn

zeer klantvriendelijk en goed geholpen.

Vriendelijke mensen, duidelijke prijs afspraken

Toen na de reparatie bleek dat er na het weg rijden iets mis was met de snelheidsmeter werd dit, tijdens de lunchpauze, nog even in orde gemaakt.

Uitmuntend

Vanaf dag 1 klant (37 jaar) vertrouwd Eerlijk,persoonlijkheid staan voorop. Daarnaast kwaliteit en persoonlijk contact

kan het nog beter !!

Een reparatie aan het achterwiel van mijn camper. Daar de camper niet kon rijden was het geen probleem voor garage Tjeerdsma om het probleem bij mij thuis te repareren. Als de prijs dan ook nog eens heel erg meevalt, kan ik alleen maar spreken van een uitstekende garage met ook nog eens vriendelijke mensen waar ik mij als automobilist / camperaar zeer zeker thuis voelt.

Voor herhaling vatbaar.

Voor iemand uit de randstad is het zeer ontspannend. Goede parkeergelegenheid en de rust die de mensen uitstralen spelen daarbij een grote rol.

De info tijdens de reparatie was uitstekend. Ook de afspraak was prima. Een goed en degelijk onderzoek. Blijf graag klant Gr.André van Dooren Klussenbedrijf van Dooren

Het was super. Een 9. Gr. Bienus

Goede service en vriendelijk personeel

Zeer goede ervaring met deze garage

Goed bedrijf

Maken hun afspraken waar tegen redelijke prijzen.

Betrouwbaar en goede service!

Geven goed advies, houden zich aan de afspraken en bellen als ze bijzonderheden tegen komen tijdens een beurt of reparatie. Doen dus niets zonder overleg met de klant.

Ze hadden de prijs eerst te hoog ingeschat ,maar achteraf viel het mee.en toen ik de auto kwam halen stond hij daar te blinken zelfs schoongemaakt top

Heel goed autobedrijf.

Hele mooie auto gekocht, top service en zeer klantvriendelijk. Volle tank bij aflevering was ook een aangename verrassing.

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig