Topbedrijf, kwaliteit en service met een persoonlijke touch!

Waren zelfs genegen om me helemaal van het treinstation in Emmen op te halen

Prima,mooi bedrijf,geen ‘gladde’verkopers doet wat beloofd is.

Prima,goede aflevering met heerlijke taart!

Alles prima en snel geregeld.

Auto stond al klaar voor een testrit. We waren er snel uit, ook de inruil voor de oude auto was goed.

Autobedrijf Tjeerdsma is een Top garage deskundig en gemoedelijk!!

We werden ontvangen door Tjeerd (eigenaar) met koffie en een lekker kopje koffie en het was een gezellig gesprek. De VW T-ROC stond klaar en te glimmen een super mooie auto waar wij ontzettend blij mee zijn. Deze garage bevelen aan je gaat met een goed gevoel in een prachtige auto naar huis.

Een nieuwe auto gekocht! Alles ging snel en makkelijk zonder poespas zoals je het graag wil. Zeker een aanrader

Zeer fijne garage

Ik werd heel fijn geholpen

Eerlijkheid is troef

Ontvangst is uiterst klantvriendelijk en uitvoering van de werkzaamheden is naar volle tevredenheid. De vooraf gesproken prijs werd keurig nagekomen.. Een dikke pluim.

Volvo XC60

Ik heb een Volvo XC60 gekocht. De auto is afgeleverd met een nieuwe APK, BOVAG garantie, kleine beurt. Professionele service. Ik beveel dit autobedrijf aan.

Alles gedaan zoals afgesproken

Reparaties goed uitgevoerd. Leenauto mee gehad. Met duidelijke uitleg aangaande reparaties Voor herhaling vatbaar.

Prettige ontvangst.

We zijn prettig ontvangen en goed geholpen. We hopen dat dit gevoel na aflevering van de gekochte auto zo blijft :-)

Snelle, eerlijke en betrouwbare service! Vriendelijke vakmensen.

Een bedrijf die zijn naam na komt

Warm welkom in het bedrijf

top

Super schoon en vriendelijk bedrijf en goede kwaliteit

Top bedrijf

Gewoon goed bedrijf

Zowel binnen als buiten. Maar ook in de showroom en werkplaats ziet alles er keurig en professionee.

Het kan er goed en netjes uitzien, maar dat wil nog niet zeggen dat de kwaliteit dan goed is. Mooie schoenen kunnen knellen. Ik was de eerste keer bij autobedrijf Treerdsma. Het heeft een zeer goede indruk achtergelaten. Ik kom er zeker weer.

Klantvriendelijk, mooie accomodatie

Heel goed staan altijd klaar als er wat met de auto is

Een fijn familie bedrijf

Snel en kundig

Super goed geholpen !

Goed geholpen bij het zoeken naar specifieke occasion inruil. Gunstig prijsvoorstel. Vlotte afhandeling, na één dag reed ik al weg in de “nieuwe” auto, super !

Zeer degelijk en snel

Ook zonder afspraak toch snel geholpen. Er wordt duidelijk en goed overlegt. Er is ook enig inlevingsvermogen in de klant en er wordt samen naar een oplossing gezocht.

Snel geholpen en probleem opgelost.

Super goed en net bedrijf!

Ik vindt het goed dat men vooraf een prijsopgave opgeven

Prijsopgave is zeer nauwkeurig Bij niet te voorziene reparatie altijd even een belletje voor overleg.

Vlot en vriendelijk.

Altijd vlot en vriendelijk geholpen. Betrouwbaar.

Gewoon GOED!

Ben vanaf het onstaan van garage Tjeerdsma al klant, naar volle tevredenheid