Zeer goede service!

Als er problemen zijn, worden die netjes opgelost!

Goed geholpen door verkopers en monteurs.

Altijd tevreden!

Prettige en duidelijke communicatie door de vriendelijke medewerkers. Eerlijke reparaties, nooit onnodig en altijd in overleg!

Snel en vakkundig

Snelle en vakkundige reparatie.

Mijn auto was door een bergingsbedrijf naar mijn garage gebracht. Terwijl ik verder kon met vervangend vervoer. In mijn vakantie is de auto snel en vakkundig gerepareerd. Ben daarmee ontzorgt. Dit gaf een vertrouwd gevoel. Ben zeer tevreden met het resultaat.

The experience everyone wants

I knew Auto Nol through a third party website. I went to see the car I was interested and from the beginning they were very honest and friendly. I had a very good deal and after few days I received my car in a much better condition I was expecting. I can't tell how pleased I am to have found them and bought them the car I own now. Completely recommended to find the car you will need!

Tevreden klant

Er wordt gecommuniceerd over wat er gedaan moet worden voordat er aan begonnen is

Een garage met vriendelijke vaklui.

Mij is een prima karretje beloofd, na anderhalf jaar en een veertigduizend kilometer rijden blijkt dat daar niets van gelogen is. Moeiteloos en probleemloos stuur ik mijn Skoda Octavia door Duitsland en Zwitserland. Ik rij met hoge snelheden daar waar toegestaan, over bergpassen van 12 tot 15% en kom alleen terug bij auto Nol voor de reguliere servicebeurten. Voor kwaliteit en vriendelijke, vakbekwame service zit ik prima bij Auto Nol!

Netjes en goed geholpen

Mijn auto had een APK nodig en dit is netjes en goed verlopen. Er werd netjes vooraf overlegd wat er verholpen moest worden en afgestemd wat de kosten zouden zijn.

Prima en vriendelijk geholpen

Zeer plezierige mensen en reparatie correct en vakkundig uitgevoerd

Prettig zakendoen.

In de zoektocht naar een geschikte auto ben ik goed geholpen door Thijs en heb alle tijd en ruimte gekregen om mij te oriënteren en diverse auto’s te vergelijken. Auto Nol heeft een ruim aanbod aan gebruikte auto’s voor een goede prijs, daarnaast kwamen we tot een goede deal voor mijn inruilauto en was het prettig zakendoen. Uiteindelijk ging de afhandeling ontspannen en was alles snel geregeld mede door de prettige communicatie. Top!

AUTO NOL is voor mij de allerbeste

vriendelijke medewerkers top service,ik wil nooit meer anders.

top garage

auto nol is een top garage ik zit bij hen sins mijn 1e auto en dat is al ruim 13 jaar klantvriendelijk ook aan de telefoon gewoon top en ik vertrouw geen ander garage dan auto nol

geweldig

ik ben goed geholpen. Tot volgend jaar

Goede service en mooie auto's

Goede service en mooie tweede hands auto's. Goed geholpen en alles verliep flotjes. naderhand nog mail ontvangen met extra tips voor mijn persoonlijke situatie m.b.t. de auto. Geen onnodige fratsen!

Klantvriendelijk

Zeer hulpvaardig en goed advies. Men luistert goed en vaardig. Je wordt vlot en in een keer naar de juiste persoon doorverbonden.

Top begeleid in het process naar mijn nieuwe auto

Erg goed en vlot geholpen aan mijn nieuwe auto. Dankzij Dirk die je erg op je gemak stelt en rustig met je alle mogelijkheden bekijkt en overlegt.

Top garage

Al langer klant bij Nol. Altijd een helder en net contact. Je staat niet voor verrassingen Aanrader voor zowel aanschaf als onderhoud van je auto

Klantgericht bedrijf met een mooi aanbod

De aankoop van onze auto's verliep erg prettig. Snel, flexibel en betrouwbaar in de communicatie en levering.

Goed deskundig geholpen en alles goed geregeld. Alleen bij aflevering waren de sleutels weg. Had iemand meegenomen. Heel slordig.

….

….

Je voelt je echt cliënt, je word gehoord. Super team

Betrouwbaar

Je wordt altijd snel en vriendelijk geholpen. Vakkundige garage, zeer betrouwbaar.

Voorop in serviceverlening.

Ik was de datum voor de apk keuring vergeten. Ondanks de vakantiedrukte werd er toch ruimte gemaakt de auto op zeer kort termijn te keuren. Dat is nog eens service.

Tabaksplanter 4 A

3861 SH Nijkerk