Ging voor APK, ging naar huis 700 euro lichter.

Tijdens de APK kwamen ze erachter dat remblokken helemaal versleten waren, deze heb ik gezien en dat klopte wel. Was niks meer van over. Echter werd er ook gesproken over de remklauwen, dat heb ik niet meegekregen en weet ook niet of deze écht aan vervanging toe waren. Zelfs met de volledig afgetrapte remblokken heb ik niks gemerkt tijdens het normaal remmen. Afijn, even vragen wat de kosten hier voor zijn. 1 Remblok voor achter werd 60 euro voor gerekend. Remklauwen werd echter 186,60 voor gevraagd, en dat twee keer! Daarboven op nog eens het werkplaatstarief en de verwachtte APK kosten. Zullen vast en zeker topkwaliteit spullen zijn, denk ik dan. Misschien een idee/tip om voor de wat oudere auto's wellicht iets goedkopere merken in huis te nemen. Heb wat remklauwen kunnen vinden voor 80 euro en dan zit je niet eens op het goedkoopste. Het is overigens wel een prettige garage, vriendelijk ontvangst(zelfs vroeg in de ochtend) en er is gratis koffie. Ik had dus graag een hoger cijfer willen geven, echter (zelfs na het klaarblijkelijk laten weten dat ik de prijzen énorm hoog vond) is er geen alternatief geboden voor de prijs/kwaliteit van de onderdelen. Wil niet zeggen dat ik er nooit meer heen ga, dat lijkt me onzin. Ik hoop vooral dat de volgende klant wellicht wat beter geholpen kan worden.

uitstekend

Vriendelijk, komen afspraken na, houden goed contact, al met al een zeer tevreden klant!

Duidelijk en vlot

Ze komen na wat ze zeggen

In één woord fantastisch

Bel met een probleem, kan gelijk komen en alles gemaakt met ongeveer 30 minuten. Dus echt Fantastisch!!!!!!!!

Geweldig geholpen!

Hele fijne ervaring met dirk-jan van auto nol, wij gaan hier zeker terugkomen. Maar eerst maar eens genieten van onze nieuwe auto, auto nol bedankt!

Hulpvaardig, eerlijk advies, klantvriendelijk en betrouwbaar.

Een professioneel bedrijf met een correcte uitstraling welke bewijst in het contact dat deze uitstraling kloppend is. Het is een klantvriendelijk bedrijf welke meedenkt voor oplossingen en geeft eerlijk advies. Auto is top gerepareerd, ik ben super tevreden.

Perfecte service en klantvriendelijk

Doen wat ze beloven en is afgesproken

Vriendelijk en oplossingsgerichte instelling.

Na aankoop van een knappe Renault Clio kreeg ik last van ellendige elektronische waarschuwingen. Omdat ik net voor mijn vakantie (met de auto) zat begreep men hoe belangrijk dat voor mij was en losten de monteurs het op, ondanks de drukte. Na de vakantie speelde het probleem weer op en werd gaandeweg erger. Telkens werd er naar oplossingen gezocht en leek het even te zijn opgelost. Na veel terugkomen was men er wel achter wat het probleem was. Maar omdat ik het zat was kon ik mijn auto met een redelijke deal inruilen en heb ik een andere gekozen.

Topservice!

Topbedrijf!

Goed onderhoud en tijdig overleg bij bijzonderheden.

Zie boven incl. Prettige benadering

Goede service meedenkend met de klant

Super meegedacht en onze Volvo kan weer een haar vooruit!

Fijn geholpen

P

Vriendelijk gastvrij

Een vriendelijke verkoper met ervaring en verstand van zaken. Zeer blij met mijn “nieuwe” auto en een goede inruilprijs . En geen afleveringskosten maar de keuze voor een pakket met bovaggarantie, of gewoon inpakken en wegwezen zonder extra kosten bovenop de verkoopprijs. Kortom zeer goede ervaring!

Net bedrijf en kundig personeel. Aanrader.

Mooie nette showroom met goede ontvangst. Prettig verkoopgesprek geeft vertrouwd gevoel en correcte afhandeling.

Grandioos

Uitstekend geholpen door verkoper Dirk en zijn collega Thijs. Komen afspraak na. En goede kennis van zaken. Hebben type auto op verzoek gevonden. . Vlotte afhandeling. Top.

Super vriendelijk en meedenkend

Op deze manier wil je je volgende auto kopen. Zeer professionele totaaluitstraling van het bedrijf. We zijn blij met onze aankoop.

Te druk

Goede dealer, maar toen ik er kwam leek het wel chaos. Leenauto niet beschikbaar en vergeten te melden dat de auto niet klaar was, terwijl ik had aangegeven hem die dag nog nodig te hebben. Hopelijk volgende keer weer de boel op orde daar.

Super als altijd

Op beetje achterstallig poetswerk en sterretje ruit na perfect.

Was weer goed en snel

In totaliteit zeer tevreden

Nette ontvangst. Showroom netjes. Terrein ook. Afhandeling koop en inruil zoals het hoort.

Uitstekend behandeld en zeer net bedrijf

Duidelijke taal, nette behandeling en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Helaas was de afspraak verkeerd ingepland, maar gelukkig kon de reparatie toch tussendoor gedaan worden. Hierdoor hoefden ik niet nog een andere keer terug te komen.

Fijne service!

Vriendelijk, snel en goed.

Zeer goede service!

Als er problemen zijn, worden die netjes opgelost!

Goed geholpen door verkopers en monteurs.

Tabaksplanter 4 3861 SH Nijkerk