Fijn meedenken en Top service

Wij vinden Auto Nol een fijn bedrijf wat meedenkt en hun best doet oo het gebied van service

Top:)

Auto-Nol....Top:)

Duidelijk en eerlijk

Wederom naar mijn APK laten uitvoeren voor de Peugeot 108 van mijn vrouw. Ze zijn altijd eerlijk in de communicatie en de eventueel te herstellen gebreken. Apk is iets duurder dan bij sommige prijsstunters. Maar door de al eerder benoemde eerlijkheid ga ik liever naar dit bedrijf.

Zeer fijne en open ervaring gehad

Goede, eerlijke en open gesprekken over aankoop en inruil auto. Transparant. Erg prettig.

Topbedrijf

Een aantal problemen met deze auto gehad en tot nu toe allemaal netjes opgelost. Danzij o.a verkoper Thijs, medewerkster Elles en monteur Henk. Iedere keer staat er netjes een leenauto klaar en ze doen alles om de klant tevreden te houden. Ga zo door

Klantvriendelijk en professioneel

Goed geholpen en met prima service

Open en betrouwbaar!

Na gastvrij te zijn ontvangen, volgde een positieve benadering van mijn inruil auto. Er werd openheid van zaken getoond en inzicht verschaft ..(inplaats van neerbuigende ‘verkooppraatjes’ !…ergo : je komt er gewoon uit met deze mensen !) Mijn complimenten!!

Op zaterdag om 10:00 een afspraak gemaakt voor proefrit om 14:00 om 16:00 alles rond en auto gekocht

Iedereen werkte optimaal mee om op zeer korte termijn alles te kunnen regelen (bijv: zowel auto aflever klaar maken als financiering). Duidelijke advies en uitleg en inzicht in de geschiedenis van de auto (occasion) t/m Bovag garantie voor 12 maanden.

Super ontvangst

Spontane vakmensen, die al je vragen kunnen beantwoorden en in mijn geval ook nog de juiste auto hadden staan.

Top bedrijf!

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel, die graag met je meedenken!

Top bedrijf!

Hele fijne ervaring, helpen snel en goed. Helemaal tevreden!

Professioneel en eerlijke service

Geen “snelle”verkoop praatjes. Je kan alle tijd nemen voor een proefrit. Je word niet opgejaagd om snel te beslissen. Kleine probleempjes na aanschaf worden direct opgelost, zonder de klant in twijfel te trekken. Goede, nette, en eerlijke service!

Zeer vriendelijke mensen en goede service!

Ben al jaren klant van Auto Nol. Altijd goede service en zeer vriendelijke mensen.

Prima, netjes geholpen.

Vriendelijk en goed geholpen.

Fijne service!

Vrolijk en aardig personeel! Denken met je mee/denken in oplossingen! Heel gastvij, praatje maken, koffie service! Mijn auto is in goede handen!

Al 20 jaar een super tevreden en trouwe klant.

Goede service en altijd goeie auto’s gekocht voor een prima prijs. Ik koop altijd bij Auto Nol, zelfs nu ik in Rotterdam woon. Ik ga voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Ik voel me een gewaardeerde klant. Tevens is het hier altijd gezellig. Mijn complimenten voor het hele team.

geweldige service! boven verwachting snel en goed geholpen

geweldige service! boven verwachting snel en goed geholpen

Super service

We zijn enorm goed geholpen, goede comunicatie en vriendelijk.

Uitstekende service. Vervangend vervoer staat klaar. Ontzettend aardig personeel.

Meer dan uitstekend.

Geholpen door de eigenaar met de aanschaf van onze occasion. Aangezien we niet zo bekend zijn met alle digitale mogelijkheden die onze auto ons geeft nam meneer Koops alle tijd om ons dit uit te leggen. En met veel geduld van zijn kant heeft hij ons hierbij uitstekend kunnen voorlichten. Heel fijn.

Ging voor APK, ging naar huis 700 euro lichter.

Tijdens de APK kwamen ze erachter dat remblokken helemaal versleten waren, deze heb ik gezien en dat klopte wel. Was niks meer van over. Echter werd er ook gesproken over de remklauwen, dat heb ik niet meegekregen en weet ook niet of deze écht aan vervanging toe waren. Zelfs met de volledig afgetrapte remblokken heb ik niks gemerkt tijdens het normaal remmen. Afijn, even vragen wat de kosten hier voor zijn. 1 Remblok voor achter werd 60 euro voor gerekend. Remklauwen werd echter 186,60 voor gevraagd, en dat twee keer! Daarboven op nog eens het werkplaatstarief en de verwachtte APK kosten. Zullen vast en zeker topkwaliteit spullen zijn, denk ik dan. Misschien een idee/tip om voor de wat oudere auto's wellicht iets goedkopere merken in huis te nemen. Heb wat remklauwen kunnen vinden voor 80 euro en dan zit je niet eens op het goedkoopste. Het is overigens wel een prettige garage, vriendelijk ontvangst(zelfs vroeg in de ochtend) en er is gratis koffie. Ik had dus graag een hoger cijfer willen geven, echter (zelfs na het klaarblijkelijk laten weten dat ik de prijzen énorm hoog vond) is er geen alternatief geboden voor de prijs/kwaliteit van de onderdelen. Wil niet zeggen dat ik er nooit meer heen ga, dat lijkt me onzin. Ik hoop vooral dat de volgende klant wellicht wat beter geholpen kan worden.

uitstekend

Vriendelijk, komen afspraken na, houden goed contact, al met al een zeer tevreden klant!

Duidelijk en vlot

Ze komen na wat ze zeggen

In één woord fantastisch

Bel met een probleem, kan gelijk komen en alles gemaakt met ongeveer 30 minuten. Dus echt Fantastisch!!!!!!!!

Geweldig geholpen!

Hele fijne ervaring met dirk-jan van auto nol, wij gaan hier zeker terugkomen. Maar eerst maar eens genieten van onze nieuwe auto, auto nol bedankt!