perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben vorige week onze 206 bij dit autobedrijf laten repareren, de uitlaat was kapot, bij een ander autobedrijf moest er een nieuwe katalysator onder, maar bij Car Centre Sleeuwijk kon deze nog gelast worden voor € 35,-- i.p.v. € 380,--. Dit autobedrijf denkt nog aan repareren i.p.v. alleen maar vernieuwen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geachte heer /mevrouw,\r\n\r\nVrijdag j.l. een faktuur gehad van het onderhoud / reparatie aan onze auto. Er was van tevoren gebeld, dat er extra kosten bij zouden komen.\r\nCar Centre Sleeuwijk had een prijsopgaaf gedaan van 650,-- euro.\r\nWij kregen tot onze verrassing een faktuur van 593,80 euro met tevens de vermelding: GRATIS LEENAUTO. Geweldig ga zo door.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben afgelopen zaterdag een auto gekocht bij dit bedrijf, geweldig geholpen. Verschillende auto\'s bekeken in het land, maar hier wordt je deskundig geholpen. Als we weer een auto gaan kopen, gaan we we eerst bij Car Centre Sleeuwijk kijken.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijna een Citroen DS3 met de inmiddels beruchte THP motor gekocht bij dit bedrijf.\r\n\r\nBij een eerder uitgevoerde onderhoudsbeurt bleek de motor al eens gereinigd te zijn, dat dit een teken van inwendige vervuiling van de motor door een constructiefout is werd er niet bij verteld.\r\n\r\nHelaas pas de avond na de koop de uitzending van tros RADAR op internet gezien betreffende de veelvuldig voorkomende problemen met de THP motor gebruikt in modellen van Mini Peugeot en Citroen.\r\n\r\nKoop annuleren is een kostbare aangelegenheid geworden om verdere ellende te voorkomen.\r\n\r\nHierna is de auto vrijwel direct afgeprijsd.\r\nDat dit door mijn annulering mogelijk is geworden laat zich raden.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben geen vaste klant meer, mijn moeder wel.\r\nKom nog wel eens daar als ik bij mijn moeder ben en er iets met de auto (kapte accu)is of om banden te pompen. Is nooit een probleem.\r\nalleen jammer dat ze zo ver van zaandam zitten.\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf -goede prijs voor aangeschafte gebruikte auto en goede inruilwaarde\r\n-deskundig personeel en eerlijk advies\r\n-mogelijkheid uitbreiding garantieperiode\r\n-goede indruk van de werkplaats\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels twee auto\'s gekocht, en echt super geholpen, fijne mensen altijd tijd erg netjes en schoon. Een heel klein puntje is dat het op zaterdag wel eens spitsuur is, en dan kan het even duren, maar dat is dan ook het enige en daar moest ik nog lang over nadenken ook... Verder komen wij er op soms onmogelijke tijden en is het voor car centre wel mogelijk!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd klaar ,Geen auto is hun vreemd

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb hier 3 gebruikte auto\'s gekocht,altijd netjes geholpen.\r\nbij onderhoud en reparatie nooit geen verasingen achteraf gehad.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben zeer goede ervaring met dit bedrijf.\r\nWorden altijd netjes behandeld.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf `kom al jaren bij Car Centre Sleeuwijk altijd tot volle tevredeheid, diverse keren een nieuwe peugeot gekocht zelfs voor de kleinste storing staan ze indien mogelijk altijd direct klaar. de directie en monteurs daar zie je geen verschil in klasse zoals je daar ontvangen word dus mijn volgende auto kom weer bij Car centre Sleeuwijk vandaan in een woord een prachtig en schoon bedrijf. groet Piet

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede dorpsgarage. Wij hebben hier 5 auto\'s gekocht. Goede service, bij problemen krijg je meteen een leenauto mee, wanneer jer er niet teveel mee rijdt nog gratis ook.

De Hoogjens 63

4254 XV Sleeuwijk