Vertrouwd

Al jarenlang een vertrouwd bedrijf met goede service Vriendelijk monteurs met veel technisch inzicht

Geweldig!! #

Vriendelijk, toegankelijk en betrouwbaar bij koop en onderhoud!!!

Top garage met een perfecte service

Zowel prive als zakelijk rijd ik Peugeot en wordt altijd correct en snel geholpen, ook met vervangend vervoer. Ook wordt er een eerlijk en goed advies gegeven.

Voor ons een zeer betrouwbaar en deskundig adres.

Wij zijn volkomen atechnisch en moeten regelmatig onze garage om hulp inschakelen. Altijd een open oor en een zeer betrouwbaar advies. Het geeft ons de gelegenheid om steeds weer met een gerust hart met onze Citroën op "weg" te gaan. En daarvoor veel dank.

Top mensen

We komen er al jaren, zakelijk en privé. Gewoon een fijn adres. Afspraak is afspraak en we begrijpen elkaar met een half woord. Ga zo door!

perfect

altijd voorbeeldige en vakkundige uitgevoerde reparaties en onderhoud

Snelle service en prima mensen.

Een geweldige garage met een uitstekende service en waar je het gevoel nog hebt dat je een mens bent en geen nummer. Een geweldig ons kent ons gevoel heb je bij deze garage.

Service met een grote S

Kwam er via een collega binnen. Hij had het over de goede service en afspraak is afspraak. Heb er goede ervaringen mee, ben dan ook niet voor niets klant geworden. Het is niet naast de deur, maar dat hebben we er wel voor over zeg ik dan.

zeer goede service

Maakt niet uit wat er is. Er wordt altijd naar een juiste oplossing gezocht. Top

Prima bedrijf, servicebereid.

Zolang ik Peugeot rijd (bijna 30 jaar) goede ervaringen met dit merk en met deze garage. De monteurs staan altijd voor je klaar.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf,zeer vriendelijk.\r\nIk kom er al jaren altijd goed geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom er al sinds car centre bestaat. Eerst met 3 bedrijfsauto’s en nooit problemen geweest dat ze te duur waren met aanschaf of onderhoud van uit de firma gezien. Sinds oct 2013 zelf een auto gekocht ook nooit problemen met service of onderhoud. Mei 2018 auto ingerolen voor een jongere auto. Tot op heden netjes afgehandeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe auto gekocht, keurig geholpen, goede prijs voor de oude auto ontvangen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed ; Een afspraak word correct nagekomen !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon goed geholpen! Dieselmotor opheblazen. De heren hebben me van de snelweg gehaald, een vervangende auto gegeven en de schade geannaliseed. Uiteindelijk een andere auto gekocht via CCS... Top.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto C3 gekocht, prima onderhandeling, komt gemaakte afspraken na. Uitleg bij aflevering. Zeker een aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al jaren bij Car Centre. Voel mij een gewaardeerd klant!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via de carcentre mijn auto kunnen verkopen, zeer snelle verkoop en correcte afhandeling.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al jaren bij Car Center Sleeuwijk als klant.\r\nTot nu toe uitstekende ervaringen. \r\nIn plaats van vervangen voeren ze hier nog reparaties uit. \r\nAl ze hier van merk gaan veranderen , dan verander ik gewoon mee!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was voor peugeot 308 g3 geweest.ik was van plan om te kopen .bij advertie staat niet airco defect is. Verkoper vroeg mij 400 euro extra om te maken.ik vind zo belangerijk informatie achterhouden niet netjes.je kan toch gewoon melden ik vond verkoper ook niet zo vriendelijk tijdnemend voor klant hij deed alsof hij wilde auto niet verkopen.het is zo slecht voor zo een mooie autobedrijf image. Mijn eerste ervaring niet zo goed gelopen ik hoop het dat ze in toekomst serius nemen voor ze klein probleem voor klant grote probleem kan zijn vriendelijke groetjes je kan altijd verbeteren niemand is perfect

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels meerdere auto\'s bij dit bedrijf gekocht. Op zich prima bedrijf, afspraken worden nagekomen en problemen achteraf altijd opgelost. Er zou echter meer aandacht besteed kunnen worden aan het voorkomen van problemen door meer zorg te besteden aan de af te leveren auto\'s. Vaak is er toch iets net niet in orde waardoor je toch terug moet en een beetje met het \"net niet\" gevoel blijft zitten. Het schoonmaken en poetsen van de auto\'s, herstellen van kleine schades en zorgen dat de boel compleet is doen afbraak aan het verder keurige bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed! Afspraak word nagekomen. Kom er vele jaren en heb er nog steeds een goed gevoel bij!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige, deskundige en vriendelijke mensen. Ik heb nooit het gevoel dat ze onnodige rep.uitvoeren en dus te veel moet betalen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf sinds carcentre bestaat, ik denk een jaar of 12 of 13, kom ik er al met de auto van de zaak. altijd netjes geholpen, de firma nooit geklaagd dat ze te duur zijn. service prijs is gewoon goed. op 14 oktober stop ik met werken en geef carcentre de voorkeur om aan mij een peugeot te verkopen en onderhoud te laten plegen. dus carcentre en medewerkers ga zo door.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

De Hoogjens 63 4254 XV Sleeuwijk