Goed en betrouwbaar bedrijf die afspraken nakomen.

Altijd goede afspraken en overleg over kosten. Komen afspraken altijd na. Denken mee met de klant.

Zeer correct !

Al heel veel jaren een tevreden klant ! Alles gaat in over leg ! Afspraak word altijd na ge komen !

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijne garage met oog voor de mens.

Wij zijn heel tevreden over Car Centre Sleeuwijk. Er wordt met je meegedacht en je komt niet opeens voor onverwachte kosten te staan. Alles gaat in goed overleg. Reparaties en onderhoudsbeurten worden vakkundig uitgevoerd. De monteurs zijn deskundig en vriendelijk evenals de medewerker aan de balie. De eigenaar is klantgericht en eerlijk in zijn adviezen. Kortom ... wij zijn blij met Car Centre

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Wederom snel en goed geholpen!

Ik had een kapotte veer in het weekend! Auto s'nachts voor de garage geparkeerd en sleutel in de kluis gedaan. Maandagavond mijn gerepareerde auto opgehaald.....top!

Heel klantvriendelijk!

Goede communicatie en duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Prima!

Degelijk bedrijf met prima service!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

erg goed, klantvriendelijk, goede adviezen.

Voor het eerst mijn Peugeot 3008 in onderhoud gegeven bij Car Centre Sleeuwijk. mij viel de goede uitstraling van het bedrijf op, de prettige ontvangst, het goede klantadvies over de te vervangen banden. Tijdens de APK kwam er een onderhoudspunt naar voren waar keurig over werd geïnformeerd, dus geen onverwachte kosten.

Zeer klantvriendelijk!

Goed en snel geholpen, fijne garage!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Een garage waar je met en gerust hart je auto kan brengen

Heel klantvriendelijk bedrijf met een goede prijs/kwaliteit voor hun diensten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijke ontvangst, goed geholpen.

Eerste bezoek aan dit bedrijf, voor een kleine (olie)beurt en een irritante lekkage waar ik de oorzaak niet van kon achterhalen. Onbekend is onbemind, dus ik was er al half van overtuigd dat men mij een spreekwoordelijk oor aan zou naaien. Garagehouders zijn dól op vage klachten. ;-) Mijn angst bleek ongegrond. De monteur was behoorlijk in zijn nopjes toen hij het probleem had gevonden: een verstopte afvoer van het dakluik. Het doorprikken stond niet eens op de rekening, of werd onder 'werkplaatskosten' geschoven. Geen idee. Enfin, ik werd prima ontvangen en gedurende de dag op de hoogte gehouden van de onvermijdelijke tegenvallers (moesten twee banden vervangen worden), dus geen verrassingen op de factuur. Factuur viel toch nog tegen, maar dat geldt ook voor de prijs van een mandje boodschappen, dus dat zal ik ze niet aanrekenen. 9/10 omdat de eerste regenbui / schoonmaakbeurt nog aan moet tonen of de lekkage en het daarbij behorende voetenbad echt is verholpen.

Klantvriendelijk, oplossinggezind

Zeer snel en goed geholpen, ondanks de grote drukte

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service,zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Altijd alles netjes in overleg, meedenkend in passende oplossingen! Staan je altijd vriendelijk te woord en staan klaar om zo goed en efficiënt mogelijk voor de klant aan de slag te gaan! Zeer tevreden!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Degelijk bedrijf met prima service!

Grote reparatie goed uitgevoerd binnen de afgesproken prijs! Blij dat mijn auto weer als een zonnetje rijdt!

Probleemloos geholpen

APK keuring vakkundig gedaan en op advies nieuwe banden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zie boven. Afspraken worden nagekomen. Goede klantenservice en tevreden over onderhoudsbeurten en reparaties

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede garage met super service!

Al meerdere malen hier geweest voor het onderhoud van mijn auto('s). Altijd een super service gehad. Onwijs klantvriendelijk. Niks is te gek. Vervangend vervoer altijd mogelijk. Prijzen zijn realistisch. Monteurs hebben goede kennis van hun vak. Kortom, een hele fijne garage waar ik graag mijn auto laat onderhouden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Staan altijd klaar en zijn goudeerlijk.

Wij hebben onze auto al heel lang in onderhoud bij Jan Kwetters en dat bevalt heel erg goed. Kwaliteit is hoog en Jan is eerlijk, wat ik van onze vorige garage helaas niet kon zeggen. Daarom beveel ik deze garage bij iedereen aan!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Betrouwbaar en overleggen wanneer nodig.

Staan klaar wanneer je ze nodig hebt. Met grotere reparaties overleggen ze wat de mogelijkheden zijn en hebben oog voor een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Betrouwbaar en vriendelijk

Heb m'n auto nu een aantal.jaren in onderhoud bij Car Centre Sleeuwijk. Alleen maar positieve ervaringen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vertrouwd adres, met kennis van zaken.

Inmiddels bijna 25 jaar klant bij Carcentre en altijd naar volle tevredenheid. Reparaties en onderhoud van inmiddels diverse Peugeots en Citroen worden met kennis van zaken uitgevoerd. Als er onvoorziene reparaties voordoen is er overleg, zodat er gezamenlijk de beste keuze gemaakt kan worden. Ik hoop nog vele jaren van de expertise van Jan en het personeel van Carcentre gebruik te kunnen maken.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Erg tevreden over de service en klantgerichtheid

Ik kom hier inmiddels al een aantal jaren en ben altijd erg tevreden. Altijd goed geholpen en denken met je mee. Wat me opvalt is dat ze zelfs aan de telefoon weten welke klant ze voor zich hebben en kennen de geschiedenis van je auto zo uit hun hoofd. Dit ervaar ik als erg positief.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Snel, meedenkend en goede service

Superservice

Dit is een garage waar de klant koning is . Bij reparaties wordt er meegedacht aan een goeie oplossing met eventueel vervanging van onderdelen via “de 2e handsmarkt” (dit zijn onderdelen uit b.v. schadeauto,s) deze onderdelen zijn aanzienlijk goedkoper . De garage hanteert een acceptabel uurtarief . Als er iets met je auto is wordt je direct geholpen en is het niet zo dat je pas volgende week aan de beurt bent. Kortom een hele klantvriendelijke garage met fijn personeel !

Prima en snelle service

Zie boven

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super goed en heel fijn bedrijf

Heel fijn om daar iets te laten doen met de camper en goed overleg als er wat moet gebeuren