Betrouwbaar bedrijf met vriendelijke mensen

Betrouwbaar bedrijf en zeer goed geholpen. De auto rijdt heerlijk!

Zelden hebben wij zo snel en met zoveel vertrouwen een andere auto gekocht.

Vanaf de eerste tel dat we deze garage binnenkwamen, voelden we ons goed, zelfs een beetje thuis. Geen idee waar dat precies aan ligt, al heeft het vast heel veel te maken met de hartelijke gastvrijheid die we meteen ondervonden. Natuurlijk gaat het dan ook om deskundigheid en dienstbaarheid - ook volop voelbaar aanwezig - maar net dat extra schepje maakte dat we misschien al tot de aankoop hadden besloten nog voordat we de auto hadden gezien.

Er is goed geluisterd naar de wensen. Daarnaast altijd vriendelijk geholpen.

Netjes geholpen

Netjes geholpen. Maar ik kan pas oordelen, wanneer ik pech heb en van de afgesproken garantie gebruik moet maken. Dus tot nu toe neutraal.

Top geholpen met het verkopen van een auto en met het kopen van een auto.

Prettig en persoonlijk

Prettig zakelijk, goede en vriendelijke verkopers. No nonsens, duidelijk. Nette zaak, afspraken worden nagekomen.

Uitstekende, schone garage. Vriendelijke medewerkers. Aanrader voor iedereen!

goed geholpen vriendelijk personeel

goed geholpen

eerlijk en duidelijk

Wij zijn al 12 jaar zeer tevreden en hebben in die tijd vertrouwen opgebouwd. Je wordt eerlijk en duidelijk geholpen en goede service.

Zoals altijd weer: meer dan perfecte service

Perfect advies, service en aflevering. Al 20 jaar klant en das niet voor niets !

Vriendelijk en professioneel geholpen. Erg blij met onze aankoop en nette aflevering auto. Bedankt !

Vriendelijke mensen denken mee in de behoefte

Goede ervaring. Een auto koop je niet zomaar.

Topbedrijf

Net een mooie audi a4 avant aangeschaft, vriendelijke mensen en goede service!

Vriendelijke ontvangst!!

Nemen alle tijd voor uitleg bij koop auto, en de auto wordt netjes afgeleverd.

Je wordt er altijd met een warm gevoel ontvangen !

Ontzettend leuk lief geinig personeel altijd met een lach. Denken mee als het voor jou even tegen zit omtrent je autootje.. Ben blij dat we weer op ons oude vertrouwde plekje zijn.

Net bedrijf

Wordt altijd keurig geholpen. Doen wat ze moeten doen. Vriendelijk personeel.

Perfecte service

Kom er al jaren Heb er al diverse auto’s gekocht. Is een bedrijf met goede service. Je wordt altijd goed geholpen.

SUPER!!

Had vrijdag afspraak gemaakt om te kijken bij Mazda 2 kon zaterdag ochtend gelijk terecht en hij donderdag stond die op de dam. Echt super service en erg vriendelijke geholpen.

Altijd netjes en vriendelijk geholpen

uitstekend

wij zijn super goed geholpen met het vinden van een auto.

Autobedrijf dat al jaren ons vertrouwen krijgt en verdient.

Zeer betrouwbaar, reëel en altijd eerlijk, bellen netjes op om vooraf te overleggen bij reparaties en de te verwachten kosten. We komen inmiddels al jaren bij deze garage. Men denkt goed mee met de klant, 100% aan te bevelen!

Prima zaak

Ik heb hier een tweedehands elektrische auto gekocht. Volgens mij zijn ze erg eerlijk geweest over alle (kleine) gebreken en de auto was ook eerlijk geprijsd. Service was zowel bij de testrit als bij het afhalen prima. Dat ze op maandag- en dinsdagavond open zijn is zeker een pre voor hardwerkende types. Het bod op mijn inruilauto viel wel wat tegen, dus die heb ik zelf los verkocht, voor ruim 15% meer dan zij boden.

Goed bedrijf

Vriendelijk en deskundige mensen. De afspraken zeer goed nagekomen en een eerlijke inruilprijs gekregen.

goede prijs kwaliteit verhouding

Deze garage is een aanrader.

Goed geholpen door fijne mensen.

Geen gladde verkooppraatjes, geen onzin verhalen. Heerlijk. Gewoon aardige mensen die doen wat ze zeggen. Auto is keurig afgeleverd. Tot dusver super tevreden.

Nijverheidstraat 7

4283 GW Giessen