Service en kwaliteit

Dit is mijn 10e auto bij Uitwaard, en dat is niet voor niets. Klantvriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel.

Net en eerlijk bedrijf voor een goede auto

Open en eerlijk onderhandelen met een goede nette service

Erg meedenkend! Veel mogelijkheden, snel, precies, vriendelijk, behulpzaam, eerlijk. Zeker een aanrader!

klantvriendelijk en meedenkend

De aankoop van onze auto als zeer prettig ervaren, de aanpassing die nodig was snel en vakkundig gerealiseerd.

Netjes behandeld.

Vriendelijk. Professioneel. Zeer tevreden.

Prima!

Nadat we online een mooie occasion gezien hadden, zijn we na een afspraak gemaakt te hebben voor een proefrit gegaan. Mooie zaak met veel occasions, en we werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke medewerkers. Na de proefrit waren we overtuigd dat we de auto wilden hebben. Onderhandelen over de inruilprijs zat er echter niet in. De prijs van de occasion was al OK, dus toch maar tot aankoop overgegaan. Hopelijk blijven we lang probleemloos met onze auto doorrijden, hij bevalt ons prima.

Fijn en betrouwbaar bedrijf!

Vorige week een mooie auto gekocht met prima inruil.

Kundig autobedrijf

Zeer goede service en prettige mensen. Zowel voor onderhoud en verkoop kom ik daar erg graag. Zeker aan te raden. Problemen? Ook deze worden altijd netjes opgelost en je word altijd geholpen.

Goede service, denken mee, fijne auto!

Goede service en betrouwbaarheid!

Super goed bereikbaar, 4 avonden open!! Goed advies. Eerlijke prijzen. Openheid. En betrouwbaar. Van harte aanbevolen!

Goede, nette garage

Goede afspraken, nette prijzen en fijn contact. Alle afspraken zijn ook netjes nagekomen. Fijne ervaring.

goed tot zeer goed

Vriendelijk gagarage bedrijf

Vlot, vriendelijk, transparant.

Vlot, vriendelijk, transparant.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Fijn correct bedrijf vriendelijk en betrouwbaar voetveeg goed

Zeer betrouwbaar en prima service!

Wij zijn uiterst gastvrij ontvangen. Uitgebreid de tijd genomen voor toelichting en proefrit. Eerlijke prijs voor inruil. Alle medewerking om de auto zeer snel rijklaar te maken. Kortom: fijne service, mooi bedrijf! Wij zijn zeer tevreden over hen en erg blij met onze nieuwe bolide!

buitengewoon , koop al jaren hier mijn autos

bedrijf is door de jaren heen over gegaan van vader op zoon , met allebei heb ik altijd al een beetje dat familiegevoel gehad . Gaat altijd zeer relaxt en vriendelijk . Geen gepush maar goed uitleg bij verkoop . Ze denken met je mee. Net andere BMW gekocht , prachtige auto weer . Nogmaals bedankt

Super vriendelijk en deskundige mensen

Hele goede ervaring, probleempjes worden deskundig opgelost. De auto wordt niet afgeleverd voor deze 200% in orde bevonden is

Uitstekend al eerder een auto gekocht

Goed geholpen en meedenken en niet opdringerig

Heel mooi bedrijf,

Goede service, heel fijn geholpen, mensen met passie

Toppie!

Altijd gezellig om met Uitwaard op pad te gaan om een auto op te halen. Goed en eerlijk advies! Super blij met onze nieuwe auto.

Veel merken en modellen. Proefritten maken en een keuze kunnen maken samen met de verkoper die zich neutraal opstelt. Voelt goed.

Altijd uitstekend, ook na de verkoop.

Altijd gezellig om bij Uitwaard een auto te kopen, ook de service na de verkoop is meer dan prima.

Een mooi en goed bedrijf waar service nog echt is

Eerlijkheid, netheid, afspraken nakomen, en oplossingsgericht. Dat is wat ze doen

Uitstekend!

Vriendelijke mannen die meteen voor je klaarstaan zorgen voor een gastvrije en hulpzame ervaring!

Betrouwbaar bedrijf met vriendelijke mensen

Betrouwbaar bedrijf en zeer goed geholpen. De auto rijdt heerlijk!

Nijverheidstraat 7 4283 GW Giessen