Goede service, eerlijke en duidelijke uitleg

Ik kon op mijn gemak buiten rondkijken en toen ik naar binnen ging, kwam de vriendelijke en rustige verkoper snel naar mij toe om mij te helpen. Mijn auto is keurig netjes afgeleverd. Alles wat we hadden afgesproken, is gedaan.

Warm welkom

Echte toppers, leuke mensen eerlijk en duidelijk. Ik kom hier zeker terug

Zeer prettige ervaring!

Altijd een fijne en professionele behandeling. Bij aankoop, aflevering en beurten.

Prettig

Fijn bedrijf, goed personeel die mij geholpen hebben met een nieuwe auto. Goede informatie en service.

Gezellig personeel, goed advies

Goed advies, niet opdringerige verkoper en alle tijd voor je

Top, vriendelijk, betrouwbaar en komen afspraken na

Mooie Volvo gekocht incl beurt en garantie. Bij de beurt hebben ze uit voorzorg ook de distributieriem vervangen omdat ie bijna aan de beurt was. Superfijn!

erg tevreden

Zijn erg netjes geholpen

betrouwbaar

betrouwbaar en goede service

Fijn geholpen

Was op zoek naar een Alfa Giulia. Mooie gevonden en redelijke inruilprijs. Fijn geholpen door Bas. Ik hoop tot ziens maar dan voor een bakkie koffie.

Zeer goed geholpen en geduldig met mensen met keuzestress…

Plezierig

Service blijft op byzonder hoog niveau.

Wederom een auto gekocht bij Uitwaard, enorm goed geholpen zowel bij verkoop als bij aflevering.Complimenten ook aan Bas, wederom alles weer goed uitgelegd.Ook Wil Scherf zelf nog steeds enthousiast en begripvol. Kortom, voor ons een betrouwbaar maar ook een vriendelijk bedrijf waar het zeker om de mens zelf gaat.

Eerlijk en duidelijk. Ze staan altijd klaar.

In elke situatie zijn ze bereid om te helpen en te adviseren. Al Tientallen jaren klant

Geweldige service. Afspraak is afspraak.

Ze nemen de tijd voor je. Werken op basis van vertrouwen

Uitstekende service en betrouwbaar

We werden plezierig ontvangen toen we bij de auto kwamen bezichtigen, kinderen konden heerlijk spelen zodat wij rustig konden praten. Goede service en een mooie auto gekocht

Even terug komen op mijn review van 23-08-2022

Mijn mening kon ik zo snel na aankoop niet geven, nu na 5 mnd kan ik niet anders zeggen dat ik een geweldige Mercedes B 180 klasse heb aangekocht. Een hele fijne auto zonder problemen.

Fijn en eerlijk bedrijf

Enorm goed geholpen. Hebben alle tijd voor je, zijn eerlijk met prijzen. Noemen gewoon de prijs en dat is het.

Fijn en eerlijk bedrijf

Vriendelijk en meedenkend met nette marktconforme prijzen.

Veel geweest voor onderhoud aan een auto die het helaas niet waard is geweest. Na overleg toch een andere keuze aangeboden gekregen na meedenken en kijkend naar wat ik nodig zou hebben. Vervolgens snel eens geworden en snel alles af kunnen handelen zonder veel poespas heel blij mee!

Vriendelijk en meedenkend met nette marktconforme prijzen.

Echt de service die je verwacht!

Bij het kopen van mijn auto heb ik echt de service gekregen die je verwacht! Ik zou het zeker aanraden om hier een auto te kopen.

Service en kwaliteit

Dit is mijn 10e auto bij Uitwaard, en dat is niet voor niets. Klantvriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel.

Net en eerlijk bedrijf voor een goede auto

Open en eerlijk onderhandelen met een goede nette service

Erg meedenkend! Veel mogelijkheden, snel, precies, vriendelijk, behulpzaam, eerlijk. Zeker een aanrader!