vertrouwd adres zonder poespas.

Hier kan men nog duidelijke afspraken maken die worden nagekomen.

Persoonlijke aandacht bij aankoop occasion

Wat ik het meeste waardeerde was dat de verkoper Bas de tijd nam om met ons te zitten om alle ins en outs van de auto en zijn onderhoudsverleden door te nemen. Daarnaast werd volledig meegewerkt met de aankoopkeuring en zijn we tot een wederzijds goede deal gekomen. We hopen lang plezier te hebben van onze nieuwe Volvo V40 Cross Country!

SUPER

ALLES SUPER GEREGELD

betrouwbaar

klantgericht en afspraken nakomen, dus je kunt er op vertrouwen

vriendelijke en professionele aanpak

We zijn bij Uitwaard goed geholpen. vriendelijke mensen en goede deal.

Zeer fijn en betrouwbaar adres met een uitstekende service.

Hier ben ik inmiddels al meer dan 15 jaar klant. Was er even weg vanwege een verhuizing maar toch weer teruggekomen om een nieuwe auto aan te schaffen. Prettig zaken gedaan en prima afgeleverd. Zal hier zeker klant blijven!

Heb hier net voor de tweede keer een auto gekocht. Vriendelijke mensen, flexibel en wordt altijd goed met je meegedacht.

Vriendelijk en professioneel

Klantvriendelijk, duidelijke afspraken, denken mee.

Prima ontvangst en goede transactie.

Het eerste contact met het bedrijf verliep prima en soepel. Ook de transactie is in goed overleg tot stand gekomen. Ik ben een tevreden klant tot nu toe bij deze aankoop.

Snel en reëel geregeld

Goede service en snel geregeld. Geen onzin verkopen maar zeggen waar het op staat.

Prima bedrijf

Wordt er altijd vriendelijk te woord gestaan, er is een goed persoonlijk contact. Bij problemen wordt ik altijd snel geholpen.

Mooi familiebedrijf

Wat een fijn bedrijf! Na een zoekopdracht te hebben gegeven voor een auto voor ons gezin kwam eigenaar Wil met een schot in de roos. Vriendelijk en deskundig geholpen. Zeer tevreden met de service.

Goed en vriendelijke staan altijd voor je klaar en het is er altijd gezellige en een goed service

Uitermate tevreden, vriendelijke mensen.

Goede ontvangst, gelijk een bakje koffie aangeboden, marktconforme inruilprijs en het mooiste: Alle administratie vlug geregeld en we konden de gekochte auto gelijk meenemen. Top bedrijf!!

Fijne mensen net bedrijf

Wordt snel en netjes geholpen

Verstand van zaken

Ik kom er al 35 jaar met plezier!!!!

Goede en eerlijke verkoop

Verkoper verteld zijn verhaal over de auto en laat de keuze verder aan de consument over. Auto's zijn merendeel ex lease auto's

Netjes geholpen en komen eerlijk over.

Netjes geholpen, communiceren fijn en komen eerlijk over.

No nonsens en vriendelijke mensen.

Fijne , bijna ouderwets prettige ervaring.

Geweldig fijn geholpen en goede service

Een garage die betrouwbaar is ,waarde hecht aan persoon en kan een optimale dienstverlening geven door ook auto op te halen .afstand geen bezwaar, super gewoon. Men heeft kennis van auto's. Als er zich weer zo'n aanbod voor doet dan ons even op de hoogte stellen. Hartelijk dank.

Hele goede service, advies en verkoop op één adres

Ik ervaar de service al jaren heel goed bij dit autobedrijf. Een aanrader voor wie houd van eerlijk, professioneel en goede verkoop en reparatie service.

Eerlijk en prettig zaken doen

Eerlijk en prettig gelopen met auto kopen en auto inruilen.

Top bedrijf

Fijn en betrouwbaar bedrijf met uitstekende service. Goed te bereiken en fijn in de omgang.

Prima levering van mijn auto.

Fijn dat op korte termijn de auto geleverd kon worden.

Wij zijn al 25 jaar klant en ze staan nog altijd voor ons klaar!

Goed bedrijf , goede service , goede kwaliteit.