• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de prima service, je word altijd snel en vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, meedenkend, oplossingsgericht en flexibel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jarenlang vaste en tevreden klant van deze garage. Gaan niet naar een andere garage.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitetekende service, voor een klein onderdeel naar zuid gereden om mij snel te kunnen helpen!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en snel geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag was ik van Utrecht onderweg naar Rotterdam toen er ineens een vreemd lampje met het woord STOP erbij op het dashboard ging branden. Mijn auto reed echter nog prima en verder gebeurde er niets vreemds. Omdat ik op tijd bij een sollicitatiegesprek moest zijn, besloot ik maar door te rijden en na het gesprek een garage op te zoeken. Door goede beoordelingen (4 sterren) koos ik voor Garage Zeeuw. Deze goede beoordelingen zijn zij meer dan waard! De aardige mensen bij de receptie lieten meteen een monteur naar mijn auto kijken. Hij zag direct dat het een kapot remlicht betrof. Nadat hij alle verlichting had gecontroleerd, het lampje had vervangen en ik van een lekkere kop koffie had genoten, kon ik mijn weg naar huis vervolgen. En dat alles voor iets minder dan 8 Euro.\r\nDank jullie wel vriendelijke deskundige mensen van Garage Zeeuw voor deze geweldige service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al onze bedrijfsauto\'s gaan voor onderhoud naar de Zeeuw, snel een afspraak en duidelijke / korte lijnen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren met heel veel plezier laat ik mijn auto daar keuren. Prima service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bereikbaar. Hulpvaardig. Deskundig. Betaalbaar. Vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds ik mijn oldtimer heb kom ik hier. Altijd prima service, nemen de tijd om problemen op te lossen, deskundig en vriendelijk personeel, gaan door tot het probleem is opgelost. Top garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en deskundige reparaties en beurten, zeer klantvriendelijk, geen onnodige poespas. Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We worden altijd goed geholpen. Duidelijke uitleg over wat er aan de auto mankeert waarbij ze de tijd nemen om het uit te leggen en indien we dat willen laten ze het ons zien. Auto op de brug en ze laten zien wat er eventueel aan de onderkant van de auto aan de hand is. Van te voren wordt er altijd gebeld en een benadering van de kosten gegeven(en deze klopt altijd). \r\nZijn zeer tevreden over garage Zeeuw.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede sevice, De auto word gehaald en gebracht scheelt ee n hoop tijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele goede deskundige garage. Supervriendelijk personeel en goede koffie. Aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, ze zouden remblokken voor en achter vervangen, maar koppelden aan mij terug dat achter nog niet nodig was. Heel netjes, ze denken met je mee. Eerdere ervaringen waren ook goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, snel, betrouwbaar en kundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heb hier meerdere malen mijn auto\'s laten keuren. altijd zeer goed geholpen, ze denken echt met je mee, ook qua kosten met zaken die niet gelijk vervangen hoeven worden. ik blijf hier dus gewoon klant.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een garage in de beurt werd Zeeuw mij aanbevolen door familie en vrienden, m\'n auto gebracht voor een apk en mogelijk een kleine beurt, mogelijk omdat de auto ruim een jaar geleden een hele grote beurt had ondergaan maar daar ik weinig km\'s maak was het dus de vraag of dat nodig was, weg met de boodschap \"we kijken wel even en u hoort vans ons\" werd ik rond de middag gebeld met de boodschap dat er bla, bla, bla uitgevoerd moest worden en dat zo\'n € 400,00 ging kosten waarop ik eerst met mijn man wilde overleggen, daarna heb ik de garage gebeld en ze gevraagd om alleen de apk keuring uit te voeren en niet de kleine beurt, toen ik \'s-middags m\'n auto op ging halen werd met een rekening vaan een kleine € 400,00 geconfornteerd waarna bleek dat de kleine beurt \'s-ochtends zonder overleg toch al was uitgevoerd, m\'n eerste reactie was om de rekening niet te betalen maar dan had ik mijn auto waarschijnlijk niet meegekregen. Ik heb mij hier het hele weekend kwaad over lopen maken, ben dat eigenlijk nog en vraag mij af of er nou wel garage bedrijven waar je de deur uit kan stappen met het gevoel dat je eerlijk en oprecht behandeld bent van dat gevoel had ik na mijn ervaring met Zeeuw absoluut niet, ik ben hier nog boos over zeker over de communicatie. Bij de vorige apk moesten alle remleidingen vervangen worden omdat het levensgevaarlijk was om hier nog mee te blijven rijden, waarop ik de auto bij een andere garage opnieuw heb laten keuren met het verzoek om kritisch naar de remleidingen te kijken en bleek er niets aan te mankeren, maar er werd wel € 700,00 voor gevraagd, nu moesten de remleidingen ontroest worden?\r\n

Over Garage Zeeuw BV