prettig en snel geholpen

Heel prettig geholpen

Klantvriendelijk!!!

Ben al jaren bekend met autobedrijf Spek. Door verhuizing van mijzelf was ik er een aantal jaren niet geweest. Vorige week was er een spoed apk nodig voor mijn bedrijf en zonder aarzelen werd er plaats gemaakt in de agenda.

Snel geholpen

Onze klacht is snel verholpen en op een goede manier opgelost

duidelijke afspraken die worden nagekomen

Volgens mij doet iedereen zn best om de beste service te verlenen. Dus met de service zit het goed, met de prijs trouwens ook.

Doet wat hij zegt.Super service.

vertrouwd en vakkundig adres

vertrouwd en vakkundig adres

Eerlijke beoordeling

Servicebeurt beoordelen of er een grote beurt nodig is of niet. Eerlijk advies. Er worden ook geen onnodige reparaties gedaan. Had wel aangegeven dat er een lampje kapot was of mogelijk een draadje los zat. Dit zijn jullie helaas vergeten te controleren.

Zeer goede service met vakbekwaam personeel

Uitstekende kwaliteit, houden zich aan de afspraken, vriendelijke mensen, vakbekwaam, enz.

Klantvriendelijke behandeling

Klantvriendelijke behandeling

Ik ben gewoon tevreden met deze garage

Men wordt altijd netjes te woord gestaan Een eventuele vergissing wordt meteen hersteld Er wordt meegedacht met de klant Dus : gewoon tevreden

Service

Vakmensen en altijd bereid om te helpen

Oplossingsgericht, klantvriendelijk, behulpzaam

Mooi bedrijf!

Prima!

Fijne garage, denkt met je mee houdt zich aan de afspraken

Telefonische ROB aanvraag was weer "gezellig"

Ik ben niet berijder van de aangeboden auto maar vooralsnog blijft deze collega terugkomen bij Autobedrijf D. Spek. De telefonische contacten met ons, als wagenparkbeheerder, zijn altijd constructief, gezellig, open en eerlijk. M.b.t. de kosten weet je bij dit bedrijf dat je de reële prijzen betaald. Geen poespas. Gewoon concreet wat er uitgevoerd is.

goede garage

vriendelijk en altijd behulpzaam.

Erg behulpzaam en vriendelijk

Zeer vakkundige mensen. Vriendelijk en meedenkend

Zeer vakkundige mensen. Vriendelijk en meedenkend

Altijd goed

Goede service. Altijd recht door zee.

Top bedrijf

Vriendelijk, snel, professioneel. Echt een aanrader. Top

s Ochtends gebeld in de middag gerepareerd!

Superservice!

Betrouwbaar, bereikbaar, deskundig en gezellig auto bedrijf, al jaren trouwe klant.

Betrouwbaar

Prima service en altijd betrouwbaar.

uitstekend

uitstekend

Fijne garage

Altijd goed geholpen, eerlijk, en snel. Kunnen heel wat garages in Krimpen ad ijssel nog wat van leren met name klantvriendelijkheid!