Top service, klantvriendelijk, behulpzaam

Hier zal je altijd goed en vriendelijk geholpen worden. Ook zullen ze altijd de juiste auto voor je vinden. Top axxi

Een hele goede survice en klantvriendelijk top bedrijf een aanbeveling

We hebben met de verkoop en de survice en garantie erbij een zeer goede ervaring. Super vriendelijke mensen. Een aanrader deze zaak

Top zaak!!!!

Drie dagen geleden een andere auto uitgezocht en stond gisteren klaar met... strik!!! Erg leuk!! Heel prettig geholpen door Frans ( fijne verkoper) en natuurlijk door Sjaak onder het genot van een wijntje. Helemaal TOP!! Bedankt

Prettige ervaring

Gisteren hebben we gebeld met Sjaak over de aanschaf met inruil van een occasion. Vandaag met onze oude auto heen en met de nieuwe weer terug naar huis. Sjaak heeft ons prima geholpen, de door ons vergeten inhoud van het dashboardkastje wordt keurig naar ons huis verstuurd. Geen verkooppraatjes, duidelijke informatie en meedenken met de klant!

Vervolg op 3-9-2019

Zo de problemen die ik had zijn verholpen de auto ziet er nu uit zoals het hoort. Toch heb ik nog een heel klein minpuntje. Ik kreeg een steentje op mijn spatbord waardoor er een klein deukje in zat met een kleine beschadiging. Het maken was geen probleem alleen waarover ik mij verbaasde dat ik het moest betalen hier was van te voren niets over gezegd. Dus jammer maar verder wel tevreden.

Onverwacht bleek onze kinderwagen te klein voor de huidige bolide. Met pijn in ons hart besloten om onze Duitse bonk staal te gaan vervangen voor een heuse familiekar. En ja... waar begin je dan anders je zoektocht dan op je eigen vertrouwde eiland bij Axxi auto. Spontaan een rondje door de showroom leverde ons vooral een verlangen op naar een super complete stoere dikke station, maar welke? We werden zeer klantvriendelijk gewezen op een Renault Mégane Estate Bose Edition die nog achter het toneel verscholen bij de poetser stond. Groot genoeg, overcompleet, leren bekleding en een goede bak herrie! TOP! Na een mooie onderhandeling onze BMW achtergelaten en nog geen 3 dagen later reden we weg in onze nieuwe wagen, inclusief een flesje wijn voor de zwangere! TOP SERVICE! Bedankt voor alles!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer vriendelijk, vakkundig en service gericht. Bereid tot meedenken en oplossingsgericht. We zullen als de mogelijkheid zich voordoet in de toekomst zeker terug komen.

Top(p). Helaas viel het net buiten de garantie, maar dat kan gebeuren. De service - in tegenstelling tot een professionele VW dealer - was zeer correct, snel en hoe je wilt dat het geregeld wordt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Erg blij met de \"nieuwe\" auto. Zoekaxxi werkt perfect. Ze hebben onze gewenste auto snel gevonden en hebben alles netjes afgehandeld.

Goede ervaring met mooie oplossingen bij problemen vervolg op review van 26-05-2019. Binnenkort worden de problemen die ik vermeld heb opgelost.

• Reden bezoek Andere reden

Service goed helaas niet helemaal tevreden. Heb mijn auto opgehaald zag dat er een vervelende kras op de achterruit zat en daar werd gewoon overheen gesproken. Auto zou helemaal schoon gemaakt worden en duurde 2 dagen. Bij thuiskomst alles natuurlijk aan mijn vrouw laten zien en uit de achterkant haalde ze al gelijk 2 spinneraggen eruit onder de motorkap was alles nog vies en vuil. De poets strepen waren nog duidelijk zichtbaar. Dus heb ik dit zelf maar schoongemaakt en gepoetst. Jammer weet dat het een goed bedrijf is maar dit had ik niet verwacht.

• Reden bezoek Andere reden

Vandaag mijn \"monster\" mogen ophalen , wat een service bij dit bedrijf van begin tot het eind, alles wordt voor je geregeld. De auto wordt in top kwaliteit afgeleverd. Dit is bij de derde keer dat ik een auto koop bij Axxi auto en ik ga er zeker mijn vierde kopen. Bas en de rest van Axxi auto bedankt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Auto naar service weer als nieuw en schoon retour. Bedankt weer Mathijs Kooijman

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Een prachtige occasion gekocht! Heel blij mee. Geen poespas, afleveringskosten of pakketten zoals bij andere garages waar wij gekeken hebben. Dank! We komen zeker terug.

Servicegericht bedrijf waar kwaliteit de boventoon voert.

Goede dag Ik ben al jaren klant. Bij axxiauto Er is altijd een oplossing bij onderhoud of bij aanschaf van een auto van axxiauto Zowel de verkopers als de monteurs Zijn zeker vakbekwaam en bereidwillig Mijn persoonlijke mening is Als er problemen zijn lossen zij deze op voor / en met jou Zeker een garage voor een cijfer 9 !!!

Auto donderdag 17-01-19 gebracht voor onderhoud. In de middag weer een van binnen en van buiten schoongemaakte auto weer opgehaald. En de auto rijdt weer als een zonnetje. Complimenten.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Uitstekende ervaringen, vriendelijk, behulpzaam, deskundig. Zij hebben mijn zeer jonge auto ingekocht tegen een bedrag waar ik meer dan tevreden over moet zijn en een hele mooie jonge MB 250 GLC SUV gevonden in Duitsland met alle gewenste opties en deze snel en adequaat geïmporteerd en afgeleverd.

Vandaag, 28-11-2018, zo goed als nieuwe Skoda Yeti bij AxxiAuto gekocht en onze oude Yeti daar achtergelaten... En wat een geweldige ontvangst, service en klantvriendelijkheid hebben we ervaren! Wij waren dik in gebreke gebleven door deel II van het kentekenbewijs en de reservesleutel niet mee te nemen. Vervolgens lukte het niet om het verschuldigde bedrag ter plekke over te maken... We wonen in Ridderkerk dus even snel halen was er niet bij. Het was totaal geen probleem voor de eigenaar van AxxiAuto! Zonder verder moeilijk te doen of bedenkelijk te kijken mochten we de nieuwe auto meenemen, thuis het geld overmaken en de ontbrekende papieren en reservesleutel opsturen!! Dit vertrouwen in de mens kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen! Het ritje naar huis was, dankzij de knoop in de maag, niet zo\'n feest als het had moeten zijn, ondanks dat de auto geweldig reed. Kortom....een dikke 10 voor de geweldige service en het vertrouwen!

Na een lange zoektocht naar een mooie/bijzondere auto in Duitsland had ik er eindelijk één gevonden. Axxiauto was voor mij al een bekende dus heb ik Sjaak benaderd om te kijken of het interessant was om de auto te importeren. Na het uitbrengen van de offerte was de keuze snel gemaakt. Team Axxi ging aan de slag om de auto op te halen bij de betreffende Duitse VAG dealer. Team Axxi heeft ons keurig op de hoogte gehouden over wanneer ze de auto zouden gaan bekijken / ophalen. Na beoordeling van de auto in Duitsland, hebben ze hem direct meegenomen. Hier in Nederland is door Sjaak en Sebastiaan binnen 1 week een kenteken geregeld incl Nederlandse boekjes enz.. en voor aflevering heeft de auto zelfs een beurt en poetsbeurt gekregen. Tijdens de aflevering kreeg ik te horen dat de remmen ook nog zijn vervangen. Wat een top service. Super bedankt Sjaak, Sebastiaan en de rest van het team. Wij komen bij een volgende keer zeker weer langs.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Gisteren bij axxiauto een zo goed als nieuwe Mercedes cla gekocht voor mij wel spannend want ik koop normaal ,,nieuwe,, autos en altijd bij dealers kort in mijn woonomgeving maar vond de benz zo mooi en heb de stap toch maar genomen en ik kan niet anders zeggen dan top het is een hele betrouwbare garage alles tiptop verzorgd en de benz is gewoon als nieuw zou axxi auto dan ook zeker aanraden bij vrienden en kenissen

Erg goede service vanuit Axxi Auto. Prettig contact via de mail, snel to-the-point en uiteindelijk na een prima proefrit hier een nieuwe auto gekocht. Was zeker het stukje rijden (165 km) waard! Niet geheel onbelangrijk, de koffie is overigens ook lekker!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service, vriendelijke benadering en snelle communicatie. Snel to-the-point komen. Prima bedrijf! PS. De koffie is er ook goed ;)

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vanaf het eerste contact een goed gevoel en dat is gebleven. Kan maar 1 minpuntje noemen en dat is de afstand tot thuis. De service en deskundigheid voor ons een reden om de vele kilometers voor lief te nemen. Een echte aanrader ook voor mensen van ver buiten Dirksland.

Watertoren 25

3247 CL Dirksland

Over Axxi Auto B.V.

AxxiAuto is al sinds 1985 mobiliteitspartner in de ruimste zin van het woord. Destijds zijn we begonnen in Dirksland op een huurlocatie. In 1998 bouwden we het bedrijf uit naar een toplocatie aan de Watertoren op het gelijknamige bedrijventerrein. Vandaag de dag geeft een showroom van 1.250m² ruimte aan zo'n 70 occasions. Collectie van kwalitatieve occasions We hebben altijd een voorliefde gehad voor exclusieve auto’s. Hierdoor beschikken we over een geselecteerde voorraad jonge, kwalitatief hoogdravende occasions. Wij leveren de auto's altijd perfect geprepareerd af, met minimaal 6 maanden BOVAG-garantie. Dát maakt nu net het verschil en daar worden onze klanten blij van. Vandaar dat we al jaren een enorme vaste klantenkring hebben. Zij zorgen ervoor dat wij als AxxiAuto onze passie voor het vak op niveau houden. Kwaliteit en service: prioriteit nummer 1 Onze technische mensen hebben passie voor het vak, zijn specialistisch opgeleid en hebben aandacht voor u als klant. U bent geen nummer, maar een zéér gewaarde klant. Kosten nog moeite wordt gespaard om de technische mensen up-to-date te houden met opleidingen. Ook investeren we in de meest geavanceerde diagnose-apparatuur. Niet voor niets scoren we een 8,9 bij onze klanten die inmiddels honderden reviews hebben geschreven. Kwaliteit en service is prioriteit nummer 1! Dát is AxxiAuto.