AxxiAuto krijgt van mij 5 sterren!! omgerekend betekent dat cijfer 10!!

In 2006 kwam ik in contact met Sjaak van AxxiAuto. Wij zochten een specifieke Seat Ibiza. Onze droomauto had AxxiAuto net binnengekregen, een juweeltje! De Seat stond in Dirksland, een stukje rijden vanaf Enschede, maar wij hadden er gelijk maar een weekendje weg op het eiland Goeree-Overflakkee van gemaakt, met een hotel in de mooie badplaats Ouddorp. Wij zijn echt AxxiFan!! Een bedrijf gedreven door passie!! "Try it out" is ons advies! In de loop der jaren hebben wij, ook voor ons bedrijf, aangeschaft een AxxiAuto, AxxiExclusief, AxxiVan en vandaag eraan toegevoegd een AxxiCamper, want als er het er niet tussen staat dan Zoek(t)Axxi het! En vandaag Bezorg(t)Axxi de mooie camper bij ons huis in Enschede, weer een beauty, perfectie tot in detail! Dank AxxiAuto! en wij zijn echt een AxxiFan!

Top garage

Denkt altijd mee, hier is klant nog koning. De hoogste inruil, en de beste aankoopprijs. Ga zo door,

Betere service bestaat niet

Maandag ochtend, ja een lekke band ANWB gebeld en de band was gemaakt maar moest een nieuwe band eronder. Axxi Auto gebeld en het probleem voorgelegd. Na een paar minuutjes belde Kelly terug dat ik kon komen. Nieuwe band eronder en natuurlijk een super schone auto terug. Ik ben al jaren klant van Axxi Auto en weet niet beter dat ze oplossend denken, betrouwbaar, vriendelijk en professioneel zijn. Bieden kwaliteit , service en staan altijd voor mij klaar. Nogmaals hartelijk dank Axxi Auto team

zeer vriendelijk en klantgericht

zeer vriendelijke en klantgerichte verkopers, vandaag onze nieuwe auto opgehaald en onze oude ingeruild. inkoop en verkoop prijzen zijn zeer netjes , garantie en aflever pakketten zijn ook standaard inbegrepen en niet te vergeten,,de koffie is er heerlijk,, bedankt voor de mooie auto en tot de volgende keer .

Vriendelijk en betrouwbaar

Betrouwbaar advies van de verkopers en klantvriendelijk en zeer flexibel. En je gaat met een goed gevoel de weg op met een BMW X1 ! Bedankt Axxi auto te Dirksland

Geweldig klantvriendelijke en professioneel en service gericht bedrijf

Bij onderhoudsbeurten krijg je je auto schoon en gewassen terug. En uiteraard de onderhoudsbeurt zeer naar wens. Altijd een vervangende auto en vriendelijke, professionele personeel. Verkopers bijzonder vriendelijk en weten wat ze verkopen. Zeer betrouwbare, goede en prachtige auto's. Altijd bereidt voor een praatje en het aanbieden van een kop koffie. Geen andere garage meer voor mij.

Onze 10 is meer dan verdiend !!

Vandaag 11-06-2020 onze nieuw auto opgehaald. Een Peugeot 2008, bj 2016 en slechts 32.000 km op de teller. Deze auto hebben wij gezien op de website van Axxi Auto in Dirksland en zijn direct gaan kijken. Een prachtige showroom met allemaal geweldig mooie "jonge" auto's maar wat ons het eerste opviel was de klantvriendelijkheid, de deskundigheid en de eerlijkheid waarmee wij zijn ontvangen en behandeld. Wij hebben in ons leven (bijna 70 jaar) vele auto's gereden en ingeruild. Voor de Peugeot 2008 hebben wij een eerlijke prijs betaald, welke ruim onder de gemiddelde verkoopprijs ligt. Ook hebben wij onze Renault Grand Scenic prima kunnen inruilen. Het inruilbedrag lag zelfs 800 euro hoger dan dat meerdere andere dealers zouden willen teruggeven. Los van de mooie financiele deal die wij met (eigenaar) Sjaak Melissant hebben kunnen/mogen maken, zijn wij bijzonder blij met de aflevering van onze nieuwe auto. De werkplaats heeft alles keurig gecheckt, een complete afleveringsbeurt, nieuwe matten en heel mooi gepoetst. Een fantastische service en uiteraard de bijbehorende garantie. Mochten wij nog een keer van auto willen wisselen, dan gaan wij 100% zeker weer terug naar Axxi Auto's. Nog nooit hebben wij zo fijn en met zoveel vertrouwen een auto gekocht. Een hele dikke pluim voor dit geweldige bedrijf. Chapeau !!!

Wat een uitstekend en klantgericht bedrijf!

Ik raakte een aantal weken geleden in contact met Frans van Axxi Auto. Mijn vriend verraste mij met een foto van een mooie Audi TT Cabrio die bij hun werd aangeboden. Mijn verjaardagskado! Op de foto’s zag de auto er erg goed uit! Frans bevestigde mij dit ook telefonisch en ik gaf aan dat ik mijn eigen auto wilde inruilen. Dit was natuurlijk geen probleem, maar ik woon niet in de buurt dus heb toen foto’s naar Frans gestuurd voor een indicatie voor de inruilwaarde. We hebben over en weer veel contact gehad zowel telefonisch als via berichtjes. Ik kan niet anders zeggen dat ik me goed gehoord voelde als klant en had 100% vertrouwen in Frans en daarom ook in Axxi Auto. Nederland werd geconfronteerd met Corona. Frans en ik hadden een datum afgesproken dat ik zou komen kijken voor de auto, maar wat was op dat moment wijsheid om te doen ivm de nieuwe richtlijnen. Voor mij was er maar 1 oplossing de juiste op dat moment. Door het vertrouwen wat Frans mij had gegeven en het altijd bereikbaar voor mij zijn, 7 dagen in de week, wist ik dat het goed zou zijn en hadden we besloten om de auto te kopen zonder hem in het echt te hebben gezien! Een week daarna kon ik hem ophalen en van een grote afstand zag ik mijn nieuwe auto staan met een strik eromheen! Ik ben er ontzettend blij mee! Frans gaf aan dat ik hem altijd bij vragen nog kan bellen dus ook na de koop is hun klantenservice van hoge klasse! Zeker een goed bedrijf om een auto te kopen en Axxi Auto mag blij zijn met zo’n werknemer als Frans!

Soepel contact en een goede service

Vorige week een auto gekocht bij Axxi Auto. Contact verliep soepel. De auto is precies zoals beschreven werd. Van te voren is er nog een apk gedaan. De auto heeft een beurt gehad is mooi opgepoetst en volgetankt. Dat noem ik goede service! Zeer tevreden met mijn auto en verloop van zaken.

Uitmuntende service

Bijna een half jaar geleden heb ik bij Axxi Auto een tweede handse x5 gekocht. Helaas had ik hier een probleempje mee. Dit heeft Axxi Auto uitstekend verholpen. Nu is het niet zo zeer het feit dat ze het hebben verholpen waarom ik het een uitmuntende service vind, maar de manier waarop. Ik woon en werk zeker niet op de hoek bij ze. Nadat ik de eerste keer geweest was en ze het niet direct hebben kunnen vinden zijn ze de auto komen halen en komen brengen. Hierna was het een heel stuk verbeterd maar helaas nog niet helemaal verholpen waarna ze de auto weer zijn komen halen en na afloop weer hebben gebracht. Ze hebben toen alles wat maar kan bijdragen aan dit probleem kosteloos vervangen. En al die keren hebben ze keurig voor gratis vervangend vervoer gezorgd. Kortom uitmuntende service. Dit resulteert in het feit dat ik bij dit bedrijf blind een auto durf te kopen. De aankoop was al perfect en de after service dus ook. Kelly, Sebastiaan, Cor en de chauffeur wiens naam ik niet meer weet, ontzettend bedankt!!!!!! Binnenkort is de auto van mijn vrouw aan de beurt om te vervangen, dus ik kom bij jullie tzt in de lucht!

weer perfect

Vrijdag rond 12 uur gebeld dat ik gestrand was met een lekke band met een groot gat erin maar dat ik deze met de noodset dicht had gekregen en onderweg naar Goeree-Overflakkee was. Om 3 uur alweer een nieuwe band geregeld en onder de XC90 gehangen. Top.

Goede service en warm welkom

Vandaag onze Mercedes Viano opgehaald onder het genot van koffie,de service is super alle opties werden uitgelegd/gedemonstreerd de auto zag er perfect gepoetst uit en rijd fantastisch.

Jammer dat het maximaal te vergeven cijfer een 9 is, uitmuntend had hier meer op z'n plaats geweest!

Voor enkele weken terug kreeg ik contact met Sebastiaan Touwslager van Axxi Auto. Ik had belangstelling voor de door dit bedrijf aangeboden Jaguar XKR van 2009. Van meet af aan waren zowel de telefoontjes als de berichtjes over en weer van dien aard dat er een leuk contact ontstond. Mij werd toegezegd, dat de auto in perfecte staat zou worden afgeleverd. Ongezien en in goed vertrouwen heb ik de auto gekocht en was er van overtuigd een keurige auto te krijgen. Het werd veel meer dan dat! De auto werd vorige week in bijna nieuwstaat op een vrachtauto afgeleverd aan huis ( ruim 2 uur rijden!) In een oogopslag werd duidelijk dat de auto tot in detail was gereinigd en gepoetst. Vrijwel geen gebruikssporen op een auto van 10 jaar oud! Sebastiaan en z'n collega's zijn autoliefhebbers en hebben er duidelijk plezier in een auto op een correcte manier af te leveren. Sailent detail; Hoewel de koop al rond was, liet Sebastiaan weten dat de toestand van de banden niet van die kwaliteit was waarmee zij deze auto wilden afleveren. Op kosten van het bedrijf zijn er 4 nieuwe ( dure) merkbanden gemonteerd. Al met al, kan ik niet anders zeggen dan dat ik, nu een week later, meer dan tevreden ben over de auto en de perfecte aflevering. Eerlijke persoonlijke mening; meer dan aan te bevelen.

Uitmuntend

Eerlijke verkoop en inruilprijzen. Zeer vriendelijk en perfecte services.

Die vijf sterren zijn DIK verdiend.

Op zondag een inruil offerte gevraagd. Maandag om 09.00 uur een antwoord met een zeer goed inruil voorstel. Na telefonisch contact meteen naar Dirksland gegaan en meteen onze gezochte auto gekocht. De zeer vriendelijke en deskundige Sebastiaan heeft ons fantastisch geholpen. Vandaag de auto opgehaald na een volledige uitleg over het gebruik van de auto zijn wij blij en met een flesje wijn naar huis gereden. Een aanrader dit bedrijf!!!

Heel tevreden

Met ZoekAxxi mijn droomauto gevonden! Goede en nette service. Ook goed, snel en helder geïnformeerd tijdens het hele proces tussen opdracht en afleveren. Bedankt Sebastiaan en team!

2 maanden geleden een gebruikte Mercedes Benz S klasse gekocht met inruil. Sebastiaan aardige vent en goed mee te praten. Na een week een aantal kleine uit te voeren reparaties gemeld bij de werkplaats. Zelfde dag heeft Axxi met mij een afspraak gemaakt. Eén klacht moest bij de dealer worden uitgevoerd, prima geregeld door Axxi, ik heb een leenauto meegekregen en is bij mij thuis door Axxi weer terug geruild. Met Cor van de werkplaats goede afspraken kunnen maken mbt uit te voeren reparaties. Prima service en erg klantvriendelijk Axx auto.

De kwaliteit/service van een bedrijf leer je kennen als er iets fout gaat

3 weken geleden een Volkswagen Polo gekocht bij Sjaak, inclusief setje winter banden. Auto netjes afgeleverd door Axxi auto. Nadat de auto bij iedereen was geshowd, wil ik de winterbanden erop leggen, blijken deze niet te passen. Even gebeld met ze, gingen gelijk uitzoeken hoe dit zit (kon gebeuren). Dag later werd ik keurig terug gebeld door Frans, met de mededeling dat ze de banden hadden gevonden. Ze werden netjes door hun omgeruild in Roosendaal. Dus echt blij dat wij de keuze hebben gemaakt om bij hun de Polo te kopen. Aanrader dus!! Bart

Goede en snelle service!

Kan altijd even langs als er wat is. Bandenwissel wordt altijd netjes uitgevoerd en je krijgt een schone auto terug!

Axxi Auto staat altijd voor me klaar, denkt mee en biedt een hele goede service!

Ik ben regelmatig voor onderhoud, meldingen bij Axxi Auto en ik word altijd snel, goed en deskundig geholpen. Ik ben heel blij en tevreden met garage Axxi Auto om de hoek! Bedankt voor alle goede zorgen de afgelopen tijd!

Top service!!!

Wat een goede service & vriendelijke mensen, je wordt met open armen ontvangen. Hier mijn stoomauto gevonden. TOP

Professioneel, klantvriendelijk , super nette zaak

Wij hebben 2 weken geleden onze auto gekocht bij axxiauto. Wat wij netjes vonden was dat er al een andere koper was en het bedrijf de auto vast hield tot de kopers hun beslissing hadden genomen. Ze zijn dus te vertrouwen in het maken van een afspraak. Gelukkig zijn wij de kopers geworden , we werden vriendelijk geholpen. De zaak is erg netjes , personeel is professioneel en vriendelijk. Echt een bedrijf die ik zou aanraden om een auto bij te kopen. De auto word in zijn geheel nagekeken en apk gekeurd.

Uitstekende Service

Bij een lekke band kun je rekenen op het team van Axxiauto Topservice en direct AXXI

Perfecte service!

Drie weken geleden een mooie x5 uit 2012 gekocht. Voor mij is Dirksland niet op de hoek maar door het lezen van alle reviews en de snelheid waarmee de e-mails worden beantwoord toch de reis van 2 uur ingezet. Ontzettend vriendelijk ontvangen en de deal is ook gemaakt. Omdat ze de auto helemaal perfect willen afleveren nemen ze hier gelukkig ook de tijd voor. Tijdens dit proces word je goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Voor mij was het lastig om door de week een ophaal afspraak te maken en daarom boden ze aan om de auto te komen brengen! Top service! Inmiddels rij ik in de auto rond en zo ver ik nu kan zien is deze perfect afgeleverd! Sebastiaan en team dank je wel! Ik kom zeker bij jullie terug. Groeten van een zeer tevreden klant.

Top service, klantvriendelijk, behulpzaam

Hier zal je altijd goed en vriendelijk geholpen worden. Ook zullen ze altijd de juiste auto voor je vinden. Top axxi

Watertoren 25 3247 CL Dirksland

Over Axxi Auto B.V.

AxxiAuto is al sinds 1985 mobiliteitspartner in de ruimste zin van het woord. Destijds zijn we begonnen in Dirksland op een huurlocatie. In 1998 bouwden we het bedrijf uit naar een toplocatie aan de Watertoren op het gelijknamige bedrijventerrein. Vandaag de dag geeft een showroom van 1.250m² ruimte aan zo'n 70 occasions. Collectie van kwalitatieve occasions We hebben altijd een voorliefde gehad voor exclusieve auto’s. Hierdoor beschikken we over een geselecteerde voorraad jonge, kwalitatief hoogdravende occasions. Wij leveren de auto's altijd perfect geprepareerd af, met minimaal 6 maanden BOVAG-garantie. Dát maakt nu net het verschil en daar worden onze klanten blij van. Vandaar dat we al jaren een enorme vaste klantenkring hebben. Zij zorgen ervoor dat wij als AxxiAuto onze passie voor het vak op niveau houden. Kwaliteit en service: prioriteit nummer 1 Onze technische mensen hebben passie voor het vak, zijn specialistisch opgeleid en hebben aandacht voor u als klant. U bent geen nummer, maar een zéér gewaarde klant. Kosten nog moeite wordt gespaard om de technische mensen up-to-date te houden met opleidingen. Ook investeren we in de meest geavanceerde diagnose-apparatuur. Niet voor niets scoren we een 8,9 bij onze klanten die inmiddels honderden reviews hebben geschreven. Kwaliteit en service is prioriteit nummer 1! Dát is AxxiAuto.