Fantastisch mooi auto! Zeer betrouwbare service!

Vandaag mijn Audi A8 opgehaald, erg mooi afgeleverd! Top gast Sebastiaan!

Perfecte service

Auto aangeboden voor een poetsbeurt, was prachtig gedaan ziet er weer uit als nieuw!

Prettig

Ik ben leuk en goed geholpen, Ondanks de beperkte mogelijkheden was het toch leuk om mijn nieuwe auto aan te schaffen. Ik had niet het gevoel dat ik een auto mòest kopen....het ging vrijblijvend en behulpzaam. De service was ook prima! Mijn auto werd supersnel afgeleverd

fantastisch

Mijn compliment voor het zoeken van mijn Nissan Juke. Precies de wagen gekregen waar naar op zoek was. Alles perfect door Sebastiaan geregeld en keurig door Frans afgeleverd. Mijn zoon en ik rijden nu allebei zeer tevreden in een auto van Axxi Auto!!!!!!

Fijn, betrouwbaar bedrijf met goede service

Onlangs hebben wij een andere auto gekocht bij Axxi auto. Ondanks de beperkingen die het Coronavirus met zich mee brengt en de afstand van onze woonplaats tot deze garage zijn wij zeer tevreden over dit bedrijf. Het gehele aankoopproces is op zeer prettige wijze verlopen. Met dank aan Sjaak. Axxi auto doet wat ze beloven.

Na lang zoeken hebben we onze nieuwe auto gevonden, ze hebben hem heel netjes afgeleverd. Wij zijn geholpen door Sebastiaan, eerst telefonisch contact gehad ook met video gebelt om de auto te bekijken daarna is hij thuis afgeleverd. Ik raad dit bedrijf zeker aan, personeel is heel vriendelijk en service is top.

Goede service.

Ik ben erg tevreden over hoe de aankoop van mijn nieuwe occasion bij AXXI is gegaan. Duidelijke en eerlijke uitleg, goede service. Mooie occasion. Netjes thuisbezorgd door Sebastiaan. Top service.

Alles perfect geregeld

Ik was op zoek naar een auto in een specifieke uitvoering en samen met Axxi auto hebben we deze gevonden in het buitenland. Axxi auto heeft het hele import process en de aflevering op een perfecte manier uitgevoerd. Er was regelmatig een update over de status en uiteindelijk stond de auto tiptop en glanzend gepoetst voor de deur.

Fantastisch!!!

Vandaag alweer mijn 3e aangeschafte auto opgehaald bij AXXI auto. Ook tijdens Corona tijd was alles tot in de puntjes geregeld door mijn “vaste” verkoper Sebastiaan. Deze keer heeft hij mij een prachtige, van binnen puntgave Mercedes verkocht. Aan de buitenzijde zaten nog wat hele kleine oneffenheden maar deze zullen na de Corona pandemie nog worden gerepareerd. Echt weer fantastische service. Dit keer kreeg ik alle papieren netjes via de mail. Ook de proefrit werd vooraf keurig op veilige wijze geregeld. Ik kreeg als klap op de vuurpijl nog een volledig jaar garantie. Dat geeft zekerheid, maar ook vertrouwen! Ik zal daarom ook aan iedereen AXXI auto willen aanbevelen. Ik word graag geholpen door Sebastiaan. Maar ook de andere verkopers en monteurs zijn fijne mannen en vrouwen met liefde voor auto’s en passie voor hun vak!

Een tevreden klant

Al een langere tijd waren wij opzoek naar een andere auto. Uiteindelijk een auto welke aan onze eisen voldeed gevonden bij Axxi Auto. Het contact liep zeer positief! Snelle reactie, correct en duidelijk! Met de huidige maatregelen werd goed omgegaan! Via Video bellen de auto kunnen bekijken en uiteindelijk werd de auto thuis afgeleverd! Natuurlijk nog snel een proefrit kunnen maken maar zoals men al verkondigde was de auto perfect zoals verwacht! Wat een service! Ik begrijp alle positieve recensies omtrent dit bedrijf al zal hen bij een ieder aanbevelen. Een tevreden klant!

Top bedrijf met geweldige service

Auto gekocht via verkoper Frans. Geweldige aflevering en top service en auto had een goede marktprijs. Probleempje werd op hun kosten opgelost. Echt topbedrijf!

Uitstekende dienstverlening en meer dan prima service

Ik was op zoek naar een andere auto. Nog al een gedoe met de 2e lockdown. Niet bij Axxi auto, een belletje en de volgende dag stond Sjaak al voor de deur met mijn toekomstige bolide. Geheel corona veilig een proefrit gemaakt. De auto beviel uitstekend. Hier en daar lichte gebruiksschade. Sjaak gaf aan dat dit allemaal hersteld zou worden. Besloten de auto te kopen en alles werd afgedaan vlot en vriendelijk per mail en app. Auto zou ivm feestdagen 2e week januari pas geleverd kunnen worden. Sjaak kreeg het echter voor elkaar om vandaag de auto ,bij mij thuis, af te leveren en in tiptop staat. Alle schade dingetjes waren keurig weggewerkt en de velgen als nieuw!! Volle tank,nieuwe apk en beurt! Rijden maar. Bedankt Sjaak, echt een 10 waard.

Geweldige garage

Nu 2 auto' s bij Axxiauto ingeruild en gekocht. Fijne eerlijke verkoper en goede prijzen. Ook bij onderhoudsbeurt geholpen door deskundig vriendelijk personeel. Vervangende auto geen probleem. Gewoon een geweldig en eerlijk bedrijf met prachtige auto's en perfecte service.

Snelheid, betrouwbaar en duidelijke communicatie!

Als ik AXXI Auto nodig heb, dan staan ze voor je klaar. Top partij!

Klasse, duidelijke communicatie, zeer klantgericht.

Vanochtend onze nieuwe auto opgehaald en de voorgaande ingeruild. Keurige inruilprijs en nette aanschafprijs. Goeie service tav aflevering alles wat besproken was keurig opgelost en auto stond te shinen.

Klantgericht en vriendelijk

Een mooie bijna als nieuwe Audi gekocht voor een mooie prijs. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Keurig bedrijf met lekkere koffie! Zeker de moeite om te bezoeken.

Was op zoek naar een andere auto en na wat zoeken toch 180 km verder uit gekomen bij axxi auto's. Bij binnenkomst vriendelijk en zeer gastvrij ontvangen. Netjes alle afspraken nagekomen en binnen een weekje konden ik en mijn nieuwe Zoe op pad. Dank Sjaak voor je gastvrijheid en proffecionele hulp.

In een woord top service

Belde vandaag dat de accu leeg was. Gebeld met de klantenservice binnen 45 minuten op huisadres nieuwe accu geplaatst door een zeer kundig monteur. Een goede ambassadeur voor Axxi. Bedankt voor deze snelle service. Daar kunnen veel organisaties een voorbeeld aan nemen.

Kwaliteit, service en kennis onder 1 dak

Ik zocht al langere tijd naar een Audi A6 S-line met een behoorlijk eisen pakket. Samen met Frans, een geweldige auto in- en verkoper, mijn droomauto gevonden in Duitsland. Alles van A tot Z en verder werd geregeld door hem en ik werd continue op de hoogte gehouden. Op het moment dat hij in Nederland was kreeg hij nog even een ‘AXXI’ blik van binnen en buiten en werd alles tot in de puntjes perfect opgeleverd. Ik had binnen 2,5 week na het vinden van mijn droom auto hem gekeurd en al op Nederlands kenteken. 100 punten!

Super service

De service bij Axxi Auto is zeer klantvriendelijk. Zowel het voor proces zoals de proefritten en uitleg als het afleveren van de auto was erg prettig. Het was een verrassing met de auto ophalen, als een cadeautje, erg leuk gedaan!

Axxi auto maken hun naam en faam 100% waar

Na een wekenlange zoektocht, een mooie auto gekocht bij AxxiAuto. Het begint al bij hun mooie aantrekkelijke website waar je mooie duidelijke foto's van de occasions kunt vinden met goede duidelijke informatie. De ontvangst in hun mooie showroom was uiterst vriendelijk en de verkoper was erg kundig en eerlijk. Niets was te gek en op elke vraag had hij een antwoord. De auto die we hebben gekocht was mooi gepoetst, grondig gecontroleerd en voorzien van een setje nieuwe banden plus velgen. De afhandeling ging soepel en snel. Zoek ik een andere occasion, dan weet ik waar ik start met zoeken... bij Axxi Auto

Vanochtend 18/9/2020 startte m'n auto niet , accu leeg en versleten na 10 jaar. AXXI AUTO gebeld , Cor was binnen 5 minuten in Middelharnis , auto gestart en een half uur later stond er in dirksland een nieuwe accu in . Bedankt mensen , dat was snel.

Zeer goede service en klantvriendelijkheid

In Februari 2020 was ik op zoek naar een andere auto en die vond ik op de site van Axxi auto, een mooie Peugeot 308 met een gave groene kleur en voorzien van alle opties die ik wenste. Na een prettig contact met Sebastiaan zijn we al snel tot een deal gekomen. Echter na de proefrit en uiteindelijk de APK kwamen ze erachter dat er een motor storing zat die niet eenvoudig op te lossen was, dat bleek ook omdat de auto ook pas in maart 2020 geleverd kon worden. Hierna zijn er nog wel wat problemen opgedoken MAAR die zijn allemaal zeer keurig en snel verhopen!! We zijn nu 6 maanden verder en zijn helemaal tevreden met de auto. Ik wil het hele team hartelijk danken voor de ZEER goede service en klantvriendelijkheid en raad iedereen aan om hier zijn auto te kopen!!!

mijn ervaring was prachtig

Een bedrijf met meer dan geweldige diensten, eerlijkheid, snelheid van levering Ze helpen en vergemakkelijken de procedures Alleen via de telefoon met Sebastiaan Touwslageren en Frans Redert en via de website, zonder het bedrijf te bezoeken Heb ik mijn auto gekozen en deze 2 heren helpen me en maakten het gemakkelijk, en binnen een week kreeg ik mijn auto voor de deur Zoals beschreven Dank u heren En bedankt aan de chauffeur die de auto met perfectie en netjes en op tijd naar mij heeft vervoerd Walid Abdulrahman

Fantastisch bedrijf

Een bedrijf die nog met de klant meedenkt. Ben door Frans geholpen en die heb alles super gedaan. Ze denken met je mee in alle opties. Een vakkundig bedrijf waar je een auto zo kunt kopen nogmaals bedankt voor de goede service en klantvriendelijkheid

Over Axxi Auto B.V.

AxxiAuto is al sinds 1985 mobiliteitspartner in de ruimste zin van het woord. Destijds zijn we begonnen in Dirksland op een huurlocatie. In 1998 bouwden we het bedrijf uit naar een toplocatie aan de Watertoren op het gelijknamige bedrijventerrein. Vandaag de dag geeft een showroom van 1.250m² ruimte aan zo'n 70 occasions. Collectie van kwalitatieve occasions We hebben altijd een voorliefde gehad voor exclusieve auto’s. Hierdoor beschikken we over een geselecteerde voorraad jonge, kwalitatief hoogdravende occasions. Wij leveren de auto's altijd perfect geprepareerd af, met minimaal 6 maanden BOVAG-garantie. Dát maakt nu net het verschil en daar worden onze klanten blij van. Vandaar dat we al jaren een enorme vaste klantenkring hebben. Zij zorgen ervoor dat wij als AxxiAuto onze passie voor het vak op niveau houden. Kwaliteit en service: prioriteit nummer 1 Onze technische mensen hebben passie voor het vak, zijn specialistisch opgeleid en hebben aandacht voor u als klant. U bent geen nummer, maar een zéér gewaarde klant. Kosten nog moeite wordt gespaard om de technische mensen up-to-date te houden met opleidingen. Ook investeren we in de meest geavanceerde diagnose-apparatuur. Niet voor niets scoren we een 8,9 bij onze klanten die inmiddels honderden reviews hebben geschreven. Kwaliteit en service is prioriteit nummer 1! Dát is AxxiAuto.