De Aflevering Audi A3, was geweldig

Zaterdag j.l was de aflevering van mijn Audi A3. Mijn Seat was al verkocht, had geen vervoer naar Axxi auto. Geen probleem, werd opgehaald met een mooie Range Rover, Toen ik de zaak binnenkwam stond de Audi te fonkelen op het draaiplateau, schitterend!!!! De auto was alles aan gedaan tot in de puntjes, nog nooit meegemaakt dat een auto zo afgeleverd werd!! vroeger wel anders meegemaakt bij andere garages!! Wil Sjaak en zijn team ook bedanken voor de fijne afhandeling, alle lof!! Nu geniet ik met volle teugen van mijn Audi

Een warm bad!

Een auto kopen... Tja niet mijn hobby in eerste instantie. Vaak opdringerige verkopers met de intentie om mij niet rustig te laten oriënteren en een beslissing te forceren. Per toeval kwam ik terecht bij AxxiAuto (Niet bij mij in de buurt) vanwege het uitgebreide aanbod. Ze hadden net de auto welke ik zocht. Door vakantie periode ben ik geholpen door 3 verschillende collega's (Sjaak, Frans en daarna Sebastiaan) Daar zat werkelijk géén verschil in. Allen zo enthousiast en nog belangrijker vertelde ze allemaal hetzelfde verhaal. Tot nu toe: SUPER TEVREDEN!

Prettig contact en afspraak js afspraak!

Wij zijn zeer prettig geholpen bij de aankoop van onze mini. Veelvuldig contact gehad over de verschillende mogelijkheden die er waren zonder gepusht te worden! Sebastiaan doet wat ie zegt en komt zijn afspraken na. Aanrader!

Super klantvriendelijke behandeling en nemen de tijd voor je vragen en eisen.

Vriendelijke ontvangst en zeer prettige uitleg van vragen die je hebt. Ze nemen de tijd en je krijgt een goed advies voor de keuze van een auto. Ook na de koop van je auto is de afhandeling correct en krijg je een goede uitleg van alle zaken. Niet mijn eerste auto die ik kocht maar deze service is wel uniek en top. Zeker een aanrader.

Mooi bedrijf met prachtige auto's en vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Bij binnenkomst een vriendelijk onthaal. Werden vrijwel direct aangesproken. We waren enthousiast over de Tiguan die er stond. Ondanks dat het wat tegen sluitingstijd aan liep en het regende, mochten we toch een proefrit maken. De paar kleine dingetjes die er waren, zoals een krasje in de ruit en een kleine beschadiging aan een velg zouden worden verholpen. Inruilprijs voor onze auto was ook netjes. Na akkoord werden we sneller dan verwacht gebeld dat we de auto konden komen halen. Ik ben erg blij met de auto maar vooral ook met de warme sfeer en het meedenken bij Axxi auto. Bedankt Sjaak! We wensen je veel goeds toe in 2023! Groeten, Marjolein.

Wij hebben deze maat van service nooit eerder mee gemaakt - waanzinnig!

Van begin tot einde tot in de puntjes geholpen! Dit is by far de beste Dealer! Auto’s in perfecte staat met veel kennis verkocht. Frans, jij bent een absolute Topper!

Prettig, persoonlijk en maatwerk

Bij AXXI Auto sta jij als klant en staan jouw wensen centraal. Een advies bij AXXI Auto is maatwerk. Na de koop van onze auto werd ook dit keer alles weer buitengewoon snel geregeld.

Fijn contact, super geholpen en goede service.

Mooie auto’s, prima prijs/kwaliteitsverhouding en topservice!

Al jarenlang vaste klant bij Axxiauto. Sebastiaan denkt altijd goed mee en nu net weer twee mooie Volkswagen T-Roc’s bij hem gekocht. Service is super!!

Ik mocht een nieuwe zakelijke uitkiezen en verkoper Sebastiaan heeft mij hierbij geweldig geholpen. Nadat we eerst samen de wensen en mogelijkheden hadden besproken, is Sebastiaan voor mij op zoek gegaan. Binnen een paar dagen had hij voor mij de perfecte auto gevonden en een paar weken later stond de auto bij mij op de zaak. Al met al perfect geregeld.

Beter kan gewoon niet !!!

Zojuist mijn nieuwe auto opgehaald, en zoals ik gewend ben van axxiauto alles perfect geregeld. Sebastiaan de zoekmachine aangezet en mijn wensen doorgeven en niet veel later had hij een paar mooie auto's voor mij gevonden. Keuze was snel gemaakt en het heerlijke van axxiauto is dat ze alles voor je regelen qua invoeren op kenteken zetten en verzekering werk . Bij het nalopen van de auto doen ze ook niet moeilijk om onderdelen te vervangen zodat ik een perfecte afgeleverde auto krijg. Het enige wat je moet doen is je nieuwe mooie auto ophalen heerlijk!!!!. Bedankt Bas en team axxiauto

Uitstekende ervaring, prettig bedrijf!

Vanaf het eerste telefonische contact en kort daarna het showroom bezoek gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf en de medewerkers. Jaren geleden al eens een auto gekocht en nu weer. Vlot zaken kunnen doen, gekochte auto ziet er top uit en ook de inruil van onze 'oude' auto was snel geregeld. Uitstekende uitleg over de nieuwe auto. Kortom, een dikke 10! Ga zo door. Bedankt Sebastiaan en Frans!

Een garage die je een vertrouwd gevoel geeft.

Wij hebben laatst een auto bij hun gekocht en het voelde van af het begin gelijk vertrouwd. Er staan niet mega veel auto's op elkaar gepropt maar wat er staat zijn alleen maar kwalitatief goede auto's. Het contact verliep erg goed en ze denken ook zeker mee in oplossingen hebben wij ervaren. Als voorbeeld waren ze vergeten het witte kenteken plaat erbij in te leggen bij het ophalen van de auto. Ook wij hadden er niet op gelet. Bij thuiskomst(uur rijden) kwamen wij erachter en wij zaten toen heel kort op de vakantie. Ze zijn hem netjes komen brengen, want opsturen was geen tijd meer voor. Zo'n goeie service maak je ook niet altijd mee tegenwoordig. De lange ritten van de vakantie zijn goed verlopen dus de auto heeft gelijk een goede test doorstaan. Kortom, wij durven iedereen aan te raden om daar eens te kijken mocht je een auto op de website zien. Wat je op internet ziet kun je gerust een lange rit voor over hebben want je wordt niet teleurgesteld.

Prettige aankoop van een Peugeot E2008

Na telefonisch en app contact waren we er snel uit. De inruil prijs was behoorlijk goed en de aflevering was een feestje. Snel en alles volgens de gemaakte afspraak. Normaal ben ik niet van de volledige scoren (10) maar ik kan er gelukkig niets minder van maken.

Top service, vertrouwd gevoel.

In mijn zoektocht naar een auto uitstekend geholpen door Frans van Axxi Auto. De huidige prijzen maakte het (voor mij) niet makkelijk, maar toen we ons eenmaal richtte op een Kia Ceed, stond er binnen een maand een puntgave auto op me te wachten! De zoektocht volledig over gelaten aan Frans en dit vertrouwen betaalde zich goed uit. Bedankt nogmaals voor de goeie service!

Fantastische service

Aankoop van nieuwe wagen fantastisch begeleidt. Continu op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces en perfect afgeleverd. Echt een aanrader.

Ik ben zeer goed geholpen en kwamen snel tot een deal.

Ik ben door Frans goed en netjes geholpen. Je staat altijd weer met je beide voeten op de grond als je de prijs krijgt te horen over je in te ruilen auto. Uiteindelijk hebben we elkaar gevonden en de deal gesloten. De volgende dag stond de auto netjes klaar zoals afgesproken. Administratie al netjes voor elkaar en kon na een lekkere bak koffie naar huis met de nieuwe auto. Frans en Sebastiaan bedankt voor de service.

geweldig

Gisteren een trekhaak laten plaatsen onder mijn Hyundai. Kreeg voor de dag een leenauto mee om zodoende zeeland te bezichtigen na 5 uurtjes sleutelen zat deze er onder gemonteerd heel professioneel gedaan en netjes afgewerkt. Top werk geleverd

Al jaren vaste klant hier. De service is top; gebreken altijd netjes en snel opgelost (zowel binnen garantie als daarbuiten) en een schone auto terug. Via Zoekaxxi al snel de gewenste auto gevonden. Goede afhandeling en snelle levering. Kortom een tevreden klant.

Klantgerichte service, mooie auto thuis afgeleverd

Op basis van auto op de website een afspraak gemaakt, auto bekeken en gekocht. Scherp geprijst. Keurig een paar dagen later thuis afgeleverd!

Auto kopen bij Axxi Auto een feestje

Het kopen van een andere auto is een event dat, in mijn geval :-), niet jaarlijks voorkomt. Waar ga je beginnen met zoeken en koop je een betrouwbare auto die waar is voor je geld? Ik had geen idee, maar gelukkig kwam Sebastiaan op mijn pad. Hij luisterde goed naar mijn wensen, dacht met me mee en zette uiteen wat haalbaar was. Al snel kwam hij met dé ideale auto en was de koop snel beklonken. Bij Axxi Auto is de klant echt koning. Persoonlijk, betrouwbaar, veel kennis en niets is te gek. Enige minpuntje dat ze wat uit de richting liggen, maar dat is geen enkel probleem bij alles wat dit mooie bedrijf te bieden heeft.

Klantvriendelijke mensen

Klantvriendelijkheid is her woord wat hier zeker van toepassing is. Niks opdringerig, denken mee en nemen ook echt de tijd voor je. Mocht je twijfelen....niet doen, laat je verrassen.

Klantvriendelijkheid en service die je nog maar weinig meemaakt

Wat een fijne ervaring hebben wij gehad om een auto te kopen bij Axxi in Dirksland! No nonsense aanpak, direct serieus met een goed bod op onze vorige auto, en na het sluiten van de koop een service die een stap verder gaat dan verwacht. Een absolute aanrader die het meer dan waard is om wat kilometers extra voor te rijden!

Wij komen al jaren bij AXXI Auto en na, een korte uitstap hier in het Rotterdamse, ben ik weer heel snel terug gegaan naar het oude en vertrouwde ! Kan niet anders zeggen dat de service TOP is en dat men bij AXXI Auto de klant echt op nummer 1 zet. Niets is teveel, iedere vraag, groot & klein, wordt met het grootste gemak beantwoord en/of afgehandeld. Van de service en beleving kan men hier in Rotterdam nog heel veel leren.... wat een verschil en verademing is het in Dirksland ;-) Sjaak, Sebastiaan, Frans en het gehele service team ga zo door en verander alsjeblieft helemaal niets aan hoe jullie zaken doen en met mensen omgaan. Ik kan een ieder die twijfelt aanraden om bij AXXI Auto in Dirksland langs te gaan en het zelf te beleven. Grtjs, Rogier & Judith uit Rotterdam

Geweldig. beste auto bedrijf als je iets speciaals zoekt.

Geweldige verkopers. Die met je meedenken en echt moeite voor je doen. Volgende auto koop ik daar zeker weer.

Over Axxi Auto B.V.

AxxiAuto is al sinds 1985 mobiliteitspartner in de ruimste zin van het woord. Destijds zijn we begonnen in Dirksland op een huurlocatie. In 1998 bouwden we het bedrijf uit naar een toplocatie aan de Watertoren op het gelijknamige bedrijventerrein. Vandaag de dag geeft een showroom van 1.250m² ruimte aan zo'n 70 occasions. Collectie van kwalitatieve occasions We hebben altijd een voorliefde gehad voor exclusieve auto’s. Hierdoor beschikken we over een geselecteerde voorraad jonge, kwalitatief hoogdravende occasions. Wij leveren de auto's altijd perfect geprepareerd af, met minimaal 6 maanden BOVAG-garantie. Dát maakt nu net het verschil en daar worden onze klanten blij van. Vandaar dat we al jaren een enorme vaste klantenkring hebben. Zij zorgen ervoor dat wij als AxxiAuto onze passie voor het vak op niveau houden. Kwaliteit en service: prioriteit nummer 1 Onze technische mensen hebben passie voor het vak, zijn specialistisch opgeleid en hebben aandacht voor u als klant. U bent geen nummer, maar een zéér gewaarde klant. Kosten nog moeite wordt gespaard om de technische mensen up-to-date te houden met opleidingen. Ook investeren we in de meest geavanceerde diagnose-apparatuur. Niet voor niets scoren we een 8,9 bij onze klanten die inmiddels honderden reviews hebben geschreven. Kwaliteit en service is prioriteit nummer 1! Dát is AxxiAuto.