Vriendelijk, sociaal

Ben gelijk geholpen en alles werdt me duidelijk uitgelegd. Voordat ik het wist zat ik in een auto wat ik niet had verwacht te mogen huren. Danku vriendelijk

• Verzekering Voogd bij voogd

Dank je wel voor deze mooie review.

Zeer vriendelijk en vol begrip

Helaas en wat jammer dsat de koop niet door kan gaan. We hadden een mooie kline auto uitgezocht die past in ons budget, maar er zat geen AIRCO in. Dus verlieten we de zaak met gemengde gevoelens.

• Verzekering N.v.t.

Heel vervelend en jammer dat het zo gelopen is. Misschien dat we je in de toekomst kunnen laten zien dat dit wat ons betreft echt een uitzondering is geweest.

Eerlijk advies voor een eerlijke prijs.

Beide auto's gaan voor onderhoud naar Bos en Slegers. Altijd keurig verzorgd. Goed advies en eerlijke prijzen.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review. Fijn dat onze manier van werken wordt gewaardeerd.

Service met hoofdletters

Even bellen en je bent welkom, snelle diagnose en nog fijner, snelle oplossing. Je wil weer snel op de weg, er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd over de oplossing, welke keuzes ik kan maken en wat de kosten zijn. Lekker pragmatisch, top!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review. Heel fijn om te lezen dat onze manier van werken gewaardeerd wordt.

Het in mijn ogen groot probleem, werd in zeer korte tijd vakkundig opgelost!

Onderweg, begon de auto vreselijk te stotteren en liep maar op drie cylinders, ben meteen gestopt, heb alles gecontroleerd, maar kon niets fouts ontdekken. Ben toen na telefonisch overleg meteen voorzichtig doorgereden naar mijn vaste garage.

Dank je wel voor deze mooie review.

Goed geholpen door balie medewerker en goede en snelle reparatie

Na twee maal reparatie airco in drie jaar .......nu volledig gratis reparatie

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review!

Alles was top geregeld

Vandaag mijn vw tiguan opgehaald Alles was netjes geregeld Goede service en een nette afhandeling

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor de mooie review. Wij wensen je heel veel plezier en veilige kilometers met de mooie Tiguan.

Super geholpen

Erg aardig personeel. We reden door het industrieterrein en kregen een lekke band waardoor we toevallig strandden voor dit bedrijf. Gelukkig net niet de snelweg op gegaan.Mijn man ging hulp vragen. Twee jonge mannen kwamen gelijk helpen in de regen notabene! Ze hebben voor mijn man de reserveband er op gelegd, zodat we verder konden. Geen kosten! Gewoon kosteloos geholpen. Dank jullie wel voor jullie hulp, een dikke pluim van ons. Groetjes S en W Schapendonk uit Tilburg

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie reactie. Onze drijfveer is tevreden (niet)klanten die veilig de weg op kunnen.

Snel en goed geholpen

Ik ben snel en goed geholpen toen ik erachter kwam dat mijn koplamp niet meer werkte. Binnen een paar minuten hebben ze mijn beide koplampen toen vervangen.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor de mooie review.

Een prettige ervaring

Aan je afspraak wordt goed gevolg gegeven. Er wordt netjes gewerkt. Ontvangst is vriendelijk maar bovenal geven de vakmensen je veel vertrouwen. Er wordt niet overdreven vriendelijk gedaan. Komt bij mij allemaal als eerlijke klantvriendelijkheid over. Ben met dit bedrijf erg tevreden. Wat me opviel is dat het hele bedrijf er van boven tot onder tiptop uitziet. Geeft in feite een zeer goed visitekaartje af.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review en waardering. Heel fijn voor ons hele team om te lezen.

Top service !!!

Heel erg fijn en klantvriendelijk en behulpzaam

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor de mooie review en waardering. Fijn voor ons hele team!

Vriendelijk geholpen, goede deal

Wij hebben gebruik gemaakt van de import service. Je koopt een nieuwe wagen voor de prijs van een 2e hands! Super deal. Faire prijs voor onze oude wagen gekregen.

Dank je wel voor deze mooie review.

Bedankt voor de snelle service, groeten aan Marcel.

Bedankt voor de snelle service, groeten aan Marcel.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor de review. Groeten zijn overgebracht en je krijgt de groetjes terug.

Respectvol en service

Geachte , Het was fijn dat jullie zowel per mail als telefonisch de tijd namen om te antwoorden. Jullie waren vriendelijk en werd goed geïnformeerd. Het was in ieder geval een Positieve ervaring , dank jullie wel daarvoor. Hopenlijk mag ik veel veilige kilometers maken met de auto. Lieve groet Francis Graus

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review. Ons team wenst U veel plezier en veilige kilometers met jullie mooie Daihatsu.

Klanten blij maken dat is de motto van Bos en Slegers

Mijn ervaring met Bos en Slegers is super, lk heb nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo klantgericht werkt en meedenkt. Ik heb ook gratis een vervangende vervoer gekregen omdat mijn auto rijklaar gemaakt moest worden. Ik wil Gerard Slegers en de rest van de team bedanken voor de professionele service.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze geweldige review. We doen er met ons hele team alles voor onze klanten. Dat zit bij ons allemaal in het DNA

Afgelopen vrijdag contact opgenomen en een goed gesprek gehad met Gerard Slechers, ik vertelde dat ik interesse had in een BMW die zei hadden staan. Gerard gaf aan dat hij hem nog had staan, afgesproken dat ik de auto zaterdag zou kunnen bekijken en een proefrit kon maken. Eenmaal aangekomen kregen wij direct een lekkere bak koffie aangeboden en heb ik een leuk gesprek gehad met Gerard, daarna kon ik direct gaan proefrijden en Gerard gaf zelf aan dat ik hem goed moest testen en dat het hem niet uitmaakte als ik 2 uur lang aan het proefrijden was, dit gaf mij direct een prettig gevoel ! Na terugkomst was ik verkocht, een super mooie auto die vlekkeloos reed. Gerard was heel open over de onderhoudshistorie en heeft zelfs alle boekjes met stempels erbij gepakt om de historie te bekijken. 45 minuten later was de koop rond, en kon hem die volgende week direct ophalen ! In vergelijking met andere autobedrijven werd ik afgewimpeld op basis van mijn leeftijd, een 20 jarige die een bmw komt shoppen zal wel niks worden dachten ze. Doordat Gerard direct geïnteresseerd was in mijn dagelijkse bezigheid, omdat wij beide natuurlijk ondernemers zijn klikte het erg goed ! Dezelfde dag heb ik de BMW gekocht ! Ik wil Heel het Team van Bos & Slechers hartelijk bedanken voor de uitstekende service. Met vriendelijke groet,

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Tim, voor deze prachtige review. Fijn dat de klik er was/is. Hier doen we het voor. Heel veel plezier en veilige kilometers met je BMW

top.

Helder en concreet

Dank je wel voor deze mooie review.

Afgelopen zaterdag een auto gekocht, een super zaak! Onderling een goede sfeer en ben goed geholpen! Zeker een aanrader.

• Verzekering Niet van toepassing

Hartelijk dank voor deze mooie review!

GOED

Je wordt er vriendelijk ontvangen.Een goege service

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Marius, voor deze mooie review.

Goed!

Ik had interesse in een auto en kon meteen terecht voor een kijk afspraak. Nadat ik besloten had de auto te kopen werd ik tot de puntjes daarin geholpen. Het bedrijf is professioneel, transparant, hebben goede kwaliteit auto’s voor een goede prijs. Ik werd daarna nog gebeld waarbij zij aangaven een nieuwe distributie riem er op te zetten aangezien het niet duidelijk was of dit ooit in het verleden was gebeurd. Dit werd gedekt in de garantie kosten. Dat laat zien dat het bedrijf erg zorgvuldig is.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Karlijn voor de mooie review. Ook in deze moeilijke Corona periode, probeert ons complete team, altijd in dienst te staan van onze klanten. Wij wensen je heel veel plezier en veilige kilometers met je mooie Ford!!

Harstikke vriendelijk en vakkundig geholpen!

Afgelopen week heb ik een Fiat 500L gekocht bij Bos en Slegers. Willie-Jan heeft mij heel goed geholpen. Het contact was enorm vriendelijk, duidelijk, informatief en de aflevering van de auto verliep harstikke soepel. Bos en Slegers verdiend een goede review, omdat ik echt harstikke tevreden ben. Keep up the good work!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze prachtige review. Daar zijn wij als team Bos & Slegers heel blij mee. Heel veel plezier en veilige kilometers met je mooie Fiat!

Prettige kennismaking

Door corona maatregelen afspraak gemaakt voor bezichtiging en proefrit vanuit thuis. Prima verlopen en goede, duidelijke uitleg gehad in een ongedwongen sfeer.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review! We proberen zo flexibel mogelijk te zijn en doen alles om onze klanten tot dienst te zijn!

Zoals verwacht.

Je wordt hier altijd fijn en persoonlijk geholpen.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review!

prefecte service

Alle gemaakte afspraken worden na gekomen, Je kunt er van op aan.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review. Graag tot ziens!

geweldige service , doen wat ze beloven

Garantie is garantie , geen probleem. Gebeld en volgende dag auto kunnen brengen. Vervangend vervoer geen probleem. Dag later auto alweer piccobello in orde. Kortom een sevice zoals het hoort Dankje wel voor jullie service

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review. We doen er alles aan om onze klanten van dienst te zijn!

Steenoven 28

5626 DK Eindhoven