We kregen een warm onthaal, een fijne begeleiding en hebben een goeie deal gesloten. Het contact was perfect. Vragen werden meteen beantwoord en er werd meegedacht. Ik raad autobedrijf Bos & Slegers bij iedereen aan. Bedankt!

Top autobedrijf!

Vorige maand heb ik hier mijn nieuwe auto gekocht. Tijdens de bezichtiging werd er van alles uitgelegd over de auto en hoe de afhandeling zou verlopen. Je wordt hier heel vriendelijk ontvangen en geholpen en kan rekenen op een top service. Zeker een aanrader!

Tevreden

Mijn vraag zeer professioneel uitgevoerd.

Snelle service

Perfect.

Zeer aan te bevelen. Service zoals het ooit bedoeld was. Echt top!!!

• Verzekering N.v.t.

Goed en redelijk van prijs

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review

Zeer tevreden!

Onze ervaring kunnen we samenvatten in: positief, klantvriendelijk en afspraak is afspraak. Kortom; zeer tevreden en een echte aanrader!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze prachtige review.

Top service en denkt mee in mogelijkheden!

Als ondernemer zijn er diverse mogelijkheden om een auto te kopen. Bij Bos & Slegers adviseren ze telkens opnieuw op maat, ze bekijken mijn persoonlijke situatie en zorgen voor de beste invulling!!

Vriendelijk personeel

Vriendelijk, netjes en snel geholpen

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review

bedrijf komt goed over

Na eerst een 20 minuten in de wacht staan kwam de baas zelf, aardige man praat vlot en veel maar is wel duidelijk, kortom deze garage profileert zich goed en maakt het ook waar tot nu toe ik ben hier n.l. voor het eerst maar ik heb geloof in de eigenaar en hij bepaalt het uiteindelijk.

• Verzekering

Dank je wel voor de mooie review. Wij wensen jullie hele fijne en veilige km's met de auto.

Werkelijk een top bedrijf.

Hele fijne mensen die je heel aandachtig en meedenkend helpen, zelfs als het niet de duurste en meest speciale auto betreft. Ik heb onlangs een Honda Civic bij hen gekocht en mij werd verteld dat elke auto die zij te koop te koop aanbieden in tip top conditie dient te verkeren. Nou als mijn civic daar een voorbeeld van is kan ik alleen maar zeggen dat dit absoluut geen verkoop praatje is! Enorm blij met mijn aankoop en erg tevreden met de service, dit is een aanrader !!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de Honda. Wij wensen je er nog veel fijne en veilige km mee!

Geweldige service

Een prettig bedrijf, fijne sfeer en erg goede service.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze prachtige review

Voor ons geen andere garage. Of het nu over onderhoud gaat of de aanschaf van een andere auto; altijd goed. Persoonlijk, deskundig, warm, meedenkend, maar ook out of the box durven gaan. Dankzij de Gerard op een andere manier een auto gekocht én op een hele andere auto uitgekomen dan wij vooraf bedacht hadden, maar wel meer waar voor ons geld en toekomstbestendiger. Top!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Sandra voor deze mooie review. We proberen met ons hele team mee te denken met onze klanten. Heel fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Zeer positief

Goed geholpen en te woord gestaan vanaf het begin tot en met aflevering van de auto. Zeer aangenaam.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review. Heel veel plezier en veilige kilometers met de prachtige Abarth. ps. Nederlandstalige handleiding is naar je verstuurd.

Eerlijkheid duurt het langst

Soms zijn er van die euvels aan een auto, die alleen door een ervaringsdeskundige opgelost kunnen worden. B&S ziet enorm veel autos heeft dan ook de know how in huis om mij weer tevreden met de auto te laten rijden. Let wel, altijd in overleg, naar verwachting en open kaart.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Guido, voor deze mooie review. Wordt door ons hele team gewaardeerd.

Zeer vriendelijk en deskundig!!

Mijn ervaring was fantastisch. Ben zeer goed geholpen door de eigenaar. Ik raad het iedereen aan om hier een auto te kopen. Deskundig, vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar! Ook is mijn auto voor de deur afgeleverd! Wat een service. Nogmaals bedankt!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review. Ons hele team wenst je heel veel plezier en veilige kilometers met je mooie Nissan.

super klantvriendelijk

Goede kennis en service, uitermate vriendelijk en gastvrij. De auto netjes thuis geleverd met een extraatje. Alles top en snel geregeld.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Patric, voor deze mooie review. Wij wensen je heel veel plezier en veilige kilometers met je mooie BMW!

Alles netjes en keurig behandeld en afgehandeld

Mooie showroom vriendelijk personeel en alles goed uitgelegd en wij gingen met een mooie auto en tevreden naar huis

• Verzekering N.v.t.

Dank U wel voor deze mooie review. Ons drijfveer: tevreden klanten :-) Wij wensen U heel veel plezier en veilige kilometers met Uw mooie Toyota!

Buitengewoon goed geholpen

Super fijn geholpen door Bert. Ik heb een wat oudere BMW (18 jaar) gekocht bij dit bedrijf, iets wat ze normaal niet in de showroom zouden hebben. Ondanks dat alles werd ik geholpen alsof de auto gloednieuw was. Accessoires, glimmend in de lak en van binnen brandschoon. Dit is beter dan ik ooit heb meegemaakt bij het kopen van een 2e hands auto

• Verzekering N.v.t.

Dank je Aebe, voor deze mooie review. Wij wensen je heel veel plezier en nog heel veel veilige kilometers met je BMW!

Zeer klantvriendelijk bedrijf.

De medewerkers van Bos & Slegers denken echt met je mee. Zijn werkelijk geïnteresseerd in mijn wensen en wekken geen valse verwachtingen. Zijn ervaren en geven duidelijk antwoord op mijn vragen. Ook qua prijs van een auto geven zij duidelijk aan wat de (on)mogelijkheden zijn. Ook als je eenmaal een auto gekocht hebt, blijven ze met je meedenken.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review.

Fijn bedrijf!

Mijn eerste kennismaking met Autobedrijf Bos & Slegers heb ik als enorm prettig ervaren. Deskundig geholpen door verkoop adviseur Willie-Jan die, buiten dat hij enorm gezellig is, zeer bekwaam en vooral transparant is. Kortom geen onnodige/opdringerige verkooppraatjes maar open en eerlijk. Dit heeft mij o.a. doen besluiten om niet verder meer te kijken en mijn nieuwe (lees: fijne) auto bij hun af te nemen!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat onze manier van werken en omgaan met onze klanten, gewaardeerd wordt.

reparaties/problemen zeer snel uitgevoerd/opgelost

xxx

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze waardering.

Super goed geholpen!

Via Gerard een auto gekocht. Fijne service en goed geholpen. Morgen kunnen we de auto ophalen :-)

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor de mooie review. Heel veel plezier en veilige kilometers met de auto.

Betrouwbaar adres

• Verzekering ??

Dank je wel voor dit mooie cijfer!

Goede bekwame garage

Snel apk. En een lekker kopje thee tijdens het wachten

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review.

Over Bosch Car Service