Prettig geholpen, duidelijk verhaal

Bij merkgarage weggegaan en voor eerste x onderhoud en keuring bij Bos & Slegers gedaan. Prettig contact en goed advies, en dichtbij. Dus ik ben tevreden zo, ook prijzen zijn zeker niet hoger als bij de merkgarage.

Netjes geholpen

Super geholpen

• Verzekering N.v.t.

Bedankt voor de goede service

Bedankt voor de perfecte oplossing en goede service

Super service!

Wat een klantvriendelijk bedrijf. Dat ondervind je niet zo snel ergens! Dank je wel en tot de volgende x.

• Verzekering Zeer goed

Dank je wel voor dit prachtige cijfer!!

Betrouwbaar bedrijf met mooie occassions

Nadat ik mooie occasion zag staan contact opgenomen met bedrijf. Prettig geholpen aan telefoon en kon meteen terecht om een kijkje te nemen. Mooie showroom en ik werd vriendelijk ontvangen. Verkoper nam de tijd en koop was snel gesloten. Helaas wat vertraging bij aflevering (storing bij belastingdienst) maar ik werd goed op de hoogte gehouden over het proces en er werd actief achteraan gegaan. Bij aflevering wederom gastvrije ontvangst en goede uitleg. Prima service.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Susanne, voor deze mooie review. Helaas zijn wij afhankelijk van de RDW en hebben zij het momenteel heel druk. Gelukkig kun je inmiddels lekker met je mooie nieuwe auto de weg op en we wensen je heel veel rijplezier en veilige kilometers!

Fijn en snel contact.

De ontvangst 2 maanden geleden was vriendelijk. Goede uitleg gekregen over de auto. As zaterdag kan ik hem eindelijk ophalen, heel fijn dat ze zo lang wilde wachten. Contact is altijd soepel verlopen en je krijgt erg snel antwoord.

• Verzekering N.v.t.

Dank je Marlou voor deze mooie beoordeling. We wensen je heel veel rijplezier en veilige kilometers met je mooie nieuwe auto!

Professioneel en ook nog vriendelijk en sympathiek

Zo lang als ik daar kom met onderhoud van onze auto's wordt immer alles korrekt afgewerkt. Zelf nooit een tegenvallertje ervaren.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de werkzaamheden van het Bos & Slegers team gewaardeerd worden :-)

Goede ervaring

Duidelijke omschrijving wat er moest gebeuren en waarom. Vond wel dat er veel manuren waren geschreven (2.5)

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze review. Je mag altijd contact opnemen mocht je het ergens niet mee eens zijn of als er onduidelijkheden zijn,

Tijdens de inruil van onze auto op een andere auto zijn we heel goed en professioneel geholpen door de verkoper. Hij had alle aandacht en tijd voor ons. Alleen jammer dat er niet over de prijs viel te onderhandelen, maar dat is zo blijkbaar tegenwoordig. Bij de aflevering ook alles netjes geregeld. En nog wat handige kleine benodigdheden erbij gekregen.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor je mooie review. We wensen je heel veel plezier en veilige kilometers met je mooie nieuwe auto!

Top service

Mijn auto had een onderhoudsbeurt nodig, deze is goed en snel uitgevoerd. Goede communicatie en fijne service. Top!

Super slecht

Beste mensen ik moet terug komen op mijn eerder schrijven van 20-5-2022. Noodgedwongen bus gekocht Ford Transit Trend blauw kenteken VN-851-P Na de derde dag al problemen en nog steeds. Garage Dealer in Limburg draait binnen twee dagen een waslijst aan gebreken uit de computer. Grootste probleem verstuivers die volgens zegge de dealer al veel schade hebben aangericht aan de zuigers en cilinders buiten de rest van de elektronica gebreken maar te zwijgen. Inmiddels advocaat erbij moeten halen waarbij we zakelijk ook nog aan het kortste eind trekken. Deze bus kost ons momenteel al meer dan 50.000,00 euro en veel klanten die weg blijven omdat we stil staan. Bos & Slegers is bereid om de bus uiteindelijk terug te nemen tegen een lullig afkoop bedrag terwijl wij zegge en schrijven nog geen 120 km met de bus zakelijk hebben kunnen rijden. Diep treurig dat dit met dit recht systeem in Nederland nog steeds kan. Mensen blijf met je handen van deze bus af!!!!!!!!!!

• Verzekering N.v.t.

Beste Koen, Wij vinden het meer dan heel vervelend dat er een dusdanige storing in de door U bij ons gekochte auto zit, dat deze situatie is ontstaan. We hebben U en geven U nog steeds de mogelijkheid om de auto bij ons onder garantie te laten repareren. Wij zijn een degelijk en betrouwbaar bedrijf dat altijd een stapje extra maakt voor al onze klanten. Onze eerder beoordelingen op klantenvertellen onderstrepen dat.!

Absoluut klantgericht en top service

Ben als klant tevreden met de klantgerichte aanpak, het meedenken, open communicatie en uitstekende service gerichtheid

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling!

uitstekend

duidelijk en goed verkoop gesprek

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling.

Hartstikke goed

Op maandag had ik een auto gezien, meteen contact gehad, echt een ontzettend lieve man aan de telefoon gekregen. Woensdag kon ik meteen komen om de auto te bekijken. De sfeer was heel fijn en vertrouwd. Het verliep allemaal heel goed, we werden goed ontvangen en de gastvrijheid was optimaal. Vrijdag kon ik de auto al ophalen en nu nog steeds hartstikke blij! Al met al, top!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Amber voor deze mooie beoordeling. We wensen je heel veel plezier en veilige kilometers met je gave Mini

Aanrader om no nonsens een auto te kopen

Heb er een nieuwe auto gekocht….. vriendelijk en vakkundige verkoper(s) Eerlijke voorlichting zonder mooie praatjes. Tevreden over de aflevering van mijn auto!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Ben voor dit mooie cijfer. Fijn om te lezen!

Prima uitvoering van de werkzaamheden; tijdens de autobeurt wordt er altijd gebeld mbt de werkzaamheden er wordt ook gebeld als de auto klaar is. TIP: - was de auto (ongevraagd) is een extra service; - je kunt zelf een afspraak inplannen, maar niet wijzigen. Dit zou ook handig zijn.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling en tips!

De service was weer geweldig

Mijn airco van mijn auto deed het niet meer. Afspraak gemaakt en tot mijn volle tevredenheid is de auto gemaakt en om 2 uur heb ik hem weer opgehaald. Heel goede service.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Wim, voor deze mooie review. Heel fijn om te lezen dat we je naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen.

Vriendelijk personeel en goede service!

Eerste bezoek aan deze garage. Vriendelijk personeel en goede servicekosten hier zeker terug.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Marco voor de mooie beoordeling. Maakt ons happy

Super service

Goede service bij aflevering van de auto. Fijn en kundig personeel

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Anne voor deze hele mooie beoordeling.

super klantgericht!

Het was vanaf mijn eerste telefoontje fijn contact en zeer behulpzaam. Heel vriendelijk en absoluut de moeite waard om vanuit de omgeving Den Haag naar Eindhoven te rijden. Wij hebben een goede en mooie auto. Ik beveel dit autobedrijf zeer zeker aan. Heel veel dank!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Ria, voor deze mooie beoordeling van ons bedrijf. Ons hele team doet alles voor een klant die blij ons pand verlaat.

Prettig, vertrouwd en persoonlijk

Prettig om op een klantvriendelijke manier geholpen te worden!

Top service

Mooie auto gekocht met goede voorwaarden

Super autobedrijf

Mijn vrouw en ik waren met spoed opzoek na een tweedehands goede bus gezien een nieuwe een levertijd had van een jaar en onze oude bus dit niet meer ging redden was dit onze enige optie. Bijna heel Nederland doorgereden kwamen we op de terugweg Bij Bos & Slegers terecht. Daar stond hij dan geparkeerd voor de showroom. Na een rondje om de bus was dit precies wat we zochten een grote bus met veel ruimte die er goed uitzag. Na binnen gegaan kwamen we met een zeer vriendelijke verkoper in gesprek die zich veel moeite deed. Na een proefrit beviel de bus ons uitstekend, vanbinnen leek de bus wel nieuw of dat er nooit in gereden was. Uiteindelijk de deal gesloten. Wij vertelde de verkoper dat onze Nood hoog was gezien de staat van onze oude bus en dat de nieuwe bus onze frietwagen moest gaan trekken. Hij vertelde ons dat ze er alles aan gingen doen om de bus zo snel mogelijk te kunnen leveren. Na een week konden we hem dan ophalen. Wel gepoetst en mooi ingepakt met een strik reden we dan met hem richting Limburg. Nu enkele dagen met hem hebben gereden en veel positieve reacties van onze klanten wat hebben jullie een mooie en vette bus zijn we er zeer blij mee dat we deal gesloten hebben. Na een paar kleine puntjes die weinig betekenis hebben belde ik de verkoper om dit mede te delen die zelfs in zijn vrijetijd de telefoon opneemt. Hij vertelde ons bel even na de zaak dan wordt er een afspraak gemaakt en wordt dit nog even nagekeken. Super. Wij raden Bos & Slegers dan ook aan, vriendelijk personeel, goede service, goede garantie en denken zeker met je mee. Bos & Slegers nogmaals bedankt Koen & Wendy 't Fritstaefke

Top bedrijf!

Vriendelijke en zeer behulpzame mensen met kennis van zaken!