De communicatie storing werd zeer professioneel opgelost.

Alles goed geregeld en een tevreden klant verliet de garage met een fijne auto

Super tevreden

Klantvriendelijk, ze denken met jou als klant mee en super blij met mijn nieuwe auto. Ik ging met een goed gevoel en mooie auto de deur uit.

Super klantvriendelijk

Wij zijn super goed geholpen. Fijne zaak wordt goed meegedacht, korte lijntjes, snelle reacties op mails. En de koffie smaakte heerlijk. Kortom wij zijn blij met de service en met de mini cooper cabrio !

• Verzekering N.v.t.

Dank jullie wel voor dit mooie cijfer. Wij wensen jullie heel veel plezier met en veilige kilometers in de mooie Mini Cabrio

Geen poeha, gewoon eerlijk

Zeer positief

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Joop voor deze heel mooie review!!

De ontvangst was zeer prettig ook het vervolg gesprek

Het was een aangenaam gesprek en vriendelijk ontvangen

• Verzekering ??

Dank je wel Jozet voor deze super mooie beoordeling. Fijn dat onze manier van werken zo gewaardeerd wordt! We wensen jullie heel veel plezier en veilige kilometers met jullie mooie nieuwe auto.

Klantgericht en snelle service

• Verzekering nog geen gebruik van gemaakt

Dank je wel voor deze geweldige review! Fijn te lezen dat ons team op alle gebied aan je verwachtingen voldoet!

3e auto die we hier kopen!

3e auto die we hier kopen, dat zegt genoeg! Als het ergens goed is dan hoef je niet te gaan zoeken naar een andere dealer.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Marc voor deze mooie review. Wij wensen jullie ook met deze auto veel plezier en veilige kilometers!

Altijd goede service.

Top garage bedrijf, vriendelijk, persoonlijke benadering (geen nummer), goede service, deskundig en vooral lekkere koffie.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Peter voor deze mooie beoordeling!

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf, weer een mooie auto voor mij geregeld

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Martijn voor deze geweldige beoordeling. We wensen jullie heel veel plezier en veilige kilometers met de supermooie auto!

goede omschrijving gekregen van de aan te kopen auto

goede info over de aan tekopen auto

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling!

Prima, klantvriendelijk

Vind alleen dat als ik een afspraak om 9:00 uur heb, en ik kom dan om 8:50, het mij tegenvalt dat ik pas om 11:00 sein groen krijg. Heb kortere APK’s meegemaakt.

• Verzekering N.v.t.

Goedemiddag, dank u wel voor dit mooie cijfer. Uiteraard worden onze APK's zorgvuldig uitgevoerd. Wij plannen hier 1,5 uur voor in. Bij uw auto is de verlichting nog afgesteld en zijn de ruitenwissers gereinigd en helaas ga je dan al snel richting 2 uur wachttijd.

Klantvriendelijk en vakwerk

Klantgericht en netjes alles volgens afspraak afgehandeld.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Leon, voor deze mooie beoordeling!

Direct geholpen. Erg klantvriendelijk.

Direct geholpen.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Anita voor de mooie beoordeling. We zijn blij dat we je meteen konden helpen. Koffie staat altijd klaar.

betrouwbaar

komt afspraak altijd na

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Peter voor deze mooie beoordeling! Tevreden klanten, daar doen we het voor.

fantastisch

Staan meteen voor je klaar. reparatie uitgevoerd naar tevredenheid.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Bert voor deze mooie beoordeling!

Prima service en heel klantvriendelijk

Eind juli heb ik een auto gekocht bij Bos & Slegers. Op mijn mail met vragen kreeg ik snel een antwoord. En ook in de showroom ben ik goed en zeer vriendelijk geholpen. Na een proefrit in de auto is de koop gesloten, met een lekkere cappuccino en een leuk gesprek. Ik raad Autobedrijf Bos & Slegers zeker aan!!

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Ilona voor deze mooie beoordeling. Wij wensen je heel veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe auto. En de cappuccino staat altijd klaar :-)

Dhr. en Mevr. Slegers zijn super aardig en stralen veel vertrouwen uit.

We hebben hier een auto gekocht. Waarbij we het directe contact met Dhr. Slegers heel fijn vonden.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Roger voor deze mooie beoordeling. Heel fijn om te lezen! Wij wensen je heel veel plezier en veilige kilometers met de auto.

Very good experience

The autobedrijf owner Mr Slegers has kept his verbal promises made one year ago. That was really nice. They have completed the service as per committed timelines and handed over the car.

• Would you recommend us? Yes
  • Yes

Thank you for this great review!

Prachtige VW Arteon gekocht

Prachtige VW Arteon gekocht bij Bos en Slegers. Keurige service gehad.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Ronald voor deze mooie beoordeling. We wensen je heel veel plezier en veilige km met de prachtige Arteon!

Altijd goede service

Garage waar onze auto's in onderhoud zijn, en zoals altijd goede service. Bij kosten altijd vantevoren een telefoontje om je goedkeuring te vragen.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Mark voor deze mooie review. Heel fijn om te lezen dat onze klanten blij en tevreden zijn. Daar wordt ons team ook blij van.

Zeer goede service

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en geholpen. In dringende gevallen wordt je auto zo snel mogelijk ingepland.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel Patricia voor dit mooie cijfer. We streven er altijd naar onze klanten met een tevreden en veilig gevoel weer op pad te laten gaan.

geweldig Autobedrijf en klant vriendelijk

heel klant vriendelijk en ze helpen jou graag met alles wat je moet weten. kortom uitstekend Autobedrijf.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze positieve review!

Snel, goed, auto gewassen, vriendelijk top service

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie review. Heel erg fijn te lezen, we zien U graag de volgende keer weer. Koffie staat altijd klaar!

Prima service elke keer weer.

Je wordt perfect ontvangen met een kopje koffie en vandaag zelfs met een ijsje vanwege het warme weer. Ze zijn altijd snel en accuraat. Geen enkel klacht dus, alleen maar lof.

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze super mooie beoordeling. Fijn dat onze klanten onze passie voor het vak en voor de klant achter de auto waarderen! Graag tot de volgende keer.

Geweldige garage

Kom hier al zolang ik een auto heb. Mensen zijn altijd vriendelijk en hulpvaardig

• Verzekering N.v.t.

Dank je wel voor deze geweldige beoordeling. Tevreden klanten, daar ligt onze passie.

Over Bosch Car Service