Fijn warm bedrijf met aardige mensen

Ik heb een goede ervaring gehad bij Bob en Slegers met dhr Gerard bij de aanschaf van een auto en ben daarbij zeer warm ontvangen en goed geholpen.

Nette afwikkeling APK

Nette afwikkeling APK. Prijs inclusief een kleine afstelling. Fijn.

Prettige klantbehandeling: rustig en vertrouwd

Samen met mijn moeder een kleine stadsauto gekocht. Ze doen echt hun best om ervoor te zorgen dat je je op je gemak voelt. Rustig door het koopproces heen gelopen en ook de aflevering was erg duidelijk en vertrouwd.

Super service !!

Zelfs op zondag een auto leveren !! top !!ik beveel jullie graag aan !!

Supersnelle en prima service

Defect aan mijn lampen 's ochtends gemeld, kon dezelfde dag nog terecht. Lampen vervangen terwijl ik wacht, en binnen no-time weer op weg! Tnx!!

Aan mijn aankoop heb ik een prettig en vertrouwd gevoel overgehouden

Bij het betreden van de zaak/showroom zag je de professionaliteit en oog voor detail er gelijk uitspringen, Mijn vrouw en ik zijn op een zeer prettige en deskundig manier geholpen door autoverkoper Willie Jan. Wij hebben een zeer goed gevoel overgehouden bij Willie Jan, heeft zich aan de afspraken gehouden en kwam zeer deskundig over. We zullen dan ook onze auto bij Bos & Slegers in onderhoud blijven houden. Over de duurzaamheid van de auto kan ik nog niet veel zeggen, alleen dat ie zeer mooi is en fijn rijdt.

uitstekend

Uitstekend service, Vriendelijke team

Goede snelle service

Vriendelijk deskundig personeel die goed met de klant meedenken en snel schakelen

Uitstekende service , contact en toffe auto !

Het was bij ons al meteen duidelijk toen we binnenkwamen , hier gaan we de auto kopen . We zagen de auto online en hebben gebeld voor een proefrit , duidelijkheid , fijne mensen . Gewoon helemaal goed !

Heel fijne (persoonlijke) bejegening en aandacht.

Heel mooi bedrijf. Vriendelijk personeel. Goede en rustige uitleg met oog voor persoonlijke benadering, bij de aankoop van de nieuwe auto.

Professioneel

Door Gerard Slegers goed te woord gestaan, duidelijke uitleg en meteen proefrit kunnen maken. Daarna goed inruilvoorstel huidige auto gekregen en de koop gesloten voor een andere auto.

Onderhoud en reparatie

Werken netjes en zijn attent

Weer prima opgelost!

Startproblemen, alleen bij koude motor, sloeg niet aan. Eerste dag na eindelijk toch te kunnen starten direct langsgeweest en laten uitlezen; niets gevonden. Dag erna weer hetzelfde, nu was hun verdere vermoeden een sensor, deze vervangen en de auto voor de zekerheid daar gelaten voor ochtend /koude start controle. Weer gefikst, doet het weer prima. Bedankt mannen!

goeie garage

wordt je netjes behandeld

Uitstekend!

Vakkundige mensen, denken met je mee, helpen in geval van nood en zijn altijd even vriendelijk. Ik breng mijn auto hier met het volste vertrouwen.

Goede service, nette levering.

Fijn geholpen. Gewacht met koffie.

Zeer goed geholpen

Super zoals altijd!

goede service en correcte aflevering. top

Mijn ervaring. 10 april breng ik de auto naar d garage voor APK en bandenverwisseling. De auto werd goedgekeurd.\r\nBij het ophalen zeg ik tegen Marcel dat de auto een raar jankend geluid maakt. Hij gaat luisteren en zegt dat het niet goed is. Startmoter, dynamo of airco? 15 april is de dynamo vervangen. Nuis hij weer prima. Mijn vraag is hoe het kan dat de auto met een dergelijk jankend geluid gewoon door de APK komt en dat mij pas nadat Marcel op mijn verzoek geluisterd heeft word verteld dat hij nodig nagekeken moet worden.