Helemaal prima, vakmensen en service gericht

Prima garage met vriendelijk personeel, vakbekwaam en zoeken altijd naar oplossing. Bij ophalen van beurt aan mijn auto zelfs de auto gewassen als service Dus super tevreden zijn we.

gewoon weg super

Vanaf het eerste telefonisch gesprek klikte het meteen .openheid humor. interesse.zelfs nog rondleiding in de werkplaats gehad. Ook de aflevering was super verlopen koffie met gebak .en de auto stond er werkelijk super bij .met een tas vol leuke spulletjes van Bos &Slegers BV dus ik raad het iedereen aan om een bezoekje te brengen als je een leuke auto zoekt . Groeten pieter

Een zeer goede ervaring vanaf de eerste tefefoon gesprek tot de aflevering

Eerlijk oprecht humor. Met alles zeer goed behandeld en een super mooie auto geleverd Iedereen aan te bevelen grtjs uit Nijmegen

Direct contact en afhandeling door Gerard Slegers. Alles wordt geregeld om het pure rijplezier te ervaren.

Je wordt netjes en vriendelijk behandeld. Afspraken worden na gekomen

Super net bedrijf

Super klantvriendelijk Open en eerlijk. We zijn blij met onze aankoop en bevelen dit bedrijf ook voor anderen aan!!

Goede, vakkundige en snelle service

zie bovenstaande

in een woord geweldig

winterset moest er snel op wegens omstandigheden ik kon meteen komen en ze werden snel gemonteerd wederom fantastisch geholpen zoals altijd dank jullie (team bos en slegers) voor de geweldige inzet

Super goed geholpen

Koop volgende keer zeker weer een auto bij Willians. Goed geholpen van begint tot eind. Echt een aanrader.

Bedrijf met kennis van zaken

Perfect garagebedrijf, vriendelijk en behulpzaam, een pluim voor Marcel Bos met ondersteuning van het hele team!

Betrouwbaar en vertrouwd

Al jaren klant tot volle tevredenheid.

Het was weer gezellig......en goede service!

Vriendelijk ontvangst. Vakkundig advies en uitleg. Ik breng met vertrouwen mijn auto voor onderhoud.

Matig reparatie

Waarom Matig Het handvat dat er op gezet moest worden zat na 2 dagen al weer los dat is toen weer snel gerepareerd, maar helaas na 4 dagen zat het weer los het is er gewoon op gedrukt en niet gelijmd zoals ik gevraagd had. en er blijkt ook dat er een pin ervan is afgebroken daarom zit dit niet vast. Wel vind ik dat ik klant vriendelijk te woord ben gestaan en geholpen vandaar geen onvoldoende.

Geweldige service!,

Ik kom al een aantal jaren bij Bos & Slegers, en ervaar telkens dat de service hier geweldig is! Bovendien zijn alle mensen hier héél erg vriendelijk en klantgericht!

Buitengewoon prettig contact, goede dienstverlening, en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Precies wat je wilt als je met een autobedrijf op zoek gaat naar een auto: vriendelijk in het contact, deskundig, en geïnteresseerd. Dan wordt de zoektocht een boeiende samenwerking met een mooi eindresultaat, waarmee iedereen blij is.

Gewoon gewelig

Snelle afhandelimg van mijn probleem

Goed.

Alles prima gegaan.

Zeer goede service!

Bij grote beurt van mijn auto, goed ingeformeerd over de reparaties en auto was klaar op de afgesproken tijd

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk,meedenkend,volgens afspraak.

Correcte afspraken via de receptionist/planner. Marcel Bos denkt met de klant mee en maakt correcte afspraken. Tevens als service de motorkap van mijn auto wederom glanzend gekregen, zonder het te vragen. Chapeau.

Eerlijke en open communicatie

Probleem snel opgelost

vakkundige mensen met een eerlijk advies

was enige jaren geleden bij Bos&Slegers voor APK, Een vakkundige keuring en werd niet onnodig op kosten gejaagd ! vr. groet, Andrew Garenfeld

Ervaringen waren uitstekend en blijven uitsteken

Gastvrij autobedrijf. Wordt altijd direct en goed geholpen. Denken in oplossingen, niet in problemen.

Fijn warm bedrijf met aardige mensen

Ik heb een goede ervaring gehad bij Bob en Slegers met dhr Gerard bij de aanschaf van een auto en ben daarbij zeer warm ontvangen en goed geholpen.

Nette afwikkeling APK

Nette afwikkeling APK. Prijs inclusief een kleine afstelling. Fijn.