Vertrouwen in diegene die mij geholpen heeft.

Meedenken Geeft advies Respecteert de wensen Uitleg geven, werkt keurig en hygiënisch.

Gewoon zo als het hoort. Fijn dat er nog zulke bedrijven bestaan

Goed en betrouwbaar

Fantastisch!

Fijne bedrijf en zeer prettig personeel. Veel technische kennis en staan altijd voor je klaar.

Opnieuw is mijn ervaring zeer positief.

Het is weer geheel naar wens verlopen,vriendelijk ,het is gewoon prima.

Prima.

Prima geholpen. Het zou wel fijn zijn als de auto wordt afgeleverd voor een beurt dat er belangstellend wordt gevraagd hoe je de weg naar huis vervolgd. Je zou maar niks geregeld hebben.

Goede garage met hele vriendelijke service.

Mechanische zowel als elektronisch is goede kennis in huis. Ik had her een tweedehands Opel gekocht, ben daarom een aantal malen voor service en onderhoud terug geweest, nar volledige tevredenheid.

Prettig, vriendelijk en zeer goede service

Keurig netjes en vriendelijk en vakbekwaam

Goed en vakkundig

Top service, goede communicatie en top kwaliteit onderhoudswerk

In 2014 een Opel Meriva gekocht en sindsdien kom ik nog jaarlijks terug voor het onderhoud en de APK. Een gemoedelijke sfeer, ruimte voor een praatje en heldere communicatie als het om de mankementen van de auto gaat. Oplossingen worden altijd geboden en men denkt ook goed mee met de klant. Reparaties worden goed uitgevoerd en er wordt zeker geen onnodig werk uitgevoerd. Ik kom hier heel graag en blijf dat wat mij betreft in de toekomst ook nog zeker doen!

Altijd een correcte service!

Vooraf een offerte, als er extra kosten zijn bellen ze van te voren op.

Jullie dienstverlening hoeft niet verbeterd te worden is en was gewoon goed

Betrouwbaar

Onderhoud correct en zonder problemen uitgevoerd.

Prima service. Jongens doen wat ze beloven.

Goed contact met de werkplaats. Denken goed mee en leggen duidelijk uit wat je kunt verwachten of wat er met de onderhoudsbeurten nodig is.

Prima Garage, correct geholpen

Goede service Vriendelijk personeel. Ze doen wat mogelijk is. Ik kom daar al sinds hun start

Goed personeel verstand van zaken

Keurig personeel vriendelijk met maar één ding ervoor gaan!!!

SUPER!

Ja, ik ben een zeer tevreden klant van Autobedrijf Blok.

Vriendelijke service en goed vakmanschap!

Vandaag mijn auto laten keuren bij Blok, ze hebben goed werk geleverd en ik mag er weer een jaar tegen aan. Bij onderhoud/volgende apk ga ik weer bij Blok.

Gemaakte afspraken worden nagekomen

De afspraken die gemaakt zijn worden nagekomen. Service is prima

Altijd goede ervaring

Wij komen al 40 jaar bij Peter Blok. Altijd goed, service en nw auto’s. Altijd naar volle tevredenheid.

Een hele fijn autobedrijf.

Duidelijke afspraken. Fijne mensen. Mijn auto is weer tip top In orde.

Professioneel advies en meedenken met de klant laat zien dat men betrouwbaar is!

-Prima communicatie richting de klant, daar ben ik erg tevreden over. -Heel goed advies gekregen van Mark, erg fijn als men meedenkt met de klant.

Prima, heldere communicatie.

Gemakkelijk afspraak geregeld telefonisch. Flexibele afspraak, ik kon ook later komen op dag van de beurt. Keuring kon er ook al bij naar gelang behoefte. Fiets als aanvullend vervoer, zo geregeld.

Uitleg gehad over een meting. Was duidelijk

Betrouwbaar, tevreden

Betrouwbaar, tevreden