Probleem over rekening heel goed opgelost

Goede beurt, snel klaar

Dit keer was mijn auto snel klaar en was het gekraak uit koppelingspedaal verholpen

Vakmensen

Flinke reparatie maar duidelijke uitleg en prima werk geleverd. Hier werken échte vakmensen.

Beurt binnen 1,5 uur geschied. Bedrag viel mee voor een jaarbeurt. Volgende keer vooraf prijsopgave aan klant meegeven. Is dan ook meer klantrvriendelijk. ( aandachtspunt!!

Ze leggen goed uit wat ze gedaan hebben met de auto

Garage met vakkennis en service

De garage had een prima oplossing om mijn wat oudere auto weer op LPG te laten lopen.

Zeer tevreden , netjes te woord gestaan en mijn auto wederom keurig verzorgd

Ben naar alle tevredenheid snel geholpen

Vlot, snel en goed geholpen !

Online een afspraak kunnen maken.

Goed geholpen, prima service!

Volgens afspraak

Goede en correcte afspraak

Super goed geholpen

Mijn auto schakelt weer als bijna nieuw ! Zeer tevreden :-)

Goed en correct geholpen

Alles naar wens en met 'n glimlach ondanks de warmte !

duidelijk

Prima werk afgeleverd

Grote beurt

Staan altijd voor je klaar met hun service en goede werk

Top service en top kwaliteit!

Ik heb mijn auto naar Lawrence Car Service gebracht voor een walnutblasting voor mijn Audi A6 2.0 van 2009. Hele goede service, maar vooral heel goed gecommuniceerd vanuit hun. Ik heb mijn vaste garage gevonden!

Ford kuga!

Afspraken zijn na gekomen, en werkzaamheden binnen afgesproken tijd uitgevoerd. Aangebrachte software werkt volledig als verwacht!! Vriendelijke groet Frans

Kom sinds een tijdje hier maar ben zeer tevreden over service en kwaliteit van Lawrence… Kom dan ook zeker in de toekomst terug hier. Je hebt het gevoel dat ze ook veel ervaring hebben en weten waarover ze praten. Samengevat een zeer prettig gevoel dus!

Goed en vriendelijk

Doen hun uiterste best om tot een tevrede afhandeling te komen.

Goede communicatie en reparaties worden zoals gesproken uitgevoerd.

Snelle en vakkundige service

Onze auto's zijn al jaren bij Lawrence Car Service in onderhoud. Je kan snel terecht voor periodiek onderhoud en ook onverwachte problemen worden moeiteloos en snel opgepakt.

Afspraak gemaakt en nagekomen

uitgevoerd wat afgesproken was. Op tijd klaar vlgns de afgesproken prijs. Aanbevelingen met offerte gekregen. Klaar voor de volgende stapen.

Polychemstraat 22

6191 NL Beek