Prima!

Duidelijke communicatie en afspraken, enorm vriendelijk en hele goede service.

Zeer tevreden en snelle afhandeling

Super website, makkelijk online een afspraak maken, zeer snel en goed geholpen. Vriendelijke personeel

Kundige monteurs, niets is hun teveel. Er heerst ook ‘n gezellige sfeer in de ontvangstruimte; koffie is snel gemaakt.

Voel me bekocht.

Met deze ervaring schrijven even gewacht met hoop op enige compensatie maar die komt niet. Dus hier mijn ervaring met Lawrence CAR service. Op 2 november 4 nieuwe banden laten monteren. Banden en velgen zaten helemaal onder montagepasta. Na het poetsen tot ontdekking komen dat velg beschadigd was, balanceer plakgewichten maar half op de velg zitten, niet de afgesproken band load index gemonteerd. Hierover gereclameerd zou opgelost worden maar hier hing een behoorlijk prijskaartje aan, geen compensatie dus.

Beste Wim, U kam de dag na montage terug met de mededeling dat alle velgen zwaar beschadigd waren en er nog wat montage paste op de banden/velgen zat. Onze monteur heeft inderdaad verzuimt de velgen/banden na montage te reinigen, dat hebben we de ochtend daarna ook netjes voor u uitgevoerd. Na reiniging bleek dat alleen de velg rechts voor schade had. Die velgschade rechts voor is in uw aanwezigheid beoordeeld maar zijn toch echt tot de conclusie mogen komen dat wij die niet veroorzaakt hebben. Er waren hele aluminium uit de velgrand en oude verf aanwezig. Waarom wij dan compensatie dienen te bieden is ons niet helemaal duidelijk. begrijp zeker uw teleurstelling, wil er graag in meedenken maar hebben u vanuit ons een correcte prijs stelling voorgesteld voor nieuwe 4-seizoensbanden welke u liever wilde. Wij hebben u aangeboden die op onze kosten te laten repareren uit coulance naar u als klant toe. dat wilde u echter niet. Vervelende situatie maar verteld u ons maar hoe we het naar tevredenheid kunnen oplossen.. Hoor graag van u, mvg Lawrence

De afspraak is snel gemaakt en de service is goed

Twijvelachtig

Na aankoop van mijn auto heb ik hem 10 maanden later laten apk keuren was er voor rond 1000 mankementen aan de auto na 10 maanden na aankoop de auto gebruikt olie dit heb ik zelf te laat bemerkt daarom twijfel ik dat bij aankoop van de aute daar allemaal niks is van gemerkt door de garage want mij was verteld bij levering kreeg hij nog een beurt

Beste heer Peters, Een occasion van 10 jaar welke 162000 km gelopen heeft kan een keer een kapotte uitlaat hebben. Een katalysator is helaas geen goedkoop onderdeel. Wij hebben u in 10 mnd nooit een keer horen vermelden dat u olie verbruik heeft, sterker nog, we hebben de afgelopen reparatie ook geen olie bij hoeven vullen. Ons doel is elke klant een tevreden en vertrouwd gevoel geven. dat is duidelijk voor nu bij u even wat twijfelachtig. We nodigen u graag uit tot een gesprek om samen e.e.a te bespreken met als doel na overleg ook u weer voor 100% tevreden te hebben als klant. We nemen contact met u op, mvg Lawrence

Uitstekend!

Vriendelijke persoonlijke benadering, vakkundig, goede service, snelheid en inplannen, eerlijk.

prima service

vakkundig / eerlijk & goede communicatie

Altijd goede service

Wordt altijd goed geholpen

Zo te zien correct werk afgeleverd.

Na de auto terug gekregen is de ervaring bij een temperatuur onder de 7 graden dat de gasinstallatie correct functioneert. Als dat zo blijft gaan is het helemaal goed.

Wordt altijd keurig te woord gestaan. Onderhoud of reparatie altijd correct uitgevoerd

Soms miscommunicatie ivm afspraken maar het word altijd super goed opgelost .dikke duim omhoog voor de service!!

Zeer tevreden en erg klantvriendelijk.

Gemakkelijk een afspraak gemaakt via de website, ben snel geholpen. De werkzaanheden werden netjes in de afgesproken tijd uitgevoert. En vooral waren de mensen erg klantvriendelijk.

Snel geregeld en goed resultaat

Snel geregeld en goed resultaat

Prima bedrijf

Bij Citroen 1.6 thp motor een walnut blasting laten doen. Motor loopt nu beter en de 306 storing is voorlopig niet meer terug gekomen. Jammer is dat de toegezegde foto’s bij de werkzaamheden zoals vermeld op de website niet toegestuurd zijn, waardoor ik geen beeld heb van vooraf en na de werkzaamheden. Verder ben ik tevreden over de service van dit bedrijf. Ga er zeker terug indien het nodig is.

Goedemorgen Mat, Foto's staan op uw app, door drukte in de werkplaats zijn we admin tech. wat vertaagd. mvg Lawrence

Top bedrijf waar ik al jaren klant ben

Laurence Carservice is een vakman. Hij weet goed waar hij mee bezig is en geeft ook een duidelijke mening. Vertrouw hem mijn auto dan ook altijd toe want weet dat het goed komt. Recent zelfs een andere auto bij hem gekocht. Super sjieke auto en goede prijs kwaliteit. Ben zeer tevreden.

Goede service snel geregeld

Op korte termijn een afspraak kunnen plannen en de auto kunnen brengen. Goede service en altijd telefonisch te bereiken. Auto binnen een paar dagen klaar en gepoetst terug, super! :)

Top garage

Vriendelijk en professioneel.

Zeer vriendelijk en snelle service.

Ik had een afspraak voor mijn vergeten APK keuring. Ik kon bij mijn eigen garage helaas niet terecht. Afspraak gemaakt bij Lawrence car service. Nou, ik ben zeer tevreden. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Aanrader!

Snel en adequaat geholpen door Lawrence Car Service!

Mijn accu had zijn beste tijd gehad en opeens stonden we stil. De volgende dag gebeld naar deze garage en we konden snel geholpen worden. Fantastisch!

Probleem over rekening heel goed opgelost

Goede beurt, snel klaar

Dit keer was mijn auto snel klaar en was het gekraak uit koppelingspedaal verholpen

Vakmensen

Flinke reparatie maar duidelijke uitleg en prima werk geleverd. Hier werken échte vakmensen.

Beurt binnen 1,5 uur geschied. Bedrag viel mee voor een jaarbeurt. Volgende keer vooraf prijsopgave aan klant meegeven. Is dan ook meer klantrvriendelijk. ( aandachtspunt!!

Polychemstraat 22 6191 NL Beek

Over Bosch Car Service