prima service

ook voor een snelle actie / reactie kun je bij LAWRENCE terecht | lampje vervangen bijvoorbeeld.

Zoals het hoort

Vriendelijk geholpen. Niet lang hoeven wachten. Uitgevoerde onderhoud was Top.

Goede diagnose en uitstekende dienstverlening.

Op advies van Lawrence een bandenwissel laten uitvoeren n.a.v. onstabiele wegligging auto. (vierwielaandrijving) Probleem is verholpen en auto ligt weer stabiel op de weg ! Fijne communicatie via tel en app. Dank aan Lawrence en medewerkers! Ik kom hier zeker terug voor een afspraak

Na een klein probleempje met water dat in de kofferbak van onze auto kwam zijn we terug gegaan naar de garage. Er was ergens iets mis gegaan met het aanbrengen van de trekhaak en daar door kwam er water in de kofferbak. Afgelopen dinsdag is dat verholpen !! Dus even afwachten en in de gaten houden maar we gaan er van uit dat het opgelost is. Dit viel uiteraard onder de garantie !!

Aanrader

Hele fijne garage die goed overlegt over het onderhoud en goed werk levert.

Update: Prima walnutblasting uitgevoerd

Begin november mijn Citroen C4 Picasso 1.6 thp naar Lawrence gebracht voor een walnut-blasting omdat ik voortdurend storingen kreeg mbt motormanagement. Na de servicebeurt was het probleem opgelost en nu na een ruime 3 maanden nog steeds alles prima in orde. De auto loopt goed en ik ben zeer tevreden. Het nasturen van de foto’s over de werkzaamheden, mbt. de in- en uitlaat kleppen waren duidelijk om het verschil tussen vuil en schoon te zien. Deskundige garage, die dit probleem goed en voor een redelijke prijs binnen eendag op afspraak opgelost hebben.

Wederom goede service.

In de zomer problemen gehad met de waterpomp, deze was vervangen maar ook de nieuwe pomp had een lekkage deze is zonder kosten direct vervangen. Bedankt.

Werd snel gehandeld

Snelle reparatie en goede service

Spoedreparatie probleemloos opgelost

Snel en goed geholpen!

Auto was precies als beschreven, heel netjes afgeleverd zonder poespas.

Goede ervaring

Super service

zeer goede

goede service werd direct geholpen prima.

Correcte afhandeling van mijn reparatie afspraak.

Auto werd volgens afspraak gerepareerd. Communicatie is prima.

reparatie in dezelfde dag klaar en een leenauto als vervanging

reparatie in dezelfde dag klaar en een leenauto als vervanging

GOEDE SERVICE

Afspraak maken is makkelijk. De auto wordt goed gerepareerd.

Heel goede service

Ben altijd heel goed geholpen en te woord gestaan. Ook heel goed meedenkend over problemen.

Vriendelijk en vakkundig

Nu meerder keren voor hier geweest voor niet standaard onderhoud maar voor zaken waar je niet bij elke garage terecht kunt , altijd top en vakkundig uitgevoerd . Ze weten hier waar ze mee bezig zijn . Complimenten aan het hele team

Garage waar je voor een goede prijs een auto kunt kopen en terecht kunt voor onderhoud

Zeer tevreden over mijn , een jaar geleden, bij Lawrence Car Service gekochte Volkswagen T-Roc. De onlangs uitgevoerde service beurt correct en tegen een goede prijs uitgevoerd.

Prima!

Duidelijke communicatie en afspraken, enorm vriendelijk en hele goede service.

Zeer tevreden en snelle afhandeling

Super website, makkelijk online een afspraak maken, zeer snel en goed geholpen. Vriendelijke personeel

Kundige monteurs, niets is hun teveel. Er heerst ook ‘n gezellige sfeer in de ontvangstruimte; koffie is snel gemaakt.

Over Bosch Car Service