Ik had een afspraak gemaakt voor een testrit, bij aankomst vriendelijk onthaald door Marc Custers en duidelijke uitleg over de auto gekregen. Na de testrit met Marc Custers om de tafel gaan zitten en een heel fijn gesprek gehad. Uiteindelijk dezelfde dag nog besloten om de auto te kopen naar aanleiding van de goede staat van de auto en de fijne begeleiding van Marc bij de aankoop. Bij het ophalen van de auto kwamen we erachter dat het knopje van de stoelverwarming helaas kapot was, zoals beloofd was dit enkele dagen later gerepareerd. Super service!

In een zin perfect.

Bijna 6 maanden gelegen een heel mooie dikke 535I GT gekocht en ben daarbij geholpen door verkoper Marc Custer. Auto gekocht met 6 mnd Bovag garantie. De afhandeling is prima verlopen, de auto stond te koop op winterbanden zonder zomerbanden wat niet echt optimaal is natuurlijk. Na enig onderhandelen werd er door Marc een keurige set zomerbanden bij geleverd. Bij aflevering een onderhoudsbeurt plus enige kleine gebreken keurig verholpen en op de afleverbon kenbaar gemaakt. Na aantal weken bleken de reactiestang rubbers aan beide zijde versleten en deze zijn na een belletje met Marc meteen vervangen. Nu na bijna 6 maanden blijkt de accu het te gaan begeven en ook deze wordt zonder problemen door het AUTOAZ team vervangen. In de diverse contacten met Marc is hij altijd correct en vriendelijk en oplossingen gericht tegenover mij als klant. Zeker de moeite waard om een volgende keer weer te bezoeken

Goede en snelle service

Enkele weken geleden via internet contact opgenomen om een proefrit te maken in een Peugeot 208. Bij aankomst enkele dagen later stond de auto al klaar en na het maken van de proefrit hebben wij rustig gesproken met Marc Custers over de auto, afhandeling van kleine puntjes, aankoop en overdracht. Binnen een paar dagen was de auto gereed en rijd ik nu al enkele weken met veel plezier in deze Peugeot 208. Auto AZ is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een degelijke auto.

Marc heeft mij top geholpen. Echt afspraken nakomen dat heeft hij goed begrepen!

Geweldig bedrijf uitstekend geholpen

Beste Marc Custurs, Graag wil ik je nogmaals bedankten voor de geweldige medenwerking De BWW X5 is echt een top auto Nogmaals bedankt, Met vriendelijke groet, E. Veen

Uitermate vriendelijk, schappelijk en daadwerkelijk klantgericht

Het begon met het contact via internet. Geen beloftes die niet worden waargemaakt maar concrete afspraken. Bij aankomst en zeer vriendelijke en ongedwongen ontvangst staat meteen alles gereed. Zelfs bij zeer kritisch commentaar mijnerzijds wordt alles in werking gezet om mij, als klant, niet teleur te stellen maar met gedegen wederwoord en vakmanschap te overtuigen en gerust te stellen. De verkopers en in mijn geval Dhr Marc Kusters komen zeer professioneel en vakbekwaam over. De kwaliteit van het personeel en van de sales en van monteurs is duidelijk merkbaar aan de antwoorden op de vele vragen die worden gesteld. Het sterkste punt is de after-sales. Hier was ik werkelijk verbaasd over. Alles wat ik heb gevraagd zoals onderhoudsboekjes, handleiding en lakstift wordt zonder enige vorm van moeite toegezegd en nagekomen. Dit bedrijf verdient een 10 en is een aanrader om zaken mee te doen. Ondanks dat het voor mij bijna 200km rijden is zal ik in de toekomst eerst daar via internet mij interesse tonen en een deal sluiten.

Vriendelijk en betrouwbaar

Op internet een mooie X3 gevonden voor een goede prijs. Voor mij helemaal andere kant van het land dus eea kon alleen via de mail. Een mooie prijs voor in te ruilen auto gekregen. Alle afspraken keurig in mail vastgelegd. Bij aankomst daar auto prima in orde en snel afgehandeld. Helaas bij aankomst thuis, bleken toch twee zaken defect. Contact opgenomen omdat ik geen garantie had genomen, maar wel vond dat de auto bij aflevering gewoon helemaal goed moest zijn. In overleg zijn de onderdelen opgestuurd die ik met gemak zelf heb kunnen vervangen. Al met al een bijzonder prettige ervaring!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na een afspraak gemaakt te hebben voor een bezichtiging en testrit was de auto bij aankomst net die ochtend verkocht. Jammer, aangezien mijn telefoonnummer wel in de agenda stond zodat er altijd contact zou worden opgenomen mocht een er andere koper komen. De reactie was \'mijn collega heeft niets doorgegeven\'. Daarna ook geen enkele moeite om überhaupt te helpen of om op te staan vanachter de servicebalie door de verkoopmedewerker.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Uitstekend geholpen door Richard Veltstra. Een hele mooie auto gekocht voor een scherpe prijs. De communicatie verliep helder en vlot. Vriendelijk personeel, zelfs op het einde van de dag. Binnen 3 dagen kon ik de auto al meenemen, zonder enige problemen. Kleine mankementen die tijdens het testen naar voren kwamen werden zonder problemen direct opgelost. Ik raad het aan om bij deze zaak een auto te kopen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht! Ik heb eind 2017 een Audi A3 gekocht met 120.000 km op de teller. Gevraagd aan verkope of de ketting vervangen is van de auto, aangezien dit type auto daar problemen mee kan hebben, was het antwoord van Marc, Ja. Tijdens de garantie periode is de waterpomp vervangen en is de auto nog 2 keer terug geweest omdat de motor, vooral s\'morgens, tikte en veel lawaai maakte. Er is toen een oil-flush gedaan en de monteur vertelde dat dit soort motoren altijd wat lawaai maken. November 2018 is de ketting kapot gegaan waardoor de motor helemaal kapot geslagen is. Ik heb mij laten vertellen dat het harde tikken van de motor al een voorbode van ketting problemen is. Ik heb nog contact gehad met Auto A-Z en ik moest dan de auto naar hun brengen om te kijken wat er aan de hand is. Ik heb dit niet gedaan omdat het niet meer onder de garantie valt en ik alles zelf moet betalen. Onder tussen heb ik een nieuwe motor in de auto laten zetten en deze loop als een zonnetje zonder tikken en lawaai. Dus deze motoren maken niet standaard een tikkend geluid zoals de monteur vertelde. Ik zal nooit meer een auto bij dit bedrijf kopen.

• Reden bezoek Andere reden

In een woord: Geweldig ! Kwam in contact met Marc Custers, voelde meteen een positieve klik. Marc was waanzinnig flexibel in zijn opstelling naar mij en heeft zonder problemen mijn 4 Golfjes Cabrio ingeruild op een bijzonder zakelijke en nette manier. Hoewel ik van plan was een Audi A5 cabrio te kopen, waarop Marc zijn inruilvoorstel had gebaseerd, kocht ik uiteindelijk een (goedkopere) Mini Cabrio. Marc schakelde snel en soepel, zodat de deal vlot rondkwam. Ik kan iedereen aanraden eens bij Auto AZ langs te gaan. De auto\'s die er staan, zijn netjes, perfect onderhouden (geschiedenis bekend) en strak geprijsd. Een vriendin van mij had overigens bij het ophalen van mijn Mini dezelfde fijne indruk, en bijna ter plekke een auto gekocht. Marc, enorm bedankt, ik hou je in de toekomst in de gaten. Bonno Mijnlieff, Amstelveen.

Zeer beleefd en accuraat. Iedere vraag was netjes beantwoord. Beschrijving auto was exact zoals hij eruit ziet en rijdt. Prachtige BMW 320!Marc, dank is groot!

Ja, prima verloop via Marc Custers.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Ook zeer prettig ontvangen. We zijn samen tot een mooie overeenkomst gekomen. Heel erg bedankt Marc custers dikke pluim naar jou persoonlijk en naar auto az voor alles service

Na een lange rit netjes ontvangen door Marc Custers met een heerlijke limburgse vlaai. Duidelijk verhaal, auto stond klaar en direct proefrit. After sales goed en correct. Geen typische autozaak waar de verkopers geen aandacht voor de klant heeft. Dank Marc

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afgelopen zomer contact gezocht met Marc Custers via de mail omtrent een mooie zwarte Opel Corsa. Waarna ik een snelle reactie kreeg, en ook meteen de inruilwaarde van mijn eigen auto wist. Paar dagen later kon ik gaan proefrijden, en de auto beviel meteen. Later die week kon ik mijn auto gaan ophalen, en ben tot heden nog zeer tevreden! Ik hoop nog lang plezier te hebben van mijn auto, maar in de toekomst zal ik zeker nog eens denken aan A-Z Heerlen.

Op zoek naar een gebruikte auto zijn wij uitstekend geholpen door Marc Custers. Prima offerte en deskundige uitleg. Echter bij het ophalen van de auto was Marc er niet en hebben we eigenlijk alleen een handtekening gezet en dat was het dan. Geen verdere uitleg en in de auto zijn nog een paar garage-onderdelen achtergelaten.

2 sterren: slechter dan verwacht

I warn you when I pay for a month, we did not get a car when we said we would get a car until the end of the month we give up on the road the car was ready. We did not have a complete car, no navigation after a phone call, we were ordered to buy and they will return the costs after sending the invoice contact I am not answering emails and phones. I do not recommend

• Service N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nalatigheid En een autoverkoper vind dat hij altijd maar in zijn recht staat, maar wat als iets nog steeds niet gemaakt is dan geven ze niet thuis. heel slechte nazorg en onbehoorlijke boze mensen aan de telefoon en o ja ze zeiden: moet je maar geen auto kopen in Limburg. niet echt proffesioneel zou ik zo zeggen

• Reden bezoek Andere reden

we hebben in augustus een BMW 318 m sport gekocht bij AZ Heerlen, onze verkoper was Mark Custers. wij zijn heel tevreden hoe we te woord werden gestaan en geïnformeerd werden over deze auto.na overleg kochten we de auto. toen we thuis kwamen werkte de centrale deur vergrendeling van de bestuurder niet, dit aan onze verkoper Mark Custers gemeld, die heeft meteen een afspraak voor ons gemaakt en het defectje laten repareren, vandaag ben ik bij marc langs geweest voor een klein deukje dat al in de auto zat. zoals afgesproken zou die er uitgedeukt worden, dit is vandaag gedaan. dus de service en de na service ,zijn we heel tevreden over. een tevreden klant. dank je Mark.

Klantvriendelijk , goed. Geholpen door Marc Custers.

Een mooie Alfa gekocht, goeie service en mooie showroom. Verkoper: Marc Custers

Wij werden zeer goed geholpen door Marc Custers van Auto A-Z. Alles is prima naar wens verlopen: de proefrit, de offerte, aankoop en feitelijke overdracht werden door Marc in goede banen geleid en we zijn heel tevreden met de auto.

Ik heb vandaag 7-9-2018 een bmw 335i coupe x-drive gekocht en mijn eigen auto een bmw 325i coupe daar ingeruild. Ik kreeg daarvoor een hele goede inruilprijs voor terug. Toen ik naar huis reed met mijn nieuwe bmw kreeg ik onderweg problemen met de temperatuur van de motor. Ik belde de garage en er werd direct actie ondernomen door de hr Richard Veltstra. Er kwam een wagen om mij en de bmw op te halen en terug te brengen naar de garage. Ik kreeg een splinternieuwe mini cooper mee als leen auto. Zodra de auto in orde is komen ze zelf de bmw bij mij thuis afleveren. Ondanks de pech die ik vandaag had ben ik heel goed geholpen door de hr Richard Veltstra.

Heerlenseweg 200

6371 HX Landgraaf