Snelle en correcte service

Goede en snelle service en communicatie

Goede ervaring

Mooie BMW 440i gekocht. Zonder proefrit....alles kwam betrouwbaar over. Rijdt geweldig ! Leuk contact met Lars. Alles volgens afspraak. Reageren snel op mail en app. Dus gewoon top !!

Wederom prima!

We hebben nu voor de tweede keer een auto gekocht bij AZ en komen er al jaren voor onderhoud. Altijd netjes, op tijd en komen afspraken na, open en transparante communicatie. Voor onderhoud altijd fijn en prettig contact. Voor de verkoop nu ook weer prettig contact. Kortom: top ervaring

Perfect. Alles volgens afspraak.

In 2018 een auto gekocht bij Auto A-Z. Na telefonisch overleg, vanuit Raamsdonksveer, alles perfect afgewerkt door Marc Custers. Nu in 2020 een onderdeel nodig, wat door Richard GRATIS is opgestuurd. Geweldig zo een service en dat nog na 2 jaar. Complimenten.

Goede service en alles volgens afspraak

Marc Custers heeft me goed geholpen bij de aanschaf van een occasion. De auto stond klaar voor de proefrit en ook bij oplevering geen verrassingen, alle afspraken zijn keurig nagekomen.

Onze ervaring mbt de aankoop van de BMW X5 3.5i is uitstekend. De koopovereenkomst is via Richard Veltstra tot standgekomen. De onderhandelingen waren prettig, afspraken duidelijk en de aflevering van de BMW was op een puntje na perfect

Goede en snelle service

Onlangs een mooie Opel Adam gekocht. Met dank aan Richard voor de goede en snelle service!

Goede klantenservice

Onlangs goed geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto. Marc Custers heeft ons het juiste advies gegeven waardoor we snel een beslissing hebben kunnen maken.

Absolute aanrader

Vandaag onze nieuwe auto gekocht bij Auto A-Z met inruil van onze eigen auto. De aankoop verliep ontzettend fijn en soepel. We waren enorm tevreden over de inruilprijs voor onze auto en de nieuwe auto is in geweldige staat. Speciale dank aan Richard Veltstra voor de fantastische hulp. Dikke aanrader.

Als vaste klant wederom het vertrouwen....

Mijn positieve ervaring met auto A-Z duurt alweer even en na weer een nieuwe auto uitgekozen te hebben bij Marc Custers, heb je echt weer het gevoel met professionals te maken te hebben.

Voor het eerst een auto gekocht, super service en ervaring!

Na telefonisch contact met Richard, kon ik direct terecht om mijn auto op te halen, ondanks deze rare situatie. Mocht uiteraard eerst een proefrit maken. Top service, zeker waard voor de volgende keer. Bedankt Richard.

Een wereld bedrijf!!!

Gisteren is mijn auto afgeleverd door Auto AZ in Heerlen. Marc Custers, wat een fijne vent die Marc, bij deze dus nogmaals bedankt Marc. Auto stond keurig te wachten in de showroom en alles was keurig gedaan geheel volgens afspraak en zelfs meer een set nieuwe voorbanden was toch ook maar even geregeld, de rit naar (2 uur)huis is perfect verlopen en als service word er ook nog even een lakstiftje na gestuurd! Voor de volgende auto ga ik zeker weer bij Marc een bezoekje doen, nogmaals bedankt!

Persoonlijke aandacht maakt alles beter!

Erg fijn geholpen door Richard met de aankoop van een Mini Cooper. Auto A-Z reageert snel en is punctueel. Wij zijn speciaal vanuit de Randstad richting het mooie Limburg gereden voor deze goede deal.

Zeer fijn en snel geholpen. Goed contact met Marc. Auto keurig opgeleverd

Prima. Beveel Az zeker aan.

Zeer fijn en snel geholpen. Goed contact met Marc. Auto keurig opgeleverd

Prima. Beveel Az zeker aan.

Goed geholpen, en goede prijs!

Marc Custers van autoAZ heeft me goed geholpen en zijn overeen gekomen over een goede prijs voor de BMW 3 serie die ik heb gekocht. Aflevering was prima en naar verwachting.

Prima garage en uitstekende service

Correct in de omgang en komen afspraken na

Zeer correct geholpen

Fiat 500 gekocht. geholpen door Marc Custers. op nette wijze geholpen ondanks dat ik geen "grote" klant was. proefrijden in 2 fiat's. stonden tijdig klaar. geen druk uitgeoefend en goed geadviseerd. ja zeker tevreden met de aankoop en de afhandeling

Super service, en heel klantvriendelijk.

Een goede service , en de klanten worden goed geholpen. Ook na aankoop nog interesse hoe de aankoop ervaren is.

Geweldige service door de Heer J van de B.

Top service!

Ik heb de aanschaf van mijn nieuwe BMW als zeer prettig ervaren en ben uitstekend geholpen door een top verkoper. Heel erg bedankt Marc Custers.

Vriendelijke en snelle service

Marc Custers heeft mij erg goed en eerlijk geholpen bij de aankoop van een AUDI A3 sportback. Afspraken nagekomen en zeer snel gehandeld ondanks dat hij zelf op vakantie was (nog persoonlijk contact gehad)!

Wat een fijn, behulpzaam, vriendelijk en professioneel autobedrijf!

Onlangs hier mijn oude auto ingeruild en een andere aangeschaft. Een prima inruilprijs gekregen en de prijs van de aangeschafte auto was alleszins redelijk. Ik werd prima geholpen door Marc, en de auto werd afgeleverd zoals afgesproken. Al mijn aanvullende wensen werden keurig uitgevoerd. Helaas moest er achteraf nog een defect aan de auto worden gerepareerd. Dat kwam pas later aan het licht, maar werd direct en zonder problemen, kosteloos, opgelost. Ik zou hier zo weer een auto aanschaffen, ook al woon ik hier op ruim 2,5 uur rijden vandaan. De (klant)vriendelijkheid, de service, de professionaliteit en de kennis van zaken heb ik als zeer prettig en goed ervaren. Marc is een verkoper met hart voor zijn klant en liefde voor het autovak. Bedankt voor de prettige gesprekken en aandacht die je voor me had. Grote kans dat je me weer ziet...

Goede eerlijke service

Verleden week een audi s5 gekocht. Eerst een prettig telefonisch contact gehad om informatie te vragen. Toen afspraak gemaakt om de auto te komen bezichtigen. Gezien Rijswijk - Heerlijk een behoorlijk eind is, heb ik kunnen afspreken dat de auto rijklaar was op de dag dat ik kwam kijken. Netjes opgehaald van het station en daarna alle tijd en ruimte om vragen te stellen, auto te bekijken en uitgebreid proef te rijden. Auto gekocht met de huisgarantie, waar oa een deels gevulde tank bij inbegrepen was. Deze was echter vrijwel leeg. Zonder te hoeven vragen hierdoor een leuke korting gekregen waar ik prima een aantal keer van kan tanken. Erg prettig.

Gastvrije, snelle en goede service

Marc Kusters heeft mij snel, goed en gastvrij geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto. Zeer tevreden over de communicatie, service en dienstverlening. Op basis van deze ervaring zou ik wederom terugkomen bij Auto A-Z.

Heerlenseweg 200 6371 HX Landgraaf