Goede communicatie en snelle service!

Onlangs een Mini Cooper gekocht. Geholpen door Marc Custers. Goede communicatie en snelle service! Tot nu toe erg tevreden!

Vlot, duidelijk, komen afspraken na en eerlijk.

Fantastisch geholpen

Zeer fijn geholpen.

Prima geholpen! Goede communicatie met verkoper Marc Custers. Auto stond klaar voor proefrit en bij aflevering! Tot nu toe zeer tevreden

Eerlijk en een goed gevoel

Onlangs een andere auto aangeschaft bij Auto A-Z met inruil van mijn oude auto. Via de mail contact gehad met Richard die mij iedere keer snel van antwoorden voorzag op de vragen die ik had. Kreeg op mijn eerste mail met het inruilverzoek snel een hele nette markt conforme inruilprijs voor mijn auto. Hierna nog gevraagd naar een complete BMW optiecode lijst, die ik ook weer snel in mijn mailbox had. Hierna heb ik besloten om de rit naar Heerlen te maken (rit van bijna 200km in mijn geval) om de nieuwe auto te bekijken en een proefrit te maken. Eenmaal aangekomen stond de auto al klaar voor de deur voor een proefrit. Richard overhandigde mij de sleutel en ik mocht op mijn gemak zelf een proefrit doen en m'n tijd nemen om te kijken hoe de auto beviel. Bij terugkomst was Richard uiteraard zeer geïnteresseerd in hoe de auto mij beviel, maar paste daarbij geen vervelende opdringerige verkooptactieken toe. De verdere afhandeling van de verkoop is daarna snel en accuraat verlopen. Pluspunten: - Gelijk een goede, markt conforme inruilprijs. - Eerlijke auto (geschiedenis en complete onderhoudshistorie van de auto was bekend). - Relaxte sfeer, geen opdringerige verkoop. - Je mag de tijd nemen voor een uitgebreide proefrit. - Verkoper zelf enthousiast over de auto's die er verkocht worden. Verbeterpunten: - Geen

Zeer goede ervaring gedurende het hele proces tijdens de aankoop van mijn BMW 1 serie! Veel dank aan de medewerker die mij hierbij geholpen heeft, Marc Custers!

Zeer positief

Ivm corona veel contact gehad via de mail. Dit verliep prima. kregen duidelijk antwoord op onze vragen. Proefrit vanuit huis en naderhand het afleveren van de auto aan huis ging ook goed. Marc nam echt de tijd om ons alles goed uit te leggen. Ook de gevraagde lakstift werd binnen een paar dagen geregeld. Top!

Zeer goed!

Via een online advertentie kwam ik op mijn huidige auto. Direct gebeld, serieus interesse getoond en kenbaar gemaakt dat dat hem ging worden. Ik ben stap voor stap op de hoogte gehouden door Marc Custers wat de status van de de auto was, van het nalopen tot aan de poetsbeurt bij de poetser. En op de dag van het ophalen is hij nog wat extra uurtjes gebleven om er voor te zorgen dat ik eigenlijk binnen een kleine 2 weken m'n huidige auto voor m'n oude auto (waar ik een goede prijs voor kreeg) kon ophalen. Wij hebben beide een auto gekocht/verkocht op basis van foto's en goed contact en dat spreekt wel van een goed wederzijds vertrouwen!!

Prettig geholpen!

Door Marc Custers op een prettige en kundige wijze geholpen. Auto werd thuis afgeleverd, gepoetst en wel.

Snelle service

Toen ik melde dat ik geïnteresseerd was in de auto, kreeg ik de volgende dag meteen al de proefrit. Ik kocht diezelfde dag de auto. 3 dagen later stond hij voor mijj deur!

Perfecte service, eerlijk en professioneel

Wij hebben de auto telefonisch / online gekocht. Hij is aan huis geleverd. Zeer tevreden!!

Top auto en komt afspraken na

Ik kwam laat aan voor de bezichtiging en de auto stond al netjes klaar buiten. Na een ritje met de BMW i3 bij Auto AZ was ik verkocht. Wat een modern design! Zowel van buiten als van binnen. Je zou niet zeggen dat deze uit 2014 komt. En ook de rijervaring was top. Heel stil en enorm krachtig. Na de bezichtiging had ik nog wat kritische vragen zoals over de accudegradatie en dit bleek slechts 10% te zijn. Dit is echt heel weinig. Dus ik wil Richard Veltstra bedanken voor het nakomen van zijn verplichtingen want zowel het doormeten van de accu, het controleren van de vloeistoffen en de reparatie van een onderdeel ivm een terugroepactie zijn allemaal netjes afgehandeld. Ook is de auto thuis afgeleverd. Wat was het een mooi gezicht om deze auto voor het eerst op de oprit te zien staan. Bedankt Auto AZ en bedankt BMW. Jullie hebben een auto gemaakt waar een zeer loyale Volvo rijder voor is gevallen. Chapeau!

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Eerlijk, duidelijk, zakelijk

Zeer aangenaam

Perfect, duidelijk en betrouwbaar

Marc Custers is de verkoper die mij heeft geholpen, perfecte communicatie en reageert snel. De auto nagenoeg online gekocht ivm de afstand, en alles klopte wat er besproken is. Thanks voor de vlotte afhandeling.

Goede service, mooie prijzen en een vakkundige verkoper

Zeer goed en plezierig geholpen door Marc Custers van Auto AZ in Heerlen bij het kopen van een auto. Een goede deal kunnen sluiten en alle gemaakte afspraken netjes nagekomen.

Mijn ervaring met autobedrijf A-Z was top.

Het contact met Marc was super vanaf het eerste moment. Klantvriendelijk en top in de communicatie. Dit bedrijf is zeer betrouwbaar! Auto ( BMW X4 ) was scherp geprijsd en in zeer goede staat. We genieten er elke dag van. Autobedrijf A-Z bedankt (met name Marc)!

Ik ben voor een prachtige Ford Edge met Richard Veenstra in contact gekomen met a-z auto's in Heerlen. Wat hij voor mij heeft gedaan om deze deal rond te krijgen is in een woord fantastisch. Dit bedrijf mag blij zijn met zo een fantastische werknemer. Chappo!

Goede en eerlijke service

Perfecte auto gekocht. Snelle en soepele afhandeling. Zeer vriendelijk en behulpzaam verkoopteam. Heel goed gevoel bij.

Vriendelijk en informatief!

Het contact met de Heer Veltstra verliep vriendelijk, snel en soepel.

Marc Custers het is met een woord geweldig. De BMW .M 5

Marc mijn ervaring met je als verkoper heb ik als plezierig ervaren . Ik ben zeer tevreden over de manier hoe je me hebt geholpen natuurlijk met zoon mooie bmw m5 kan dat bijna niet fout gaan. Het rijden in zoon auto is formidabel. nogmaals dank. Groet Arie van de Vooren.

TOP

Het is een hele fijne aankoop geweest van mijn Q3 Marc, is een prettige verkoper niets is hem teveel. Alles was tot in puntjes verzorgd.

Toppie!

Helemaal tevreden: Me happy!!

Uitstekende service, vriendelijkheid en behulpzaamheid

Een hele tevreden ervaring met verkoper Marc Custers. Heel klantvriendelijk. Heel behulpzaam.

Geweldige service

De 1e keer een auto bij Auto AZ gekocht waar we super geholpen zijn door Marc Custers. Niks was te veel gevraagd, goede hulp, service en snelle levering, kortom een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een andere auto. Wij zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen maar ook terug komen indien we weer toe zijn aan een andere auto.