Voor de koop goed

voor de koop goed als auto gekocht is komt men belofte niet helemaal na jammer. Ik zou 4 nieuwe banden kunnen kopen tegen hele mooie prijs omdat ik de auto bij hun gekocht had ik was meer kwijt bij hun 510 euro. Bij bandegara tot mijn verbazing 410eur. Niet zo netjes oja de zelfde banden jammer

Behulpzaam en met veel rust vragen beantwoord

Niet opdringerig, rustig en afspraken nakomend betreffende APK en beurt van Ford Focus die ik gekocht heb. Inruil was geen probleem, en geen discussie nodig.

Behulpzaam, eerlijk en open

Heel warm ontvangen, positief benaderd en vooral niet opdringerig. Prijsafspraken heel eerlijk verlopen zonder vervelend gevoel erbij. Ik kan nog niet spreken over de ervaring met de auto over een langere periode, maar na 1 dag geen op- of aanmerkingen

Betrouwbaar, vriendelijk, niet te beroerd om een klant het naar de zin te maken.

Grote klasse, fijn en goed bedrijf.

Alleen maar lof en een dikke pluim voor Creusen Cars

Zijn al meer dan ongeveer 20 jaar klant en steeds tevreden . Pas geleden onze alfa ingeruild en een Nissan Qashqai gekocht. Ontzettend tevreden altijd eerlijk en oprecht behandeld autos twee alfa's altijd in onderhoud gehad en altijd alles goed en zonder problemen en volle tevredenheid behandeld. Bij Cristiaan en Danny van Creusen Cars kun je vol vertrouwen een auto aanschaffen. Wij zij trots op onze nieuwe aanwinst Detlef en Yvonne

Doen wat ze beloven

Alles gaat zoals overeen gekomen.

zeer goed

zeer goede uitleg en staan altijd voor je klaar heel mooie auto gekocht en mijn auto voor goeie prijs ingeruild

Vrijblijvend en vriendelijk.

Vriendelijk, duidelijk, klantgericht.

Een top bedrijf klantvriendelijk

Een auto bedrijf die ik meer dan kan aanraden vriendelijke mensen denken met je mee en geven juist dat beetje meer service waar menigeen bedrijf een voorbeeld kan nemen. Was ervoor de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Auto verkocht daar gelaten en een leenauto gekregen tot dat mijn auto die ik daar gekocht had klaar was. Dus mocht je een auto zoeken ga naar Creusen auto.

Goede en snelle service

Snelle service en zekerheid

Goeie service

Snel, efficiënt en vriendelijk

Vanuit bergen op zoom naar Heerlen gereden om te kijken naar een Renault Clio estate. Het viel meteen op dat de auto’s in het bedrijf er goed uitzagen. De Clio had een zeer redelijke prijs voor zijn conditie en kilometer stand. Goed voorgelicht en no nonsense. Ook met het inruilen van onze oude auto geen onhandig gedoe, meteen duidelijk. Klein minpunt is dat het kenteken nog niet binnen was en ons dat niet bekend was. Hierdoor moesten we de rit een week later nog eens maken. De vertraging van de aanvraag was vooral Corona gerelateerd en buiten de schuld van alle partijen om. Goed geholpen, vriendelijk en to the point. Zeker een aanrader

Ondanks dat ik geen klant van jullie ben ,hebben jullie mij super geholpen met vervangen van een wel

Ondanks dat ik bij jullie geen klant bij ben , hebben jullie mij super geholpen met vervangen van een wiel grt Benno koenen

Uitstekende service, klantvriendelijk en ik heel tevreden met de gekochte auto.

Klantvriendelijke benadering, oprecht en kwalitatief uitstekend.

Straight to the point!

Heel erg efficient, snel en uitstekend geholpen!

zeer goed

zeer goed zeker een 10 waard

Super!!

Ze zijn super klantvriendelijk! Een mooie betrouwbare auto gekocht voor weinig geld! En toen ik in de eerste week een probleem ermee kreeg ben ik gelijk geholpen ik had geen garantie maar toch hebben ze alles vergoed! Super! Hier kom ik zeer zeker vaker terug!!!

Perfecte service heel erg klantvriendelijk en medenkend. Altijd wordt ttijd gemaakt om alles goed te bespreken.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Auto gekocht zonder garantie. Koppakking kapot. Zonder enige twijfel gerepareerd zoals het hoort, en geen ja maar verhalen. Top!

heel tevreden je wordt goed geholpen en een snelle service en heel vriendelijk personeel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een fijne, snelle en adequate service gehad. We hebben met hun hulp een mooie en betrouwbare auto gekocht!

Goede service en vriendelijk personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snelle service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima service. Snel, accuraat, persoonlijk, betrokken. Had met spoed een andere auto nodig. Binnen no-time alles geregeld qua auto, apk, papieren etc..

• Reden bezoek Andere reden