Perfecte service

Behulpzaam personeel en degelijk advies

Zeer vriendelijke service! En mooie goed onderhouden auto’s. Super blij met mijn nieuwe auto.

Enthousiaste verkopers die goede uitleg geven.

Ik kwam voor een Renault captur. Duidelijke uitleg gegeven en ik mocht meteen een proefrit maken. Goede prijs aangeboden voor mijn scenic. De koop was eigenlijk snel geregeld.

Snel en super geholpen

Goed en betrouwbaar

Houden zich aan de afspraken. Voeren werkzaamheden uit die je kunt vertrouwen Ga graag terjg

Mijn ervaring is goed

Goeie service en heel vriendelijk geholpen

Heel tevreden. Nieuwe ruitenwissers

Vriendelijk en fijne service

Dacia Lodgy Stepway

Onlangs een Dacia Lodgy aangekocht met verkoper Christiaan bij Creusen Enkele kleine puntjes werden meteen snel netjes en vakkundig opgelost. Er werd ook rekening gehouden dat we dezelfde week op vakantie gingen,waardoor de auto nog snel even in orde werd gemaakt. Ik raad Creusen zeker aan en misschien ook wel voor een volgende aankoop terzijner tijd. Nogmaals hartelijk bedankt Gr Arno en Wendy

Mijn ervaring is goed Klantenservice is prima

niet eerlijk

Dhr Cristiaan houd zich niet aan de telefonische afspraak. Na foto s te hebben gestuurt van mijn auto zijn we tot een inruilwaarde van de auto gekomen. Daar wij 2 en half uur naar het bedrijf moesten rijden was het voor ons belangrijk te weten wat we ongeveer voor onze auto terug zouden krijgen. Eenmaal bij het bedrijf gekomen proefrit met de betreffende auto gemaakt en de hr.Cristiaan met onze auto proefrit gemaakt. Beide auto's voldeden naar behoren. Bij onderhandeling gaf dhr.Cristiaan 1500 euro minder voor de inruilauto terug dan was afgesproken. Dhr bleef volhouden dat hij dit niet had gezegd, Met als gevolg met niks naar huis en weer 2 en half uur rijden voor niks, Erg jammer, Wij rijden al 5 jaar in onze auto hebben hem keurig onderhouden er was dus niks op aan te merken, Voor ons dus GEEN Creusen Cars meer

Uitstekend geholpen

Top.

Perfect, zoals altijd, bedankt voor de goede zorgen.

Top auto's, zeer vriendelijke eigenaar en medewerkers

Mei 2021 Mercedes B klasse gekocht bij de firma Creusen. Goede inruil prijs gekregen. Eerste rit stil gevallen met een defect inspuitstuk door ANWB teruggesleept naar firma Creusen. Deze hebben ons direct voorzien van een leenauto en hebben de problemen kosteloos opgelost. Februari 2022 twee auto bij de firma Creusen gekocht. Kortom: wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening welke de Firma Creusen aanbiedt.

prima geregeld

alles prima geregeld en afgehandeld conform afspraken

Vriendelijke en heel behulpzame verkopers, echt een top zaak

Wij hebben een auto gekocht bij Creusen Cars, kregen een goeie inruil voor onze auto. We zijn super geholpen door verkoper Danny. Mochten passen of rolstoel erin paste, proefrijden was ook geen probleem, reden auto voor ons uit de showroom. Stoelverwarming deed het niet, dat was geen probleem hebben ze achteraf nog gemaakt. Dit bedrijf echt een aanrader, wij gaan zeer zeker nog eens terug.

Prima en snel geholpen

Top behulpzaam bij het vinden van een geschikte auto voor ons

Ofschoon men de voor ons geschikte auto ter plekke niet aanwezig was, hielp men ons met zoeken naar een zaak waar hij wel was. Een top service wat ons zeer verraste. Zeer collegiaal naar andere zaken toe en een verrassende hulp voor ons. Dank je wel

Helemaal verkocht!

Mijn zoon had een hele mooie tweedehands Audi S5 gevonden op internet. Direct zaterdag naar Heerlen en uitstekend ontvangen door Danny. Proefrit gemaakt en we waren helemaal verkocht. Een top wagen!

Zeer nette showroom met mooie auto’s

Danny en Christiaan bedankt voor het prettige contact en de goede deal. Wij zijn super blij met de mooie auto. Het was de rit van bijna 2 uur helemaal waard.

Altijd alles naar tevredenheid behandeld

Altijd vriendelijk, behulpzaam en krijgen een perfect verzorgde auto altijd terug.

Goede service vlotte levering top

Van Uit Friesland een nice car gekocht bij dit bedrijf , vriendelijke ontvangst goede prijs kwaliteit.

Ik kon gelukkig meteen komen.

Alles is netjes gemaakt .