Grote ***

In September jl hier een auto gekocht met het bedoeling deze uit te exporteren en in Spanje in te schrijven. Als je dit doet krijg je een deel van de BPM terug. (in dit geval rond de 2800 euro) Meerdere keren gevraagd of dit klopte en zeker was dat deze BPM terug betaald zou worden, JAZEKER zei Christiaan (eigenaar) en IK zorg hiervoor. Bij de betaling nog even geprobeerd om het BPM bedrag in mindering te brengen maar dat was te gecompliceerd ivm de boekhouding. Neen ik zou dit bedrag maar gewoon meebetalen hij zorgde wel dat ik dit terug kreeg. Dit was voor mij erg belangrijk omdat een soortgelijke auto met minder kilometers elders in het land te koop was, weliswaar 2 jaar ouder maar daar zat geen bpm meer op. ( Neen ik zou dit bedrag maar gewoon meebetalen hij zorgde wel dat ik dit terug kreeg.) Mogelijk had ik daar wat alerter moeten zijn. Vervolgens werd er afgesproken dat als er iets mis zou zijn met deze bpm teruggave ik de auto zou kunnen terugbrengen, DAN DENK JE DAT HET WEL GOED KOMT. Auto betaald en meegenomen hij zorgde voor de BPM. In december gebeld met deze handelaar, neen er was nog niets aangevraagd, hij was aan het wachten op de inschrijvingspapieren van Spanje, ECHTER deze vraag was aan mij NOOIT gesteld en ook in onze gesprekken nooit over gehad. In allerijl deze papieren opgestuurd en 9 februari een afwijzing van de belastingdienst. Volgens de belastingdienst kon de BPM niet op mijn naam teruggevraagd worden. Gelijk hierover 10 febr hierover gebeld, Ó dan zouden ze het opnieuw gaan aanvragen. Op 13 mrt was ik gelukkig In Nederland en even langs gegaan bij deze garage, nadat ik de belastingdienst had gebeld. Nee er was geen verzoek binnen maar ze lagen 10 dagen achter met de poststukken. Resume op 10 febr gebeld en begin maart nog geen verzoek binnen. Tijdens mijn bezoek kreeg ik te horen dat dit toch zeker wel verstuurd was en Danny (personeelslid) bevestigde dat. Oke maar weer afwachten dan van hun kant natuurlijk niets meer gehoord. VERVOLG

Prima autobedrijf!

Als vanouds betrouwbaar met hedendaagse passende service . Mooie auto gekocht! Bedankt!

Eerst een beetje onduidelijk

Auto gekocht met meeneemprijs . Had meteen pech ermee. Maar met meneemprijs heb je geen garantie of er iets groots aan de motor zelf. Garantie bij gekocht en naderhand goed geholpen

Vriendelijke sfeer

Goede zaak!

Heel tevreden, ik koop hier mijn 2e auto.

Kan er altijd prima terecht.

Zeer betrouwbaar.

Meerdere autos bij dit bedrijf gekocht. Erg tevreden over de aankopen en de service daarna. Ook de ervaringen met het uitvoeren van onderhoud na langere tijd zijn super goed. Vriendelijke mensen die goed met je meedenken en die niet alleen maar gericht zijn op snelle verkoop. Echt aan te raden.

Prima en keurig op tijd geregeld.

Prima en keurig op tijd geregeld.

Zie onder

1 De reservesleutel is nog steeds niet in orde 2 De registratie van de onderhouds-interval beurt klopt niet 3 De gevraagde update van het navigatie-systeem dient bij de dealer uitgevoerd te worden.....

Betrouwbaar

Door de jaren heen al ongeveer 7 auto's daar gekocht. Tot nu toe altijd goed behandelt en realistisch te woord gestaan.

Vriendelijk personeel en zeer goede service!

Ben al een paar keer daar geweest sta telkens weer versteld van de brede keuze in auto’s en de lekkere koffie! Zeer te spreken over Danny die me zeer goed geholpen heeft! Bedankt!

Werk wordt goed uitgevoerd Vertrouwd

Vreselijk

Mijn zoon en ik auto gekocht, beide autos met mankementen, o.a. kapotte accu, versleten ruitenwissers, kapotte koelwatertank, alles binnen een paar weken, 1 jaar garantie a me hoela, geen garantie, geen service.

Het was wel lang Wachten

Het was wel lang wachten

Ik ben ontzettend fijn geholpen geworden bij het kopen van mijn eerste auto!:)

Ik heb een paar maanden geleden mijn eerste auto gekocht bij Creusen Cars en ben er ontzettend blij mee! Bij Creusen Cars kreeg ik fijn en eerlijk advies en werd ervoor gezorgd dat ik mijn auto in super goede staat kon komen ophalen! Als ik iets aan mijn auto heb staan ze voor mij klaar en zorgen dat het netjes en eerlijk word opgelost. Creusen Cars, hartstikke bedankt voor jullie goede hulp! Kortom, super tevreden over het kopen van mijn eerste auto bij Creusen Cars!

Klantvriendelijk.

Klantvriedelijke en met kennis van zaken benadering door de medewerkers.

Slecht

Laat altijd een keuring plaatsvinden als je bij Danny ( creusden cars)een auto koopt. Verkoopt auto's met schade. Proberen ze weg te moffelen. Onbetrouwbaar autobedrijf!! Kijk uit!

Helemaal top

Bij een lekkere kop koffie meteen geholpen .

Snel en vriendelijk.

zie boven

Super tevreden met Creusen Cars

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe fantastisch mijn ervaring was bij Creusen Cars tijdens de aanschaf van mijn Ford Puma. Vanaf het moment dat ik contact had met Danny, ontving ik deskundig advies en stond hij klaar om al mijn vragen te beantwoorden. Allereerst wil ik mijn oprechte waardering uitspreken voor de uitstekende klantenservice die ik heb ontvangen. Danny nam de tijd om naar mijn wensen en behoeften te luisteren, en gaf me advies op maat om ervoor te zorgen dat ik de goed werd begeleid. Wat me het meest opviel, was de transparantie en eerlijkheid waarmee Creusen Cars te werk ging. Er waren geen verborgen kosten of onaangename verrassingen. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik voelde me volledig op mijn gemak tijdens het gehele aankoopproces. De Ford Puma zelf heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Het is een absoluut pareltje op de weg, met zijn stijlvolle design, geavanceerde technologie en uitstekende prestaties. Elke keer dat ik achter het stuur stap, voel ik me opgetogen en enthousiast. De ritten zijn comfortabel, en ik geniet van de soepele acceleratie en responsieve besturing. Bovendien was het after-sales team van Creusen Cars even indrukwekkend. Zo hebben zij mij geholpen met de update m.b.t. de bezorging van mijn auto op een veilige plek. Al met al, mag ik meegeven dat dit een geslaagde en succesvolle ervaring is geweest. Tip: handig als in de service ook kort wordt meeverteld over de FORD-pass app. Die schijnt dus een redder te zijn voor een drukke ondernemer die alles bijelkaar moet onderhouden. Met de handige push notification krijg ik optijd een melding over de bandenspanning, olie update en benzine verbruik. Verder kan ik ook makkelijk een Ford dealer/service afdeling via de app vinden en een afspraak in plannen. De app houd dus heel veel bij en doet automatische meldingen.

Mijn ervaring is goed

Goede service en snel geholpen

Goede service en snel geholpen

Redder in nood!

Onderweg van Vijlen naar Rotterdam begint ineens een geel motormanagementslampje van onze Fiatcamper te branden. Oei! Ook verschijnt de boodschap "motor laten controleren". Tot ons geluk zijn we vlakbij een benzinepomp met een Bovaggarage ernaast. Helaas konden ze de motor niet uitlezen, dat kan alleen een Fiatdealer.... Dat vermoeden wij al: Maar, zo wisten ze te vertellen, in Heerlen zit een Volvodealer ook met Fiatgarage. Voorzichtig daarheen gegaan. Die bleek geen Fiatdealer meer te zijn en kon ook niet "uitlezen". Maar zo zeiden ze Creusen Cars is een Fiat dealer, die kunnen u wel verder helpen. Weer behoedzaam met een nog steeds brandend lampje verder gereden naar Creusen Cars. Aldaar de heer Danny Wijler ontmoet. Wat bleek? Die is al tijden geen Fiatdealer meer, maar had wel een goede mentaliteit! Wat een verademing, deze man, eindelijk wat hulp. Danny belde gelijk een andere Fiatdealer in de buurt op, weer pech: Die waren het bedrijf aan het verhuizen. Toch gaf Danny niet op en belde een ander bedrijf. Die hadden geen tijd maar Danny had misschien een mogelijkheid mijn camper zelf uit te lezen. Dat lukte! Telefonisch overleggend met de monteur werd geconcludeerd dat er toch mee verder gereden konden worden. Lampje werd ook uitgeschakeld zodat de herinnering op het dashboard ook verdween. We konden weer op weg. Uiteraard met het advies z.s.m. een Fiatdealer te bezoeken. Behoedzaam de 180 km naar huis zonder problemen afgelegd. Danny nog hartelijk bedankt voor je doorzettingsvermogen en ik hoop dat het biertje morgenmiddag na werktijd(!) goed mag smaken! met vr gr. Hanneke en Rens

Ronduit slecht

Verkoopt mij een Audi A3 wat achteraf schade heeft. Wordt niks over verteld bij verkoop. Helaas kom je er een week achter, maar had ik beter moeten kijken is het antwoord van deze dit autobedrijf. Doen er verder ook niks aan Ook geeft hij aan dat er onlangs nieuwe remblokken gemonteerd zijn. Na 2 maanden auto naar een autobedrijf gebracht en moesten alle remblokken vet worden. Mensen kijk uit met dit autobedrijf. Onbetrouwbaar. Vertellen leugens. Mij zie je er nooit meer. Dus jullie zijn gewaarschuwd. Ik zou een deur verder kijken.

Prettige ervaring met vriendelijke medewerkers

We wilden een proefrit maken in de Renault Scenic, maar zagen in de showroom ook een Tiguan staan die er goed uitzag. Beide auto's werden voor ons buiten gezet voor een proefrit. Uit eindelijk met de Tiguan naar huis gegaan. Vriendelijke medewerkers en erg flexibel en behulpzaam.