1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ben geen klager maar na twee weken geen reactie te hebben gehad op mijn mail aan Rico wil ik dit kwijt. Wij hebben in 2012 een Wilk caravan gekocht bij Rico en tot aan afgelopen jaar nooit klachten gehad over hoe het contact was, altijd correct en prima uitvoering van de werkzaamheden aan onze caravan. Dit jaar loopt het anders, na de uitgevoerde BOVAG onderhoudsbeurt ontdekten we zelf bij toeval dat er lekkage had plaatsgevonden aan onze caravan. Bij Rico terug geweest en men vond dat ze dat zelf hadden moeten zien, maar vooruit waar mensen werken! Wegens drukte gaf men aan pas zes weken later tijd voor herstel te hebben, ok caravan weer terug in de stalling om erger te voorkomen. Na zes weken volgens afspraak op vrijdag de caravan bij Rico gebracht vol vertrouwen dat het euvel hersteld zal gaan woorden. Maandag morgen 09.15 uur word ik gebeld door de monteur van Rico, die zijn eerste dag na zijn vakantie weer aanwezig was, met de mededeling te veel werk geen tijd breng de caravan maar in het najaar weer eens. Met andere woorden geen zin het is me teveel werk zoek het maar uit, plakker aan de buitenkant en de groeten. Met stoom uit de oren heb ik de caravan weggehaald om daar nooit meer te komen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vanwege een nieuwe woning dreigde onze campervakantie,waar wij ons erg op veheugden,door persoonlijke omstandigheden niet met de boekingsovereenkomst te verenigen. Dankzij de coulance en de super medewerking van RICO RECREATIE zijn we toch tot een compromis gekomen zodat we toch met een Camper van RICO RECREATIE op vakantie kunnen. Top!!!

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Dit was onze allereerste ervaring met het kopen van een camper en dus best spannend. Een hartelijke ontvangst en alle tijd werd er genomen om ons alles uit te leggen, te laten zien en ervaren. Gisteren hebben we de camper opgehaald en de rode loper lag voor ons uit en weer voelde het alsof we thuis op bezoek waren bij een warm familiebedrijf. Er werd aandacht besteed aan extra\'s en tips om ons alvast iets bekwamer (en compleet) op reis te sturen. Dank Ronald, Bram en Jolanda voor alle goede zorgen ! We zijn heel blij met onze eerste camper. Hartelijke groet, Mark & Mariska

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Tot nu tot.....alleen maar positief !!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

We hebben een \"jonge\" occasion, Carado T35 uit 2017 gekocht bij Rico en onze Knauss Sport traveller ingeruild. We zijn uitstekend en heel professioneel te woord gestaan door Koos en hebben prima zaken gedaan. De mooie bloemen bij aflevering waren de kers op de taart. Met een heel goed gevoel zijn we met onze nieuwe camper naar huis gereden.

Jonge gebruikte Camper aangeschaft

2 sterren: slechter dan verwacht

Zeer slechte ervaringen v.w.b. nakomen afspraken en zeer gebrekkige communicatie (verlagen inruilprijs, laten vervallen van beurskorting, samen circa € 3.500,-, en herhaald pas reageren na herinneringen). En als klap op de vuurpijl, het niet uitbrengen van een offerte voor de aankoop van een Dethleffs Pulse camper. Heb inmiddels elders een nieuwe camper gekocht.

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Zeer bekwaam personeel die voor een goede voorbereiding zorgen zodat je goed op vakantie kan gaan

• Reden bezoek Andere reden

Hele leuke vakantie gehad met een geweldige camper. Wij hebben voor 2019 al geboekt. Tot juli!

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Eerste contacten i.v.m. aanschaf nieuwe camper. Prettige ontvangst, adequate / deskundige voorlichting en support, contacten met alle medewerkers verliepen aangenaam. Goede en hulpvaardige inzet om zo goed mogelijk op alle vlakken te kunnen ondersteunen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

We hebben een nieuwere camper gekocht. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. We zijn zeer tevreden.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Prima geholpen bij aanschaf van gebruikte camper. Uitstekende nazorg bij enkele kleine gebreken. Goed en naar tevredenheid opgelost. Vriendelijke ontvangst en deskundige monteurs. Zeker aan te raden om een gebruikte camper te kopen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Op aanraden van goede vrienden hebben we een bezoek gebracht te Loenen aan de Vecht. We zijn zeer goed geholpen bij de keuze van een passende camper voor onze droomreis volgend jaar, een absolute aanrader.

• Reden bezoek Andere reden

Wij hebben als gezin voor het eerst een caravan gehuurd bij Rico, zeer deskundige verhuurspecialisten hebben ze hier. We kregen een bijna nieuwe caravan mee. Wat een aanrader is het om op vakantie te gaan met een caravan van Rico, de gelukkige gezichten van onze kinderen op de camping zijn onvergetelijk. Rico bedankt!

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Altijd tijd voor je. Vriendelijk, behulpzaam en deskundig

• Reden bezoek Onderhoud

Prettig contact. Goede afhandeling. Aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

In juni 2018 hebben wij een gebruikte camper gekocht bij Rico recreatie in Gieten. Zijn zeer tevreden over de aanschaf en zijn bij de aankoop zeer uitgebreid en zeer plezierig geholpen. De camper voldoet aan alle verwachtingen en wij hebben alleen deze zomer al meer dan 3500 km met de camper gereden.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Prima service, snelle reactie op vragen. We hebben een prachtige camper!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Op vakantie in Drenthe had ik een probleem met mover accu, kon langs komen en werd zeer vriendelijk geholpen, de accu werd getest en opgeladen. Alles weer in orde zonder dat er geld gevraagd is. Geweldige service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na slechte aflevering bij aankoop Hobby caravan met 6 maanden BOVAG garantie diverse malen gemeld dat e.e.a. niet volgens afspraak is geleverd. Verzocht om een passende oplossing. Maar niet tot een oplossing gekomen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

we zijn zeer goed en deskundig geholpen.

VLOT EN GOED

Steenkamp 3 9461 VC Gieten

Over Rico Recreatie

Bent u op zoek naar de perfecte nieuwe caravan of camper? Of overweegt u een gebruikte caravan of camper aan te schaffen? Bij Rico Recreatie bent u aan het juiste adres voor een passend aanbod waarmee u comfortabel en in stijl kunt kamperen. Kom gezellig een dagje naar Gieten (Drenthe) waar u de camper van uw dromen kunt komen bewonderen. Rico Recreatie is dealer van het merk Carado campers. Daarnaast ligt onze focus sterk op jonge occasions van de meest bekende merken. Ons team bestaat uit louter professionals en staat geheel voor u klaar. Of het nu gaat om een nieuwe of een occasion caravan of camper, we voorzien u graag van een deskundig advies op maat. Ook na uw aankoop bent u verzekerd van onze optimale dienstverlening. Uw caravan of camper blijft dan ook in topconditie door de zorg in ons service center van onze vakbekwame monteurs.