Flexibel en denkt mee

We zijn nog niet weg geweest met de gehuurde camper maar er wordt wel gedacht in oplossingen in aanloop naar onze vakantie in tijden van de Caronacrisis. Flexibel en meedenken: fijn!

Meedenkend in oplossingen, prima service.

Reeds vele jaren huren wij camper of caravan bij vestiging Gieten. Altijd zeer nette en jonge campers en of caravans. Vanwege COVID 19 kon geboekte periode in 2020 niet doorgaan. Gebeld en in overleg met Jolanda en meedenkend tot een nette oplossing gekomen door verplaatsing van periode.

Graag zou ik jolanda willen bedanken voor de goede begeleiding met het kopen van eenn gebruikte camper van het begin tot aan het eind heeft ze ons zeer goed geholpen echt alles goed uitgelegd, wij zijn een leek met buscampers, echt klasse hoe ricorecreatie en speciaal jolanda met hun klanten omgaan echt een aanrader bij het kopen van een camper Horst

Professioneel en leuk bedrijf

Bedankt voor jullie geweldige service! We zijn zeer content met de nazorg van de door ons gekookte camper vorig jaar. Chapeau!

Goed geregeld!

Voor onze trip naar Scandinavië hier een camper geregeld. Uiterst vriendelijk en deskundig advies gekregen en uiteindelijk met een 4 persoons camper op pad gegaan . Alles stond klaar op de afgesproken dag. Kleine versnaperingen voor onderweg cadeau gekregen. Camper was goed verzorgd en technisch in orde. Voor ons de eerste keer dat we zo op reis zijn we geweest maar dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Top service en goede kwaliteit!

Vorige zomer voor het eerst camper gehuurd voor ons gezin. We zijn van begin tot eind goed begeleid en hebben een top vakantie gehad! Goede service, we gaan dit zeker vaker doen!

Deskundig en eerlijk advies

Vriendelijk, heel goede uitleg. En deskundig!

Camper gehuurd

Veel jonge en nieuwe campers niet de goedkoopste maar wel erg goed

Vakvrouw

Adviseur Jolanda is een oprechte vakvrouw die ons op een plezierige manier een passende camper heeft verkocht. Nam ruim de tijd voor de levering en zij wil echt helpen. Heel prettig. Voor ons bewijst ook de prijs/kwaliteitverhouding van Rico dat het niet nodig is om over de landsgrenzen te kijken voor een aanschaf. Dichtbij en goed.

Prima team !

Bij binnenkomst werden we gelijk aller vriendelijkst ontvangen en kregen alle gewenste informatie te horen. We kregen alle ruimte om diverse modellen campers te bekijken. Personeel weet duidelijk waar ze over praten.

Fijne vakantie dankzij de camper van Rico Recreatie

Wij zijn met 5 personen naar Spanje geweest. Top ervaring! Zeer fijn geholpen van a tot z. Wij gaan hier zeker nog een keer onze camper huren.

Fraaie ervaring

Geweldig geholpen afgelopen weekend, dit ondanks de drukte. Harm

Wat een fijn bedrijf

Samen met mijn zus ben ik 4 weken naar Scandinavië geweest met een 4 persoons (comfort) camper. We zijn eerst naar de vestiging in Gieten geweest om de juiste camper te kiezen voor ons. Hier werden we zelfs gewezen op de 4 is 3 actie. We hoefden maar 3 weken huur te betalen! Zeer behulpzame medewerkers met het boeken, ophalen en terugbrengen van de camper. Mede dankzij hun is onze reis een super mooie ervaring geworden.

Super Camper

Afgelopen zomer een camper gehuurd, wat een fantastische ervaring en wat een mooie camper kregen we mee. Bij het ophalen werden we heel vriendelijk ontvangen en hebben we een super goede uitleg gekregen hetgeen we ook nog eens konden nalezen. De camper was vrijwel nieuw en van alle gemakken voorzien. Hebben daarom een super mooie vakantie gehad. Bij het inleveren werden we weer vriendelijk ontvangen en hebben we samen met een medewerker de gehele camper gecontroleerd. Alles super geregeld. Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar

Huren camper

Erg jonge en mooie camper meegekregen de T 337 met enkele bedden duidelijke uitgifte en inname een vakantie om niet te vergeten

Excellent friendly, welcoming and professional team +++++

Thanks to a great team in the Netherlands / Amsterdam making our family trip to Europe perfect. I received a well maintained almost new and clean motor-home, great value for money. I will choose Rico Rental ­Caravanen Camper Huren again for my next trip to Europe with recommendation to my best friends. Also special thanks to Jolanda for the great professional service and her very friendly offer to give me a lift back to my hotel after returning the vehicle to the base in Loenen aan de Vecht. Thanks, all the best and see you soon again, Kind regards, Claus with family from Down Under.

• Would you recommend us? Yes

Super service

Afgelopen zomer een camper gehuurd met ons gezin .. het was een prima camper., compleet uitgerust en schoon . We zijn heel goed geholpen, vriendelijk personeel. Volgend jaar komen we weer .

Goed geregeld!

We hebben weer een fantastische campervakantie achter de rug. Bedankt team Rico Recreatie! We zijn alweer plannen aan het maken voor volgend jaar!

Zeer vriendelijk / behulpzaam

Afgelopen vakantie hier een camper gehuurd om met de kids lekker onderweg te zijn. Erg vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. Dit bedrijf is zeker een aanrader. volgend jaar zeker weer :-)

Heerlijke camper en prima service

We hebben afgelopen zomer een camper gehuurd voor 5 personen. We zijn bij uitgifte heel vriendelijk geholpen. We hadden een tijd afgesprokeen zodat er echt tijd voor ons was om de camper goed te laten zien en alles uit te leggen. Een hele mooie camper overigens. Helaas reden we schade. Bij terugkomst hebben we dat naar tevredenheid met de organisatie kunnen afhandelen.

Leuk bedrijf dat mooie jonge campers in de verhuur heeft.

In 2018 voor het eerst een camper gehuurd bij Rico. Kregen een nieuwe a 461 mee , konden lekker vroeg ophalen dus hadden ruim de tijd om in te ruimen en te vertrekken. Onderweg alles helemaal goed gegaan en super vakantie gehad met meiden ieder eigen stapelbed en wij in de bovenslaper , niks ombouwen of verplaatsen. En elke twee dagen andere plek. Afgelopen jaar werd ik gebeld door Rico , of we weer wilden huren voor 2019 , en dan die met stapelbed , waren al aanvragen en iedereen moet in die 6 weken schoolvakantie vandaar dat ze contact opnamen. Geboekt en nu voor de a361 gegaan , iets kleiner , wilden wat meer steden bekijken , misschien makkelijker. Weer een heerlijke vakantie tot aan Baskenland toe. Afgelopen week weer geboekt voor derde keer , gaan toch weer voor de a461 en gaan richting Kroatie en Italie. Fietsen mee en we hebben er nu al zin in. Jeroen de Bruijn

Goed, fijn bedrijf en een goede service

We hebben vorig jaar een Carado camper gekocht van de verkoper Koos Mulder en zijn hiermee en met de service van Rico erg tevreden.

Nieuwe Carado Vlow gekocht! Afgeleverd zoals afgesproken. Vakbekwaam personeel die een uur uittrok voor uitleg over de camper

Ik ben geen client en ben toch super geholpen

Als particulier in het zuiden van het land had ik een vraag die alleen via de Detleffs fabriek beantwoord kon worden. Ik ben geen klant van Rico Recreatie en toch heeft de verkoopadviseur Koos mij binnen 24 uur een antwoord gegeven op mijn vraag (dit zonder kosten). Dit vind ik een super goede service.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ben geen klager maar na twee weken geen reactie te hebben gehad op mijn mail aan Rico wil ik dit kwijt. Wij hebben in 2012 een Wilk caravan gekocht bij Rico en tot aan afgelopen jaar nooit klachten gehad over hoe het contact was, altijd correct en prima uitvoering van de werkzaamheden aan onze caravan. Dit jaar loopt het anders, na de uitgevoerde BOVAG onderhoudsbeurt ontdekten we zelf bij toeval dat er lekkage had plaatsgevonden aan onze caravan. Bij Rico terug geweest en men vond dat ze dat zelf hadden moeten zien, maar vooruit waar mensen werken! Wegens drukte gaf men aan pas zes weken later tijd voor herstel te hebben, ok caravan weer terug in de stalling om erger te voorkomen. Na zes weken volgens afspraak op vrijdag de caravan bij Rico gebracht vol vertrouwen dat het euvel hersteld zal gaan woorden. Maandag morgen 09.15 uur word ik gebeld door de monteur van Rico, die zijn eerste dag na zijn vakantie weer aanwezig was, met de mededeling te veel werk geen tijd breng de caravan maar in het najaar weer eens. Met andere woorden geen zin het is me teveel werk zoek het maar uit, plakker aan de buitenkant en de groeten. Met stoom uit de oren heb ik de caravan weggehaald om daar nooit meer te komen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Over Rico Recreatie

Bent u op zoek naar de perfecte nieuwe caravan of camper? Of overweegt u een gebruikte caravan of camper aan te schaffen? Bij Rico Recreatie bent u aan het juiste adres voor een passend aanbod waarmee u comfortabel en in stijl kunt kamperen. Kom gezellig een dagje naar Gieten (Drenthe) waar u de camper van uw dromen kunt komen bewonderen. Rico Recreatie is dealer van het merk Carado campers. Daarnaast ligt onze focus sterk op jonge occasions van de meest bekende merken. Ons team bestaat uit louter professionals en staat geheel voor u klaar. Of het nu gaat om een nieuwe of een occasion caravan of camper, we voorzien u graag van een deskundig advies op maat. Ook na uw aankoop bent u verzekerd van onze optimale dienstverlening. Uw caravan of camper blijft dan ook in topconditie door de zorg in ons service center van onze vakbekwame monteurs.