Enorm klantvriendelijk en deskundig

Wij hebben onze caravan bij Rico Recreatie gekocht. Wij moesten 2 uur rijden vanuit Almere, maar wij hebben hier geen spijt van gehad. Robert nam ruim de tijd voor ons en enorm klantvriendelijk. We kregen voldoende tijd om de caravan te bekijken en vragen te stellen. Ook contact via de telefoon en e-mail was super fijn. Wij wilde ook nog graag een serviceluik in de caravan gemaakt hebben, en dit hebben hun ook allemaal voor ons geregeld en ook gekeken naar wat het mooiste was voor onze caravan.

• Telefonische bereikbaarheid

Heel erg bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review over ons bedrijf te schrijven. Dat waarderen wij enorm. Wij wensen u veel plezier kampeer plezier met uw caravan van RicoRecreatie.

Zeer vriendelijk en goede begeleiding bij aanschaf en aflevering.

Onze eerste camper gekocht. Bij het vinden goede uitleg gehad, waardoor we toch iets anders uitkozen dan waar we voor kwamen. Ook bij het ophalen is ruim de tijd genomen voor uitleg. Wij zijn tevreden.

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor uw positieve review, daar zijn we enorm blij mee. Veel kampeer plezier met uw gekochte camper van Rico Recreatie.

Aankoop, begeleiding, uitleg, service en vraagbaak na aflevering van en bij onze camper was in 1 woord geweldig en boven onze verwachting. De gedrevenheid, kennis en klantvriendelijkheid straalde van Koos af. Dit allemaal zal toekomstige kopers zeker kunnen waarderen en vertrouwen geven. Wij geven een 10

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor uw positieve review, daar zijn we erg blij mee. Fijn te horen dat u zo tevreden bent over uw camper aankoop bij Rico Recreatie.

Mooie keuze aan jong gebruikte campers. Goed voorgelicht en goed geholpen. Vriendelijk en deskundig. Aflevering van camper was zeer zorgvuldig en goed uitgevoerd. Koos nam alle tijd om ons de camper uit te leggen. Top!

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor uw positieve review, daar zijn wij erg blij mee. Fijn te horen dat u zo goed geholpen bent met het uitzoeken van uw camper. Wij wensen u veel kampeer plezier.

Fijn bedrijf met prima service.

Mijn man en ik hebben de laatste jaren verschillende campers gehuurd bij Rico Recreatie. Kleine, grote, buscamper en een caravan. Elk jaar weer een feestje om onder het genot van een kop koffie samen de mooiste en vooral de beste camper voor ons uit te zoeken. Met behulp van de deskundigen bij Rico is dit meestal snel geregeld. Voor vragen kun je altijd bellen en wordt je prettig geholpen. En dan is het wachten op de vakantie!

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor de fijne review, daar zijn we heel blij mee. Hopelijk zien we jullie snel weer vertrekken met een camper van Rico Recreatie. We zwaaien jullie graag weer uit.

Top service met vriendelijk personeel

Een caravan gehuurd en naar Corsica geweest. De caravan met enkele bedden is zeer goed bevallen. Inmiddels zelf ook een caravan aangeschaft. Rico heeft ons zeer goed geholpen en geeft goed geluisterd naar onze wensen. Ook de afhandeling was bijzonder prettig. Wij zijn geholpen door een blonde dame van de verhuur. Alles met elkaar was het een positieve ervaring. Dankjulliewel !!!! Sjoerd en Ina

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor uw fijne review, daar zijn wij erg blij mee. Goed te horen dat de ervaring zo fijn is verlopen met het huren van een caravan bij Rico Recreatie. Wij wensen jullie met de aangeschafte caravan natuurlijk ook heel veel kampeer plezier toe.

Heel plezierig en deskundig contact

Als ervaren kampeerder met tent en caravan, hebben wij de knoop doorgehakt en een camper gehuurd bij RICo Recreatie. Zij hebben ons op een vriendelijke en deskundige manier wegwijs gemaakt. Wij kregen de uitleg over het gebruik van een camper van een plezierige medewerker (Willemijn) . Bij terugkomst is de camper nauwkeurig bekeken door Denise. De administratieve afhandeling verliep helemaal correct en tot tevredenheid. Het is ons zeker goed bevallen. Tot volgend jaar.

• Telefonische bereikbaarheid

Bedankt voor de positieve review, daar zijn we erg blij mee. Fijn te horen dat het zo goed is bevallen en dat u volgend jaar weer een camper wilt huren bij Rico Recreatie. We zien u graag tegemoet.

Goed bedrijf met leuk assortiment

Camper gehaald en een perfecte afwikkeling en uitleg gekregen

Goed bedrijf met leuk assortiment

Camper gehaald en een perfecte afwikkeling en uitleg gekregen

Zeer prettige ervaring met deskundig personeel

Als ervaren kampeerder met tent en caravan hebben we uiteindelijk de knoop doorgehakt en een camper gehuurd bij Rico Recreatie. Zij hebben ond op een. Riendelijke en deskundige manier wegwijs gemaakt. Wij kregen een uitgebreide uitleg over het gebruik van de camper door een plezietige medewerker (Willemijn?). Bijterugkomst is de camper nauwkeurig bekeken door Denise. De administratieve afhandeling verliep helemaal correct en naar tevredenheid.

Zeer prettige ervaring met deskundig personeel

• Telefonische bereikbaarheid

Rico Recreatie is voor ons al jaren het adres om een camper te huren voor de vakanties.

• Telefonische bereikbaarheid

Zeer prettige ervaring en heel deskundige medewerkers

Als ervaren kampeerder met tent en caravans hebben we de knoop doorgehakt en een camper gehuurd bij Rico Recreatie. Zij hebben ons op een prettige en deskundige manier wegwijs gemaakt. Wij kregen de uitleg over het gebruik van de camper van een enthousiaste medewerker (Willemijn?) . Bij terugkomst is de camper nauwkeurig bekeken door Denise. De administratieve afhandeling verliep helemaal naar wens. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Telefonische bereikbaarheid

Zeer prettige ervaring en deskundig

Als ervaren kampeerder met gent en caravan hebben we de knoop doorgehakt en een camper gehuurd bij Rico Recreatie. Zij hebben ons op een vriendeljke en deskundige manier wegwijs gemaakt. Wij kregen de uitleg over het gebruik van de camper van een zeer enthousiaste medewerker (Willemijn?). Bij terugkomst is de camper nauwkeurig bekeken door Denise. De administratieve afhandeling verliep vlot en helemaal naar tevredenheid. Volgend jaar weer!

Zeer prettige ervaring

Als ervaren kampeerder met tent en caravan, hebben we de knoop doorgehakt en een camper gehuurd bij Rico Recreatie. Zij hebben ons op een vriendelijke en deskundige manier wegwijs gemaakt. Wij kregen de uitleg over het gebruik van de camper van een plezierige medewerker (Willemijn). Bij terugkomst is de camper nauwkeurig bekeken door Denise. De administratieve afhandeling verliep helemaal correct. Volgend jaar weer!

Super geregeld, super service, super camper

Na een vriendelijk ontvangst hebben we een camper gevonden bij Rico. Een super uitleg gekregen hoe alles werkt en waar alles zit. Wat ook top is, is dat je samen om de camper heen loopt of alles in orde is. Thuis gekomen toch nog even weer gebeld en ook hier een snelle, positieve reactie. Bij het inleveren was het net zo super. Je krijgt een zalig kop koffie en de dames lopen om de camper om te kijken of je alles goed en netjes hebt achter gelaten. Het is een bedrijf die ik zeker zal aanbevelen mocht iemand een camper willen huren. Rico bedankt!

• Telefonische bereikbaarheid

Prettige ontvangst en goede uitleg

Occasion camper gekocht, bij ophalen stond hij tiptop klaar. Robert heeft alles goed uitgelegd en alle documentatie aanwezig. Beveel ik zeker aan!

Waren op hemelvaartsdag bij Rico. Goede info ontvangen wat betreft keuze camper.

Geweldige goede nazorg

In april werd onze camper, een Hymer 598, opgeleverd. Een gebruikte camper van 5 jaar oud. Door ermee te gaan reizen kom je dan toch achter een paar zaken die bij oplevering niet direct opvallen. Onopvallende dingen zoals een roostertje in de afvoer, afsluitdop watertank die niet goed sluit, toilet cassette die niet goed aansluit ( te lang niet gebruikt?) ontbreken van een stangetje om het dakluik te open en sluiten. Dit alles werd zonder enig probleem opgelost, vervangen of aangevuld. Gewoon zoals het hoort. Tijdens onze laatste vakantie in september ontdekten we dat het uitloopcylindertje ( uitlooptuitje) van het koelkastlekbakje was afgebroken waardoor het lekwater niet op een juiste manier naar buiten afloopt maar in de koelkast terecht komt. Binnen enkele dagen een nieuwe ontvangen. Ook weer gewoon zoals het hoort. Geen gezeur, geen moeilijke vragen maar gewoon een goede nazorg en geweldige service. Hartelijke dank Henk van der Tuin die zijn uiterste best heeft gedaan om alles snel en adequaat te regelen.

Prettig,duideljk en positief

Voor de 2e keer beginnen wij aan een camperavontuur. Wij kwamen bij Rico terecht en kochten snel daarna een mooie second hands. Wat daarna volgde getuigt van een goede aanpak van een mooi bedrijf. Alles werd goed geregeld, de voorlichting - door Koos zelf - en instructie tot in de puntjes geregeld en de bloemen waren welkom. Kortom als we het nog mogen beleven - we zijn 78 en 76 jaren jong - om nogmaals een camper te kopen - nieuw dan wel gebruikt - dan gaan we zeker eerst naar Rico recreatie. Heleen en Jan Rake. 19augustus 2021

Wij hadden onverwachts een probleem met de deur van onze koelkast in de camper en konden ondanks de drukte spontaan langs komen. De eigenaar/bedrijfsleider heeft ons geholpen en gekeken hoe op te lossen....onder aan de streep vroegen wij wat de kosten waren en hij zei.....helemaal niks ...heb jullie graag geholpen ... Wat een topservice ! Dus voor een goede en betrouwbare service ....rico campers in gieten!!! Groetjes vd 2 dames in camper vanuit het mooie doetinchem

Prima en geheel volgens afspraak

We hebben bij Rico in Gieten een LMC caravan van 2019 gekocht. Op de afgesproken datum en tijdstip stond de caravan voor ons klaar. Martin heeft ons uitgebreid uitgelegd hoe alles werkt en ons een aantal praktische tips gegeven (we zijn nog redelijk onervaren met een caravan). Met een goed gevoel zijn we er mee naar huis gereden. We hebben er alle vertrouwen in dat we bij Rico een goede caravan hebben gekocht waar we veel plezier aan zullen beleven. Zodra het weer het toelaat gaan we genieten.

Steenkamp 3

9461 VC Gieten

Over Rico Recreatie

Bent u op zoek naar de perfecte nieuwe caravan of camper? Of overweegt u een gebruikte caravan of camper aan te schaffen? Bij Rico Recreatie bent u aan het juiste adres voor een passend aanbod waarmee u comfortabel en in stijl kunt kamperen. Kom gezellig een dagje naar Gieten (Drenthe) waar u de camper van uw dromen kunt komen bewonderen. Rico Recreatie is dealer van het merk Carado campers. Daarnaast ligt onze focus sterk op jonge occasions van de meest bekende merken. Ons team bestaat uit louter professionals en staat geheel voor u klaar. Of het nu gaat om een nieuwe of een occasion caravan of camper, we voorzien u graag van een deskundig advies op maat. Ook na uw aankoop bent u verzekerd van onze optimale dienstverlening. Uw caravan of camper blijft dan ook in topconditie door de zorg in ons service center van onze vakbekwame monteurs.